Oktober 2025

Stor klem til deg, godt dere står stødige som et par og har hverandre i denne tøffe prosessen, det at dere har vært så lenge sammen og har så mye bra sammen er en styrke dere nytter godt av, selv i mørke tider :Heartred Håper at det klaffer nå på planen deres med de disse to forsøk, skal heie på dere :smiley-angelic001

Ja jeg har fryseforsøk nå, har gjort kort protokoll med IVF og fikk ut 2 embryo, negativt på fersk 3 dagers, og 5 dagers blasto skal nå settes inn. Ingen flere på frys, så det blir ny stimulering hvis det ikke går nå.
Ja, jeg vet vi har noe solid i bunnen. Oss to.
Uff det blir noen spennende uker for deg framover nå. Jeg heier og krysser også :love017 :smiley-angelic001 :Heartpink

Fikk behandligsplanen i dag og de har satt opp vanlig runde med gonal-f, så jeg har sendt melding for å dobbeltsjekke at det faktisk er planen. Jeg har hatt pergoveris pg elonva de siste uttakene og fått flere egg. Elonva hadde de ikke hørt om på OUS, men jeg trodde de skulle sette meg på pergoveris. Vi får se.

Driver uansett fortsatt og klamrer meg til et halmstrå av et håp og tok en ny test nå.. syns jeg kan se noe veeeeldig svakt, men ser det ikke på bildene. (Økte kontrasten og kan kaaaanskje se noe..)
20251012_174835.jpg
20251012_174703.jpg
20251011_214912.jpg

Ser det helt blank ut syns dere? 11dpo i dag.. den dumme 9dpo-testen har virkelig lagd kaos i hodet mitt :wtf:

Fikk behandligsplanen i dag og de har satt opp vanlig runde med gonal-f, så jeg har sendt melding for å dobbeltsjekke at det faktisk er planen. Jeg har hatt pergoveris pg elonva de siste uttakene og fått flere egg. Elonva hadde de ikke hørt om på OUS, men jeg trodde de skulle sette meg på pergoveris. Vi får se.

Driver uansett fortsatt og klamrer meg til et halmstrå av et håp og tok en ny test nå.. syns jeg kan se noe veeeeldig svakt, men ser det ikke på bildene. (Økte kontrasten og kan kaaaanskje se noe..)
Vis vedlegget 472228Vis vedlegget 472229Vis vedlegget 472230
Ser det helt blank ut syns dere? 11dpo i dag.. den dumme 9dpo-testen har virkelig lagd kaos i hodet mitt :wtf:
Ser antydning til skygge, men jeg har brent meg så mye på skygger/indent/evap linjer før så jeg tror ikke på de før de er rosa og tydelige dessverre :confused:

Ja, har testet fordi jeg begynte å bli så kvalm og jeg har fått vondt i bekkenet. Har positiv test, men den var svak, så jeg må vel bare smøre meg med tålmodighet og vente og se hva som skjer.

Har du testet?
Ja har teste, men kunne bare skimte en strek i dag. Så tror nok det bare er skygge strek. Skal ta ny i morgen bare for å sjekke. Krysser fingrene mine for deg :) håper testene blir sterkere hos deg

Ja har teste, men kunne bare skimte en strek i dag. Så tror nok det bare er skygge strek. Skal ta ny i morgen bare for å sjekke. Krysser fingrene mine for deg :) håper testene blir sterkere hos deg
Takk :)
Håper den sterken hos deg er sterkere i morgen, er jo fortsatt en uke igjen til testdag :) så det er jo tidlig enda, har hørt om flere som ikke får positiv test før på testdagen. Krysser fingrene for deg!

Jeg hadde tenkt å avskrive hele forsøket, frustrert over å ikke kunne skille mellom symptomer fra medisiner eller en eventuell graviditet. Men i går begynte symptomene å bli merkbart sterkere, ømme pupper, stikking i livmor, rar smak i munnen, trøtt, økende sult… Og ja, har blitt noen tester i skjul, alle tatt ca 60 timer etter injeksjon med 1/2 dose Ovitrelle. Den øverste er fra i dag :Heartred Nå blir plutselig blodprøvene på tirsdag og torsdag til uka spennende likevel :bag:
IMG_7118.jpeg

Jeg hadde tenkt å avskrive hele forsøket, frustrert over å ikke kunne skille mellom symptomer fra medisiner eller en eventuell graviditet. Men i går begynte symptomene å bli merkbart sterkere, ømme pupper, stikking i livmor, rar smak i munnen, trøtt, økende sult… Og ja, har blitt noen tester i skjul, alle tatt ca 60 timer etter injeksjon med 1/2 dose Ovitrelle. Den øverste er fra i dag :Heartred Nå blir plutselig blodprøvene på tirsdag og torsdag til uka spennende likevel :bag:
Vis vedlegget 472248
Oooi!! Spennende :gen014 :nailbiting: håper for deg!

Wiii I morgen er det egguttak på meg. Det blir spennende:D Denne runden var jeg ikke i fare for overstimulering så får sette inn på fredag om alt går etter planen:) Hvordan var dere i formen dagen før egguttak?
Lykke til! Så spennende! Er det første innsett?

Kjedelige og repetitive oppdateringer fra meg. Er på syklusdag 50..

Jeg pleier alltid å merke mensen godt før den kommer. Innbiller meg nå at jeg kjenner det en del i eggstokkene og bekkenet. Sistnevnte kan skyldes at jeg har vært på reise og har sittet lenge i ro på fly og tog. Skal ta meg et langt bad i dag og satse på at kroppen slapper av og får i gang ting:smiley-angelic001

Tips til å få i gang mens tas imot med takk! :D

Wiii I morgen er det egguttak på meg. Det blir spennende:D Denne runden var jeg ikke i fare for overstimulering så får sette inn på fredag om alt går etter planen:) Hvordan var dere i formen dagen før egguttak?
Hurra! :love7 Lykke til! Formen før egguttak har vært helt ok hos meg, litt stinn/oppblåst er man jo men ikke så verst. Hva med deg?

Kjedelige og repetitive oppdateringer fra meg. Er på syklusdag 50..

Jeg pleier alltid å merke mensen godt før den kommer. Innbiller meg nå at jeg kjenner det en del i eggstokkene og bekkenet. Sistnevnte kan skyldes at jeg har vært på reise og har sittet lenge i ro på fly og tog. Skal ta meg et langt bad i dag og satse på at kroppen slapper av og får i gang ting:smiley-angelic001

Tips til å få i gang mens tas imot med takk! :D
Har du lange sykluser pga pcos? Primolut/Provera brukes jo for å fremprovosere blødning, men da må du jo ta de tablettene i x antall dager og så vente opp mot en uke etter avsluttet kur, så det sparer deg trolig lite tid..

Da har jeg vært på ultralyd kontroll. Folikkel på 17.5 og litt for tynn slimhinne, så sendt avgårde for å hente ut gonasi (hcg eggløsningssprøyte). Skal ta den i morgen tidlig ved positiv test, eller i morgen kveld kl 22 ved negativ test. Dagens test var så negativ at jeg nesten ikke så streken :happy090 blir spennende det her!

Back
Topp