Oktober 2023

Jeg fikk positiv test i går kveld, altså 9 dpo (bilde til venstre). Ble helt i ekstase fordi jeg aldri har fått positiv på frysforsøk før :Heartred I dag tidlig så var den svakere og da var jeg sikker på kjemisk. Men nå i kveld så syns jeg den virker rødere enn i går kveld, men svakere? :( Det skal sies at urinen var bare 2,5 time gammel nå i kveld, så tenkte å prøve igjen før jeg legger meg. Men hva syns dere?
Gratulerer så mye :Heartbigred Er det vanlig å få positiv så tidlig som 9 dpo? Hilsen en som fikk negativ 10 dpo:nailbiting:

Jeg kan settes på ruger! :Heartred

Av 10 egg ble 8 befruktet, 6 overlevd til dag 3. så har satt inn ett veldig fint 3-dagers i dag. Så får vi tlf på mandag av hvor mange av de resterende 5 som har overlevd til blastocyst og lagt på frys :nailbiting::nailbiting::Heartred
Gratulerer som ruger :hello2 Håper dere er heldig og får noen på frys og at det er din tur nå:love2

Gratulerer så mye :Heartbigred Er det vanlig å få positiv så tidlig som 9 dpo? Hilsen en som fikk negativ 10 dpo:nailbiting:
Tusen takk :Heartred Det er virkelig en milepæl for meg siden det er det 9. embryoet jeg setter inn og ingen på fryseforsøk har vært positive før. Om det er vanlig vet jeg ikke, der er vi individuelle. Det er vel en grunn til at man har testdag :) Vet om flere som ikke så noe på testene før 13-14 dpo :)

Jeg har vært litt logget av. Men her endte det i totalfrys. Det var ikke egentlig planlagt, men jeg ble syk og sengeliggende og da tenkte både jeg og sykehuset at det var best å vente en syklus. Av de 12 egg jeg hentet ut ligger nå 5 blastocyster i fryseboksen.

Jeg har vært litt logget av. Men her endte det i totalfrys. Det var ikke egentlig planlagt, men jeg ble syk og sengeliggende og da tenkte både jeg og sykehuset at det var best å vente en syklus. Av de 12 egg jeg hentet ut ligger nå 5 blastocyster i fryseboksen.
Så bra med 5 på frys! :Heartred
Overstimulert eller ble du syk uavhengig av behandlingen? God bedring! :Heartred

Kjedelig med totalfrys, men gratulerer med mange flotte blasto på frys! :hello2
Håper formen er bedre :Heartred

Gratulerer med så mange blastocyster på frys:love7Kjedelig å måtte vente, men da vet i alle fall at du har flere muligheter etter hvert.

Jeg går sånn til og fra forumet her jeg, er så hektiske dager at jeg ikke får fulgt med på alt jeg hadde hatt lyst til!
Jeg rekker akkurat å bli lagt inn her tror jeg?

Ciri - 39 år - B2 - Medicus - Forsøk 3 - Innsett av 3-dagers 27/10 - ruger

Ovitrelle lørdag kveld, egguttak mandag og fikk satt inn 3-dagers i går, er jeg 4 DPO nå da? :)

Når oktober er over, skriver alle bare videre i november da eller hvordan funker dette? :joyful:

Jeg går sånn til og fra forumet her jeg, er så hektiske dager at jeg ikke får fulgt med på alt jeg hadde hatt lyst til!

Ovitrelle lørdag kveld, egguttak mandag og fikk satt inn 3-dagers i går, er jeg 4 DPO nå da? :)

Når oktober er over, skriver alle bare videre i november da eller hvordan funker dette? :joyful:
Har jeg telt riktig er du 4 DPO ja :)

Medisin, uttak og innsett utførte jeg i oktober. Så selvom testdag er i november, tenker jeg at å fortsette å oppdatere i oktober er mest naturlig for meg.

Bruker å være veldig parallelle grupper i overgangene +/-2uker og de fleste deltar nok i begge når de vipper

Tusen takk ❤️ ja, det er deilig å huske på. Selv om det der og da føltes veldig kjedelig!
Jeg synes det var veldig tomt med totalfrys :Heartbigredhadde 50 folliker og mye væske. Men jeg har hørt at i Trh så fortrekker de at kroppen får en pause etter stimulering og at det blir en bedre statistikk:) så det er fint å tenke på!

Tusen takk ❤️ ja, det er deilig å huske på. Selv om det der og da føltes veldig kjedelig!
Jeg synes det var veldig tomt med totalfrys :Heartbigredhadde 50 folliker og mye væske. Men jeg har hørt at i Trh så fortrekker de at kroppen får en pause etter stimulering og at det en bedre statistikk:) så det er fint å tenke på!

Back
Topp