Oktober 2025

Ble ikke helt klok. Er svak svak strek, men syns nok den er for svak for at dette teller. Er nok bare skygge...

Vedlegg

• 20251012_082418.jpg
    20251012_082418.jpg
    542,2 KB · Visninger: 52
12 dpo så det burde ha vært ganske tydelig strek
Ja, 12 DPO bør det være noe der iallefall. Ser skyggen på den ene men ja. Jeg hadde mye sterkere på ettermiddagen. Så ta en til etterpå å sjekk for sikkerhets skyld?

Ja, 12 DPO bør det være noe der iallefall. Ser skyggen på den ene men ja. Jeg hadde mye sterkere på ettermiddagen. Så ta en til etterpå å sjekk for sikkerhets skyld?
Ja jeg hadde strek på 10 dpo sist gang. Men det var ferskt. Var på tur og slutte med cyclogest, men fortsetter. Skal ta ny test senere

Å testen er 11 morgen, 11 litt på dagen og 12 dpo. Nederst er i dag

Ja jeg ser på mine at det var vesentlig mere 12 DPO. Men det er man jo forskjellig..
IMG_20230610_164508.jpg

Uff jeg følte så det du skriver. Og jeg er helt enig. Derfor vi ikke klarer å gi opp. Begynner bare å kjenne på en grense, og det er også vanskelig. Og innerst inne så angrer vi ikke på at vi åpnet døren selv i de mørkeste periodene. For tenk om... vi feirer 18 år nå om et par uker (midt i neste forsøk) og jeg kjenner det har gjort at jeg reflekterer mye over de fantastiske årene vi har hatt sammen, men også redsel for hvordan fremtiden vil bli. Spesielt om vi pusher dette for lenge.. vi gjør litt som dere; setter oss foreløpige grenser som vi tar en vurdering på om vi skal flytte når den nærmer seg. Nå har vi egentlig sagt at om det ikke går på de siste to forsøkene offentlig (vi har ikke råd til flere pakker privat per nå), så blir det stopp. Ihvertfall en ny pause.. selvom klokka fortsetter å tikke..

Du skulle ha fryseforsøk ikke sant? Regner med det er 5-dagers blasto? Har dere flere på frys? :love017 sorry hvis du har sagt det.
Stor klem til deg, godt dere står stødige som et par og har hverandre i denne tøffe prosessen, det at dere har vært så lenge sammen og har så mye bra sammen er en styrke dere nytter godt av, selv i mørke tider :Heartred Håper at det klaffer nå på planen deres med de disse to forsøk, skal heie på dere :smiley-angelic001

Ja jeg har fryseforsøk nå, har gjort kort protokoll med IVF og fikk ut 2 embryo, negativt på fersk 3 dagers, og 5 dagers blasto skal nå settes inn. Ingen flere på frys, så det blir ny stimulering hvis det ikke går nå.

Noen av dere som har erfaring med fryseforsøk naturlig syklus? Jeg fikk utslag på digital på lørdag så har meldt inn til HUS og fått dato for innsett, men har denne syklusen ikke fått topp på strimmeltest, mulig den skjedde natt til CD15 slik at jeg gikk glipp av den. Jeg har rask LH topp men har aldri gått glipp av toppen før som dette, og med såpass sterke tester på CD15. Ble usikker på om jeg har hatt eggløsning eller ikke, og om jeg denne syklusen får utsatt eggløsning (aldri hatt det før men ser jo at det har skjedd her inne, at kroppen forsøker å slippe men klarer ikke og prøver igjen om et par dager). Men jeg må vel begynne med progesteron imorgen som avtalt uansett? Bare ble litt usikker her så ville høre om noen har erfaringer med dette k forkant av fryseforsøk.

IMG_5836.jpeg

Noen av dere som har erfaring med fryseforsøk naturlig syklus? Jeg fikk utslag på digital på lørdag så har meldt inn til HUS og fått dato for innsett, men har denne syklusen ikke fått topp på strimmeltest, mulig den skjedde natt til CD15 slik at jeg gikk glipp av den. Jeg har rask LH topp men har aldri gått glipp av toppen før som dette, og med såpass sterke tester på CD15. Ble usikker på om jeg har hatt eggløsning eller ikke, og om jeg denne syklusen får utsatt eggløsning (aldri hatt det før men ser jo at det har skjedd her inne, at kroppen forsøker å slippe men klarer ikke og prøver igjen om et par dager). Men jeg må vel begynne med progesteron imorgen som avtalt uansett? Bare ble litt usikker her så ville høre om noen har erfaringer med dette k forkant av fryseforsøk.

Vis vedlegget 472192
Du har nok hatt topp på cd 15. Begynn med progesteron i morgen som avtalt :)

Back
Topp