Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke erfaring med ovitrelle selv. Men den siste er jo mye sterkere enn de andre! SpennendeTok en test i dag også jeg, 10dpo, ser en svaaaaak skygge nå når den er tørka men veldig usikker på om det kan være ovitrellen fremdeles da eller ikke. Testa den jo ut 6-8 dpo trodde jeg, men hvis jeg studerer alle de tørka testene fra de dagene under lupe holdt jeg på å si så er det vel gjerne en svak rest videre også. Aiaiai
Fort lett å bli småsprø her nå. Eller… å bli, jeg må vel være ærlig og si at jeg har blitt småsprø nå.
Har aldri trengt å teste til ovitrellen forsvinner før, er det sånn som dette det pleier å se ut?
Vis vedlegget 418340
Jeg synes det ser ut som ovitrelle forsvant ut og at det kan være en begynnende strek! Det er ikke ovitrelle 10 dpo hvertfall, det er rimelig sikkert og det er jo absolutt noe her!Tok en test i dag også jeg, 10dpo, ser en svaaaaak skygge nå når den er tørka men veldig usikker på om det kan være ovitrellen fremdeles da eller ikke. Testa den jo ut 6-8 dpo trodde jeg, men hvis jeg studerer alle de tørka testene fra de dagene under lupe holdt jeg på å si så er det vel gjerne en svak rest videre også. Aiaiai
Fort lett å bli småsprø her nå. Eller… å bli, jeg må vel være ærlig og si at jeg har blitt småsprø nå.
Har aldri trengt å teste til ovitrellen forsvinner før, er det sånn som dette det pleier å se ut?
Vis vedlegget 418340
Har ikke erfaring med ovitrelle selv. Men den siste er jo mye sterkere enn de andre! Spennende
Takk for svar! Spennende. Da er det bare å vente, og krysse fingrene for litt mer synlig strek i morgen… eller gå bananas og ta tusen tester i hele dag uten å bli noe klokere. Tipper det blir nr. 2 jeg går forJeg synes det ser ut som ovitrelle forsvant ut og at det kan være en begynnende strek! Det er ikke ovitrelle 10 dpo hvertfall, det er rimelig sikkert og det er jo absolutt noe her!
Så gøy! Ingen tvil om at noe er på gang jeg anbefaler deg å kjøpe Make Sure på meny. De heter ikke tidligtest, men jeg har erfaring på at de går helt ned til 10 likevelJeg hadde rett, gikk for ny test med en gang jeg. Her er en helt ny og fersk en. Det er vel NOE der? Før 5 minutter er gått nå med denne, så det er ikke fordi den er tørka nå
Er babyplan sine tidligtester og nå har jeg visst bare en igjen Tar gjerne i mot tips om tidlige man får kjøpt i butikk så jeg kan fortsette galskapen i morgen.
Vis vedlegget 418351
Så stas! håper vi får se flere tester etterhvert! Jeg er bare i sånn limbo-venteperiode, så da koser jeg meg med å se på testene deresÅh! Har testet ut otrivelle, 9 dpo i går og bare evap linje syndelig. I dag 10 dpo, rosa strek Vis vedlegget 418354
Ja! Testetøsa er hvertfall ikke ferdig å teste endaSå stas! håper vi får se flere tester etterhvert! Jeg er bare i sånn limbo-venteperiode, så da koser jeg meg med å se på testene deres
Krysser fingre for stigning for deg i dag! Oppdater oss gjerneTusen takk Nei jeg satte inn kun 1. Men det var en hatchende blastocysts så legen sa at det kan dele seg. Jeg opplevde det i 2021, at det delte seg. Men det er også mange som får samme type styrke ved at det kun er et embryo inni der Men sier jo ingenting før jeg har tatt prøve nr 2 i morgen.
Åhh herregud, håper sånn for degÅh! Har testet ut otrivelle, 9 dpo i går og bare evap linje syndelig. I dag 10 dpo, rosa strek Vis vedlegget 418354
Jaa Første gang jeg har sett en baby strek!Åhh herregud, håper sånn for deg
Jaa tenk det! Må den bare bli sterkereJaa Første gang jeg har sett en baby strek!
Hvilken lege er det? På klinikk? Kanskje du kan spørre fastlege? Jeg forstår deg veldig godtVis vedlegget 418362
Skuffa for at legen ikke vil gi meg blodprøve, men heller anbefaler meg ny test om 2 dager.
Er noe med kontrollen å vite om det har prøvd å feste seg i det hele tatt eller ikke.
Det var fastlegen som sa nei. Gjorde det samme når jeg ønsket å sjekke stigning ved graviditeten jeg hadde tidligere i år. Da ble det oppdaget MA på kontroll ultralyden i uke 6-7 og spontanaborterte det 9+0.Hvilken lege er det? På klinikk? Kanskje du kan spørre fastlege? Jeg forstår deg veldig godt