Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mange dpo er du da?Ble ikke helt klok. Er svak svak strek, men syns nok den er for svak for at dette teller. Er nok bare skygge...
12 dpo så det burde ha vært ganske tydelig strekMange dpo er du da?
Ja, 12 DPO bør det være noe der iallefall. Ser skyggen på den ene men ja. Jeg hadde mye sterkere på ettermiddagen. Så ta en til etterpå å sjekk for sikkerhets skyld?12 dpo så det burde ha vært ganske tydelig strek
Ja jeg hadde strek på 10 dpo sist gang. Men det var ferskt. Var på tur og slutte med cyclogest, men fortsetter. Skal ta ny test senereJa, 12 DPO bør det være noe der iallefall. Ser skyggen på den ene men ja. Jeg hadde mye sterkere på ettermiddagen. Så ta en til etterpå å sjekk for sikkerhets skyld?
Å testen er 11 morgen, 11 litt på dagen og 12 dpo. Nederst er i dagJa, 12 DPO bør det være noe der iallefall. Ser skyggen på den ene men ja. Jeg hadde mye sterkere på ettermiddagen. Så ta en til etterpå å sjekk for sikkerhets skyld?
Ja disse er nesten det samme som sist gang. Så går ut i fra det er kjemisk nå eller bare skyggeJa jeg ser på mine at det var vesentlig mere 12 DPO. Men det er man jo forskjellig.. Vis vedlegget 472190
Stor klem til deg, godt dere står stødige som et par og har hverandre i denne tøffe prosessen, det at dere har vært så lenge sammen og har så mye bra sammen er en styrke dere nytter godt av, selv i mørke tiderUff jeg følte så det du skriver. Og jeg er helt enig. Derfor vi ikke klarer å gi opp. Begynner bare å kjenne på en grense, og det er også vanskelig. Og innerst inne så angrer vi ikke på at vi åpnet døren selv i de mørkeste periodene. For tenk om... vi feirer 18 år nå om et par uker (midt i neste forsøk) og jeg kjenner det har gjort at jeg reflekterer mye over de fantastiske årene vi har hatt sammen, men også redsel for hvordan fremtiden vil bli. Spesielt om vi pusher dette for lenge.. vi gjør litt som dere; setter oss foreløpige grenser som vi tar en vurdering på om vi skal flytte når den nærmer seg. Nå har vi egentlig sagt at om det ikke går på de siste to forsøkene offentlig (vi har ikke råd til flere pakker privat per nå), så blir det stopp. Ihvertfall en ny pause.. selvom klokka fortsetter å tikke..
Du skulle ha fryseforsøk ikke sant? Regner med det er 5-dagers blasto? Har dere flere på frys?sorry hvis du har sagt det.
Håper at det klaffer nå på planen deres med de disse to forsøk, skal heie på dere 
Nei så utrolig kjiptDa endte det i avbrutt tror jeg.. Får høre på mandag men antar det er det de sier. Veldig kjipt med en kropp jeg overhodet ikke forstår om dagen :/

Jeg og ser den men sånne har jeg også fått med negative resultater, vil dessverre tro at det er en skygge, indent eller evap linjeBle ikke helt klok. Er svak svak strek, men syns nok den er for svak for at dette teller. Er nok bare skygge...

Ja regner med detJeg og ser den men sånne har jeg også fått med negative resultater, vil dessverre tro at det er en skygge, indent eller evap linje![]()
Du har nok hatt topp på cd 15. Begynn med progesteron i morgen som avtaltNoen av dere som har erfaring med fryseforsøk naturlig syklus? Jeg fikk utslag på digital på lørdag så har meldt inn til HUS og fått dato for innsett, men har denne syklusen ikke fått topp på strimmeltest, mulig den skjedde natt til CD15 slik at jeg gikk glipp av den. Jeg har rask LH topp men har aldri gått glipp av toppen før som dette, og med såpass sterke tester på CD15. Ble usikker på om jeg har hatt eggløsning eller ikke, og om jeg denne syklusen får utsatt eggløsning (aldri hatt det før men ser jo at det har skjedd her inne, at kroppen forsøker å slippe men klarer ikke og prøver igjen om et par dager). Men jeg må vel begynne med progesteron imorgen som avtalt uansett? Bare ble litt usikker her så ville høre om noen har erfaringer med dette k forkant av fryseforsøk.
Vis vedlegget 472192
Takk - blir liksom usikker på alt når det ikke følger helt normalen spesielt når det er første gangDu har nok hatt topp på cd 15. Begynn med progesteron i morgen som avtalt![]()

Ja skjønner det. Greit og spørreTakk - blir liksom usikker på alt når det ikke følger helt normalen spesielt når det er første gang![]()
Testdag om en uke, søndag 19. oktober.Uff så spennende. Krysser alt for deg også![]()
når har du testdag?
Har du testet? Vi har samme testdatoTestdag om en uke, søndag 19. oktober.