Oktober 2023

Kan settes på ruger, satte inn blasto i går :Heartbigred Da begynner den grusomme ventetiden! Når begynner dere testingen etter innsett?
Samme her - satte inn blasto på torsdag!
Jeg har ikke tenkt å teste. Gjorde det sist, og det ble helt feil resultat og påvirket min allerede tynnslitte psyke mer enn om jeg ikke hadde gjort det. Så jeg bare venter på blodprøver neste mandag.

Hadde uttak i går, hvor de hentet ut 15 egg. Var kjempefornøyd med antallet, men gleden ble kortvarig. De ringte nå og sa at kun 5 er med videre, hvorav bare 3 ser bra ut. Denne gangen var 14 av eggene modne, så de vet ikke hva som har skjedd. I tillegg fikk jeg beskjed om at jeg har noe endometriose, noe jeg ikke ante noe om. Fallhøyden var så stor her, at det er vanskelig å ikke være skuffet nå. Vet det kun er ett godt egg som trengs, men jeg klarer ikke være positiv akkurat nå.

Tror jeg har fått forstoppelse. Vondt i magen, spesielt i området oppforbi navlen. Variere og flytter seg gjerne litt nedover magen også. Skikkelig ubehagelig. Andre som sliter med det etter uttak? Regner med det er cyclogesten som gjør det.

Tror jeg har fått forstoppelse. Vondt i magen, spesielt i området oppforbi navlen. Variere og flytter seg gjerne litt nedover magen også. Skikkelig ubehagelig. Andre som sliter med det etter uttak? Regner med det er cyclogesten som gjør det.
Hadde megaproblemer med det pga cyclogest sist.
Hvis du plages helt sjukt så prøv movicol.

Hadde megaproblemer med det pga cyclogest sist.
Hvis du plages helt sjukt så prøv movicol.
Takk for tips!
Hadde ikke slike problemer etter fryseforsøket i vår og kan ikke huske slik etter forsøkene i 2019. Surt hvis det skal begynne nå. Har også klart å gå på do både igår og idag. Håper det gir seg raskt :arghh:

Samme her - satte inn blasto på torsdag!
Jeg har ikke tenkt å teste. Gjorde det sist, og det ble helt feil resultat og påvirket min allerede tynnslitte psyke mer enn om jeg ikke hadde gjort det. Så jeg bare venter på blodprøver neste mandag.
Så spennende! :Heartbigred jeg testet ikke sist syklus, ventet til testdag og fikk en liten smell, d3rfor vurderer jeg å gjøre det nå, men vet at det er slitosmt:P du skal ta blodprøver neste mandag? Hvilken klinikk går du til? Vi tester hjemme 10 dager etter innsett.:eek: Hater denne dekan av ivf, ventingen

Hei. Lurte på om man burde ta ut gonapeptyl og ovitrelle sprøytene fra kjøleskapet en liten stund før man skal ta dem?

Så spennende! :Heartbigred jeg testet ikke sist syklus, ventet til testdag og fikk en liten smell, d3rfor vurderer jeg å gjøre det nå, men vet at det er slitosmt:p du skal ta blodprøver neste mandag? Hvilken klinikk går du til? Vi tester hjemme 10 dager etter innsett.:eek: Hater denne dekan av ivf, ventingen
Jeg går på Rikshospitalet. Tar blodprøver neste mandag ja - om en uke altså. Kjenner det går veldig greit nå de første dagene, og så ettersom dagene går vet jeg det blir mer og mer slitsomt og tærende. Så det er klart det frister veldig å teste, men jeg tror jeg bare må holde meg til planen min Jeg også hater denne delen av det!!
Hvilken klinikk er du på?

Jeg går på Rikshospitalet. Tar blodprøver neste mandag ja - om en uke altså. Kjenner det går veldig greit nå de første dagene, og så ettersom dagene går vet jeg det blir mer og mer slitsomt og tærende. Så det er klart det frister veldig å teste, men jeg tror jeg bare må holde meg til planen min Jeg også hater denne delen av det!!
Hvilken klinikk er du på?
Så enig med deg, i starten er jeg veldig rolig og så tar det over tankene mine. Stresser mest med at stresset er det som ikke gjør oss gravide. Haha. Jeg går privat på hausken på Lysaker. Hat satt igang en prosess på ullevåll nå, så håper vi kan flytte eggene om dette forsøket heller ikke går bra:) vanskelig økonomisk dette! Så spennede det blir på mandag da, håper vi begge får kjempegode nyheter :Heartbigred hvilke symptomer kjenner du på?

Så enig med deg, i starten er jeg veldig rolig og så tar det over tankene mine. Stresser mest med at stresset er det som ikke gjør oss gravide. Haha. Jeg går privat på hausken på Lysaker. Hat satt igang en prosess på ullevåll nå, så håper vi kan flytte eggene om dette forsøket heller ikke går bra:) vanskelig økonomisk dette! Så spennede det blir på mandag da, håper vi begge får kjempegode nyheter :Heartbigred hvilke symptomer kjenner du på?
Ja det tenker jeg mye på - at jeg ikke må stresse, men det er jo ikke akkurat konstruktivt

Det er ikke lett økonomisk nei, så det måtte bare bli offentlig her. Men jeg synes de er flinke, og har ikke så mye å klage på.

Jeg vet ikke om jeg har noen symptomer egentlig, annet enn fra de helvetes medisinene (progynova og cyklogest). Det har vel kanskje ikke festet seg enda engang, tar vel to-tre dager? Så jeg har bare tenkt at det er for tidlig og dermed ikke egentlig kjent etter heller. Er veldig sliten og trøtt, men sover dårlig, så har lagt det på det. Litt murringer i livmoren, men har tenkt at det er Cyklogesten.
Hva med deg? Kjenner du på noe?

Krysser fingrene for oss begge to♥️

Back
Topp