Oktober 2023

Det der er jo tydelige streker! :DLitt blødning er helt vanlig. Når har du blodprøve?
Ikke før på tirsdag :wacky: Denne helga kommer til å bli lang, hehe! Har lest at blødning er vanlig, men blødde ingenting i forrige svangerskap, så forventa ikke å gjøre det nå bare :confused: Men takk, får krysse fingrene for at det ikke kommer mye - selv om det kjennes litt ut som om det kan det nå. :Heartred

Ikke før på tirsdag :wacky: Denne helga kommer til å bli lang, hehe! Har lest at blødning er vanlig, men blødde ingenting i forrige svangerskap, så forventa ikke å gjøre det nå bare :confused: Men takk, får krysse fingrene for at det ikke kommer mye - selv om det kjennes litt ut som om det kan det nå. :Heartred
Krysser fingrene og tær for deg! Jeg synes også strekene på bildet var tydelige, og rosa :Heartpink

Jeg blødde litt i starten, det var lite, men jeg ble fortsatt litt stresset. Det viste seg å ikke være noe farlig. Jeg er gravid 7+4 nå og fikk se hjerteslag på UL i går❤️ Jeg har faktisk blødd litt i to omganger. Forrige graviditet blødde jeg ingenting heller, så det skal du ikke tenke på. Håper det roer seg med blødning hos deg!

Jeg blødde litt i starten, det var lite, men jeg ble fortsatt litt stresset. Det viste seg å ikke være noe farlig. Jeg er gravid 7+4 nå og fikk se hjerteslag på UL i går❤️ Jeg har faktisk blødd litt i to omganger. Forrige graviditet blødde jeg ingenting heller, så det skal du ikke tenke på. Håper det roer seg med blødning hos deg!
Takk for svar! Har bare vært bittelitt til, men det er gjenkjennelig som sånn som av og til kommer dagen før mens. Krysser veldig fingrene for at det ikke kommer mer, godt å høre at det kan være forskjell mellom svangerskapene på dette også. Og - gratulerer så masse til deg, så nydelig med hjerteslag på UL!! :Heartred

Takk for svar! Har bare vært bittelitt til, men det er gjenkjennelig som sånn som av og til kommer dagen før mens. Krysser veldig fingrene for at det ikke kommer mer, godt å høre at det kan være forskjell mellom svangerskapene på dette også. Og - gratulerer så masse til deg, så nydelig med hjerteslag på UL!! :Heartred
Du må gjerne oppdatere om hvordan det går videre og dele tester hvis du tar flere❤️ og, tusen takk☺️

Jeg er 9 dpo idag, og lurer på om jeg skal teste første i morgen tidlig. Da er jeg 10 dpo. Hva er deres erfaringer med testing på dette tidspunktet?

Jeg har testet svakt positivt 6 dager etter innsett. Men det er veldig tidlig, og du kan ikke forvente at det er rett resultat når man tester mange dager før ikm.

Jeg starter å teste tidlig fordi det er bedre for meg å starte med å få hvite tester når man forventer hvite tester. Da blir ikke sjokket så stort når man tror man er gravid (for meg er pms og tidlig gravidtegn like) og tester negativt.

Hvis du blir deppa av hvite tester, og kan hygge deg med å drømme om resultat, kan det sikkert være lurt å vente.

Jeg er 9 dpo idag, og lurer på om jeg skal teste første i morgen tidlig. Da er jeg 10 dpo. Hva er deres erfaringer med testing på dette tidspunktet?
Testet svakt positivt kveld 9dpo.. så økte det bare etter det :) ikke alle tester best på morgenurin. Så jeg hadde tydelig sterkere tester på ettermiddagen:)

Takk for svar, damer! :Heartred Jeg merket at jeg blir litt stresset av symptomer som virker litt svakere enn i går- men kan også være Ovitrellen som er på vei ut av kroppen. Og jeg vet jo at det er ikke nødvendigvis så mye symptomer på dette stadiet. Litt usikker på om jeg kommer til å bli skuffet hvis jeg plutselig ser en blenda test på 15dpo. Jeg har vært ganske sikker på at jeg gjerne vil teste før blodprøven så jeg har en liten hunch på hvilken retning det tar, så da tar jeg å prøver imorgen. Og forbereder meg på at testen vil være blenda.

Klarte jo selvfølgelig ikke å holde meg til imorgen, så tok en «prøve-test» i kveld. Den var helt blenda (på 9 dpo), så da tror jeg at jeg gir det litt flere dager før jeg tester igjen. Ser fort for meg at jeg kommer til å teste bort de ti strimlene jeg har hvis jeg ikke klarer å avstå litt. Man vil jo så gjerne se to røde streker:joyful:

Klarte jo selvfølgelig ikke å holde meg til imorgen, så tok en «prøve-test» i kveld. Den var helt blenda (på 9 dpo), så da tror jeg at jeg gir det litt flere dager før jeg tester igjen. Ser fort for meg at jeg kommer til å teste bort de ti strimlene jeg har hvis jeg ikke klarer å avstå litt. Man vil jo så gjerne se to røde streker:joyful:
9 dpo er veldig tidlig. Akkurat nå betyr det resultatet ingenting. Men hvis du er som meg, er den første testen som å rive av et plaster.

Personlig begynner jeg testregimet på torsdag, men det endelige resultatet avgjøres av blodprøve mandag om litt over ei uke. It ain't over 'till the fat lady sings, og jeg har ikke engang varmet opp stemmen.

Jeg klarte ikke å holde meg lengere. Tok test nå, å den var helt hvit. Er bare 12 dpo, så håper det fortsatt er håp. Men kjente litt på skuffelsen ja

Back
Topp