GratulererDa er jeg offisielt gravid!
Blodprøve nummer tre på hele 638! Utrolig deilig etter mange mislykkede forsøk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererDa er jeg offisielt gravid!
Gratulerer!Da er jeg offisielt gravid!
4 på frys er jo veldig bra!4/5 eskimoer på frys Fornøyd jeg, da jeg bare har tenkt de siste dagene at det sikkert ikke var noen som overlevde
Gratulerer så mye!Da er jeg offisielt gravid!
5 dpoSiden jeg egentlig aldri har vært sikker på tellingen, hvor mange dpo er man den dagen man setter inn egg (5 dagers)?
GratulereDa er jeg offisielt gravid!
Gratulerer som ruger!Jeg er ruger.
Håper jeg følger etter i juliforumet om en ukes tid
Så bra!!Da er jeg offisielt gravid!
Så innlegget ditt i Novembergruppa, vil du fortsatt stå på lista her også?1984håp - 39 - Første barn - UNN Tromsø - Forsøk nr 1 - Venter på oppstart, akkurat fått innkalling til videokonsultasjon.
Jeg vet ikke helt om jeg hører til noen av stedene, men er vel kanskje mest november?Så innlegget ditt i Novembergruppa, vil du fortsatt stå på lista her også?
Hurra! Gratulerer så myeDa er jeg offisielt gravid!
Er sååå lang denne tiden man venter. Når har du testedag? Kjenn på noen symptomer selv.. veit ikke om graviditetstest inkluders, men du kan prøve tenker jeg.Humørsvingninger/blir lettere irritert og fyldigere bryst. Morgenkvalme og reagerer på bæsjebleielukten.
Frustrerende å ikke vite om det er symptomer eller bivirkninger? Testedagen kan ikke komme raskt nok. Minner meg på at graviditetstest må kjøpes inn.
Kan det forresten inkluderes i medisin egenandelsbeløpet? Siden klinikken krever hjemmetest og ikke tar blodprøve liksom.
De fleste har allerede hatt innsett i denne gruppa, men det er opp til deg om du vil henge her. Du er velkommen uansettJeg vet ikke helt om jeg hører til noen av stedene, men er vel kanskje mest november?
Torsdag, så nærmer seg nå. Når har du testdag?Er sååå lang denne tiden man venter. Når har du testedag? Kjenn på noen symptomer selv.. veit ikke om graviditetstest inkluders, men du kan prøve tenker jeg.