Bkno9118510
Betatt av forumet
Åå så gøyy Gleder meg fælt til jeg får to streker en gangTok en ny nå (greit utålmodig) og den er litt tydeligere. Skal prøve igjen i kveld, og da skal jeg prøve med en som er 25 mlU også.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå så gøyy Gleder meg fælt til jeg får to streker en gangTok en ny nå (greit utålmodig) og den er litt tydeligere. Skal prøve igjen i kveld, og da skal jeg prøve med en som er 25 mlU også.
Denne er tydeligere enn den første, syns jeg - så spennende Vet det er døden i denne ventetiden, men syns også jeg skimter at det er farge på den. Ikke bare en skyggestrekTok en ny nå (greit utålmodig) og den er litt tydeligere. Skal prøve igjen i kveld, og da skal jeg prøve med en som er 25 mlU også.
Takk! Det blir lange to dager til blodprøven nå..Denne er tydeligere enn den første, syns jeg - så spennende Vet det er døden i denne ventetiden, men syns også jeg skimter at det er farge på den. Ikke bare en skyggestrek
Lykke tilInnsett imorgen. Uvant uten daglig oppdatering denne gangen, slik vi fikk hos Medicus når vi gikk der. Spent på om alle 5 har nådd blasto eller om historien gjentar seg med 2-3 stk, eller i verste fall telefon om avlysning
Lykke tilNervøs og bekymret for morgendagen...kjenner på bekymring over få eggposer, dårlig kvalitet osv. Nervøs for å ta okynorm
Oi gratulerer med så mange!! Må være deilig å tenke på at du trolig slipper flere runder med sprøyter og egguttak i hvertfall.Jeg kan settes på «totalfrys»
Innsett i dag ble ikke noe av, da 9 av 17 egg er blitt blasto. De sa at det betyr at eggstokkene har jobbet veldig hardt, og sammen med en allerede fare for OHSS, hadde det vært uforsvarlig med innsetting.
Kan fremdeles ikke tro at vi har fått 9 på frys.
Nå er vi både superglad og litt stresset… Pga alderen min kjøpte vi 3-pakning med forsøk hos Hausken, så vi har allerede betalt over 100.000,-.
Og hvert fryseforsøk koster 12.350,- eksl. medisiner, så her fikk vi litt å tygge på
Takk! Krysser fingrene for detOi gratulerer med så mange!! Må være deilig å tenke på at du trolig slipper flere runder med sprøyter og egguttak i hvertfall.
Tror dere kan omgjøre et fersk til to frys, sjekk vilkårene!Jeg kan settes på «totalfrys»
Innsett i dag ble ikke noe av, da 9 av 17 egg er blitt blasto. De sa at det betyr at eggstokkene har jobbet veldig hardt, og sammen med en allerede fare for OHSS, hadde det vært uforsvarlig med innsetting.
Nå er vi både superglad og litt stresset… Pga alderen min kjøpte vi 3-pakning med forsøk hos Hausken, så vi har allerede betalt over 100.000,-.
Og hvert fryseforsøk koster 12.350,- eksl. medisiner, så her fikk vi litt å tygge på
GratulererJeg kan settes på «totalfrys»
Hurra for 10 egg ut!Uttak i dag! Og 10 egg ut
Innsett blir da på torsdag!
Det var altså så vondt på den ene siden. Nå ligger jeg på sofaen og er helt slått ut.
Takk for tips! Skal sjekke dette utTror dere kan omgjøre et fersk til to frys, sjekk vilkårene!
Gratulerer som ruger!Kan settes som ruger
2 av 5 befruktede overlevde til dag 5. Ett ble satt inn og ett fryser de.
Prøvde spør litt om kvalitetrangeringen, og den mente hun var litt over gjennomsnittet. Nå krysser vi fingrene frem til testdag 2 november.
Livio har også denne ordningen.Gratulerer som ruger!
Masse lykke til
Og takk for tips - Hausken og Medicus har mye likt, men finner ikke noe i vilkårene om dette. Skal derimot høre med dem, om dette er en mulighet
Helt normalt nivåHar noen her målt hcg i uke 6? Tok blodprøve i dag, tror 6+0 og resultatet var 15000… jeg får jo selvsagt svar av lege etterhvert, men lurer på om noen har erfaring?