Oktober 2023

jeg ser mange bruker babyplan sine tidlig tester. Hvor kjøper dere de? På nettet eller er de i butikk? Er det andre tester som også er gode tidlig tester?

jeg ser mange bruker babyplan sine tidlig tester. Hvor kjøper dere de? På nettet eller er de i butikk? Er det andre tester som også er gode tidlig tester?
De kan kjøpes på babyplan.no. Ville ikke brukt penger på tidligtester. De vanlige testene slår ut omtrent samtidig, og er billigere :) Fikk svak strek/skygge på vanligtest 8dpo kveld, tydelig strek 9dpo morgen :)

Jeg skal ta blodprøve på 10dpo (som er på torsdag), men er det noen vits å begynne å teste før det? Trodde ikke testene fanget det opp før mensen uteblir? Jeg er sykt spent og tenker at det kunne vært fint å møte litt forberedt til det resultatet på blodprøven. Jeg er jo ikke så mange dagene etter innsett så det er vel altfor tidlig nå uansett…
Skal du ta blodprøve 10dpo? Det er jo veldig tidlig da :nailbiting: Hvis du skal teste før så anbefaler jeg virkelig MakeSure sine planer. Fåes kjøpt på meny eller på nett :) Håper for deg at testene OG blodprøva er positiv:Heartred

Jeg skal ta blodprøve på 10dpo (som er på torsdag), men er det noen vits å begynne å teste før det? Trodde ikke testene fanget det opp før mensen uteblir? Jeg er sykt spent og tenker at det kunne vært fint å møte litt forberedt til det resultatet på blodprøven. Jeg er jo ikke så mange dagene etter innsett så det er vel altfor tidlig nå uansett…
Hei, du hadde vel innsett av en femdagers på mandag du og? Da er du isåfall 8dpo idag og 9.11 er du 15dpo. Du rekker dermed fint å teste hjemme. Anbefaler også makesure. 125kr for 10pk og veldig pålitelig.

Skal du ta blodprøve 10dpo? Det er jo veldig tidlig da :nailbiting: Hvis du skal teste før så anbefaler jeg virkelig MakeSure sine planer. Fåes kjøpt på meny eller på nett :) Håper for deg at testene OG blodprøva er positiv:Heartred
Ja, herlighet- går helt i surr. Det blir vel 14 eller 15 dpo:wacky: Tusen takk! Krysser alt jeg har, men på første forsøk prøver jeg å holde forventningene nede:nailbiting:

Hei, du hadde vel innsett av en femdagers på mandag du og? Da er du isåfall 8dpo idag og 9.11 er du 15dpo. Du rekker dermed fint å teste hjemme. Anbefaler også makesure. 125kr for 10pk og veldig pålitelig.
Du har rett! Herlighet- bra det er noen som har litt mer kontroll:Heartred Da satser jeg på makesure! Skal få kjøpt meg noen tester. Når er det lurt å begynne å teste?

Hcg økt fra 528 til 1300 på 48 timer :Heartred Jeg er nå klar for å settes på gravid for første gang her inne :)
Gratulerer! :Heartred Hvordan finner man ut at hcg har økt? Dumt spørsmål kanskje, men det hadde jo vært spennende å kunne følge med på!

Det var fastlegen som sa nei. Gjorde det samme når jeg ønsket å sjekke stigning ved graviditeten jeg hadde tidligere i år. Da ble det oppdaget MA på kontroll ultralyden i uke 6-7 og spontanaborterte det 9+0.
Uff, det var veldig trist å høre❤️ skjønner godt at du vil sjekke. Det gir jo liksom følelsen av bitte litt kontroll i dette som vi egentlig ikke har noen kontroll på… synes det er dårlig at du ikke får det! Kanskje finn deg en god gynekolog? De kan vel rekvirere blodprøver også?

Du har rett! Herlighet- bra det er noen som har litt mer kontroll:Heartred Da satser jeg på makesure! Skal få kjøpt meg noen tester. Når er det lurt å begynne å teste?
Det er helt opp til deg, 10dpo burde værtfall hcg fra Ovitrelle være ute av kroppen evt såpass lite at det ikke slår ut på test.

Jeg begynte å teste på tirsdag for å teste ut Ovitrelle, idag var testen min helt blenda. Så evt strek som dukker opp fra idag vil jo være starten på noe. Også kan man jo se at styrken øker fra dag til dag.

Og hvis du trenger hjelp til tyding vet jeg damene her inne har veltrente strekøyne og elsker bilder av andres tester :joyful:

Uff, det var veldig trist å høre❤️ skjønner godt at du vil sjekke. Det gir jo liksom følelsen av bitte litt kontroll i dette som vi egentlig ikke har noen kontroll på… synes det er dårlig at du ikke får det! Kanskje finn deg en god gynekolog? De kan vel rekvirere blodprøver også?

Mulig Haugesund, hvor vi hadde forsøk nå, hadde rekvirert for meg hvis jeg virkelig ba om det, men gjerne like greit å øve på å stole på kropp og hjemmetester.
Kan sikkert ta kontakt med gynekologen hos Medicus som hjalp oss med første ungen og første søskenforsøk. De har blodprøve i rutinen. Men orker ikke stresse mer med det.

Nå krysser jeg fingrene for blødningen kommer raskt og vi kan planlegge fryseforsøk :-)

God morgen!
I dag er så forvirrende, og egentlig litt kjip. Jeg har bittelitt rosa utflod og samtidig litt mer rosafarge på testene :nailbiting: Akkurat i dette øyeblikket føles det nesten verre enn om jeg aldri hadde sett noen antydning til strek og mensen kom, for det føles ut som vi er så nære og samtidig ikke får det til denne runden heller. Magen murrer og jeg har hodeverk, så i dag blir jeg hjemme fra jobb og legger meg under dyna i sofaen. :grumpy:

Strekene er lys lys rosa her, men blir ganske grå på bildene.

IMG_1021.jpeg

God morgen!
I dag er så forvirrende, og egentlig litt kjip. Jeg har bittelitt rosa utflod og samtidig litt mer rosafarge på testene :nailbiting: Akkurat i dette øyeblikket føles det nesten verre enn om jeg aldri hadde sett noen antydning til strek og mensen kom, for det føles ut som vi er så nære og samtidig ikke får det til denne runden heller. Magen murrer og jeg har hodeverk, så i dag blir jeg hjemme fra jobb og legger meg under dyna i sofaen. :grumpy:

Strekene er lys lys rosa her, men blir ganske grå på bildene.

Vis vedlegget 418429
Det der er jo tydelige streker! :DLitt blødning er helt vanlig. Når har du blodprøve?

Back
Topp