Oktober 2023

Fikk denne cocktailen av smertestillende, og føler meg mørbanket i hodet fremdeles. Litt sjøsyk følelse hvor det strammer litt rundt hodet, men mest over tinningene.
Hvor lenge satt det i hos dere etter uttak?
- oxynorm 10mg
- panodil 1g
- Metoclopramide 10mg
- naproxen 500mg

Fikk også en annen forebyggende kvalmedempende smeltetablett som hadde skikkelig høgg ettersmak, denne også før uttaket fordi jeg sa jeg var kvalm.

Litt øm i eggstokkene, men ellers fin i kroppen sett bort fra hodet. Som jeg tenker er bivirkning av smertestillende.

Krysser fingrene for dere! :Heartred

Da har jeg flyttet deg. Sjekker du om infoen under stimulerer i hovedinnlegget er nå er riktig?

Vil du fortsatt stå under ikke gravid med den gamle infoen i tillegg eller skal jeg fjerne deg derfra?
Ja, infoen er riktig, skal ta Ovitrelle og Cyclogest i tillegg, men det er ikke så viktig for meg. Hvis du vil endre, gjør du det.

Kan bare ta meg bort fra «ikke gravid», redd det går «troll i ord» :laughing002

Da har jeg vært på 2 ul. Bare 3 som var modne, så skal fortsette til lørdag. Så blir det gonapeptyl og ovitrelle på lørdagskveld. Uttak på mandag. Får håpe min høyre side er litt mer villig disse neste dagene

Fikk denne cocktailen av smertestillende, og føler meg mørbanket i hodet fremdeles. Litt sjøsyk følelse hvor det strammer litt rundt hodet, men mest over tinningene.
Hvor lenge satt det i hos dere etter uttak?
- oxynorm 10mg
- panodil 1g
- Metoclopramide 10mg
- naproxen 500mg

Fikk også en annen forebyggende kvalmedempende smeltetablett som hadde skikkelig høgg ettersmak, denne også før uttaket fordi jeg sa jeg var kvalm.

Litt øm i eggstokkene, men ellers fin i kroppen sett bort fra hodet. Som jeg tenker er bivirkning av smertestillende.
Litt sent svar, så håper du føler deg bedre nå :Heartred Men det er ikke rart at du ble litt susete i hodet, spesielt med tanke på at du fikk opiater og hvis du ikke er vant med det. Oxynorm har en halveringstid på 3 timer, så det kan gå noen timer før det er ute av kroppen. Og så tenker jeg at selve påkjenningen med egguttak, kvalme i forkant og mulig nervøsitet kan sette seg godt i kroppen. Som sagt, håper du føler deg bedre:Heartred

Litt sent svar, så håper du føler deg bedre nå :Heartred Men det er ikke rart at du ble litt susete i hodet, spesielt med tanke på at du fikk opiater og hvis du ikke er vant med det. Oxynorm har en halveringstid på 3 timer, så det kan gå noen timer før det er ute av kroppen. Og så tenker jeg at selve påkjenningen med egguttak, kvalme i forkant og mulig nervøsitet kan sette seg godt i kroppen. Som sagt, håper du føler deg bedre:Heartred
Er bedre nå, takk :Heartred
Konkludert med at det kan være spenningshodepine. At kroppen kjenner igjen stresset fra vi holdt på med dette i 2019, selvom jeg generelt har følt meg roligere og avslappet denne gang.
Kvalmen kom av susete hodet en halvtimes tid etter smertestillende var tatt. Tar så og si aldri en paracet ellers, så kroppen er ikke vant med slike ting.

2.kontroll overstått og det er 6 ledende follikler. Synes det er litt lite, men håper at gullegget er blandt de. Stimulerer fram til søndag, ovitrelle på mandag og uttak på onsdag.
6 er egentlig veldig bra selv om jeg skjønner du synes det virker lite :)

Egguttak er overstått. Fikk ut 9 egg, så krysser fingrene for at noen av dem blir befruktet og overlever om 5-6 dager :smiley-angelic001 Syns selve uttaket var rimelig vondt, gruvde meg en del så fikk en sobril for det. Lurer virkelig på hvor vondt det hadde vært hvis jeg ikke hadde tatt smertestillende, tårene trillet mens jeg satt i stolen. Er ganske øm i magen og litt ør i hodet nå, men ellers er formen fin. Fikk en liten psykisk reaksjon når jeg lå til observasjon, kjenner hele situasjonen var litt overveldende❤️

Back
Topp