Jeg vet ikke Gi meg en dag tilVil du settes på gravid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet ikke Gi meg en dag tilVil du settes på gravid?
Skjønner detJeg vet ikke Gi meg en dag til
Takk, jeg har ikke mista alt håp for det har ikke kommet mer ennå Det er godt å vite at det kan være friskt blod også, for det så sånn ut i går kveld. Bare litt, men uansett.Ikke for å skape falske håp, men jeg blødde friskt ved ikm med begge mine døtre.
Testen i dag morges er nesten lik den fra i går, eller lysere. Føler det lover litt dårlig, men jeg var oppe på do i halv fem-tiden så morgenurinen i dag var ikke like konsentrert fra i går (prøver jeg å si til meg selv). Får bare se… er i alle fall fremdeles antydning til strek, men tenker at den burde bli sterkere nå når det er 12 DPO, ikke svakere.Ja, ta en ny test i morgen krysser fingrene for deg! Lyserosa er fortsatt bare lyserosa
Mine tester var svakere på morgenen! Jeg mistet troen litt hver gang. Så jeg sluttet å teste morgen, fikk alltid sterkere på ettermiddag / kveld håper det gjelder deg ogsåTesten i dag morges er nesten lik den fra i går, eller lysere. Føler det lover litt dårlig, men jeg var oppe på do i halv fem-tiden så morgenurinen i dag var ikke like konsentrert fra i går (prøver jeg å si til meg selv). Får bare se… er i alle fall fremdeles antydning til strek, men tenker at den burde bli sterkere nå når det er 12 DPO, ikke svakere.
Har ikke blødd mer.
Ingenting annet å gjøre enn å krysse fingrene videre i dag, med andre ord.
Vis vedlegget 418549
Takk. Tenker veldig kjemisk her, men vi får nå bare se. Er jo ikke noe annet å gjøre enn å bare teste igjen både i kveld og i morgen da kanskje.Mine tester var svakere på morgenen! Jeg mistet troen litt hver gang. Så jeg sluttet å teste morgen, fikk alltid sterkere på ettermiddag / kveld håper det gjelder deg også
Du kan nok bare kjøpe flere ja dette gir jo selvfølgelig håp! Heier fra siden og venter i spenningJeg sa teste igjen i kveld, og så gikk jeg umiddelbart og tok en til. Det er den nederste som er ny. Sorry spamminga her Jeg veksler mellom håp og helt anti annahvert minutt føler jeg her nå.
Bitte bitte litt antydning til sterkere strek igjen nå, så akkurat nå i dette øyeblikket er jeg på håpe-toget igjen
Nå har jeg bare to tester igjen, så enten må jeg roe meg kraftig ned, eller kjøpe flere. Tipper det blir en tur på butikken
Vis vedlegget 418565
Dette var en så oppløftende kommentar! Ja, det er fortsatt tidlig- men du har helt rett: er ikke over før det er over, og blodprøve er på torsdag. Så ingen grunn til å stresse9 dpo er veldig tidlig. Akkurat nå betyr det resultatet ingenting. Men hvis du er som meg, er den første testen som å rive av et plaster.
Personlig begynner jeg testregimet på torsdag, men det endelige resultatet avgjøres av blodprøve mandag om litt over ei uke. It ain't over 'till the fat lady sings, og jeg har ikke engang varmet opp stemmen.
Fortsatt tidlig! Det er absolutt håp Skal du ta blodprøve?Jeg klarte ikke å holde meg lengere. Tok test nå, å den var helt hvit. Er bare 12 dpo, så håper det fortsatt er håp. Men kjente litt på skuffelsen ja
Skal bare ha mensen i dag da, men den har ikke kommet heldigvis. Jeg skal ikke ta blodprøve, men ta test den 11. Så fortsatt en god stund tilFortsatt tidlig! Det er absolutt håp Skal du ta blodprøve?
Da krysser vi fingre og tær for at mens fortsetter å holde seg borteSkal bare ha mensen i dag da, men den har ikke kommet heldigvis. Jeg skal ikke ta blodprøve, men ta test den 11. Så fortsatt en god stund til
Det er fortsatt tidlig! Jeg var også blenda igår, og har ikke tenkt å teste før imorgen. Leste ett sted at det var over 50% som hadde falske negative tester 9/10 dpo. Det er jo ikke sikkert kroppen har begynt å produsere store mengder med hcg enda. Såvidt jeg forstår det begynner ikke kroppen å produsere hcg før etter blasto har festet seg, og det kan jo skje med noen dagers mellomrom10dpo og blenda test her.
Ble satt inn embryo gradert 3AA, leste meg opp til at det var 65% suksessrate for svangerskap og 50% for fullgått svangerskap. Fikk dermed litt for høye forventninger. Fallhøyden er stor men klarer ikke helt å slutte å håpe på et mirakel.
Ja det er sant, det er fortsatt tidlig.Det er fortsatt tidlig! Jeg var også blenda igår, og har ikke tenkt å teste før imorgen. Leste ett sted at det var over 50% som hadde falske negative tester 9/10 dpo. Det er jo ikke sikkert kroppen har begynt å produsere store mengder med hcg enda. Såvidt jeg forstår det begynner ikke kroppen å produsere hcg før etter blasto har festet seg, og det kan jo skje med noen dagers mellomrom
Hos meg informerte labteknikeren meg om hvor mange som hadde overlevd til dag 5, gradering på det som skulle settes inn og hvo mange som var med i løpet videre til frysing. Hvor mange som blir fryst og full info fom uttak til frysing skulle komme i posten.Hvordan vet dere forresten graderingen på blasto? Jeg fikk aldri vite noe annet enn at hun på lab’en var utrolig fornøyd, og kalte det «perfect» og «the very best blastocyst». Hun var kjempefornøyd med det, og mente det hadde gode sjanser til å lykkes. Men jeg aner ikke hvilken gradering det fikk. Kan jeg spørre klinikken om det?
Oi! Så spennende å lese! Visste ikke at den måtte «hatch out of it’s shell» Litt av en jobb dette lille blasto’et driver med! Utifra dette så kan vi egentlig ikke vite noe for sikkert før tidligst onsdag (og egentlig da gjennom en blodprøve). Tenker alt vi får bekreftet får den tid kun er en bonus for oss. Hcg nivåer er jo så forskjellige også!Ja det er sant, det er fortsatt tidlig.
Krysser fingrene for at vi begge får to streker om et par dager
Ja, jeg fikk god forklaring på alt det. Hmmm… det kan jo være hun fortalte meg det, men selvom jeg likte henne supergodt og hun var veldig dyktig snakket hun engelsk med en veldig bred spansk aksent. Så jeg fikk ikke med meg alt av det tekniske, det må jeg være ærlig påHos meg informerte labteknikeren meg om hvor mange som hadde overlevd til dag 5, gradering på det som skulle settes inn og hvo mange som var med i løpet videre til frysing. Hvor mange som blir fryst og full info fom uttak til frysing skulle komme i posten.
Det er nok bare å høre med dem, de skal jo ha set i journalen