Oktober 2023

Så enig med deg, i starten er jeg veldig rolig og så tar det over tankene mine. Stresser mest med at stresset er det som ikke gjør oss gravide. Haha. Jeg går privat på hausken på Lysaker. Hat satt igang en prosess på ullevåll nå, så håper vi kan flytte eggene om dette forsøket heller ikke går bra:) vanskelig økonomisk dette! Så spennede det blir på mandag da, håper vi begge får kjempegode nyheter :Heartbigred hvilke symptomer kjenner du på?
Har opprettet bruker men foreløpig ikke fått tatt med gjeste-brukernavnet. Men jeg er altså Mille_1986

Hei! Legger meg inn her:
Løpejente <3 - 35 - B1 - Livio - Forsøk #5 - Cyglogest - innsett 13.10

Jeg er 9dp3dt har blodprøve på tirsdag. Forsøk nummer 5 etter 3 egguttak. Har tidligere hatt en kjemisk og en MA.

Tok denne testen i dag (10mlU sensitivitet) og jeg ser en svak strek, gjør dere?

Tenker forsåvidt at en hcg på under 10 i dag uansett ikke er bra nok, så jeg bør vel forberede meg på nok et mislykket forsøk….

Vedlegg

• IMG_4013.jpeg
    IMG_4013.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 101
Ja det tenker jeg mye på - at jeg ikke må stresse, men det er jo ikke akkurat konstruktivt

Det er ikke lett økonomisk nei, så det måtte bare bli offentlig her. Men jeg synes de er flinke, og har ikke så mye å klage på.

Jeg vet ikke om jeg har noen symptomer egentlig, annet enn fra de helvetes medisinene (progynova og cyklogest). Det har vel kanskje ikke festet seg enda engang, tar vel to-tre dager? Så jeg har bare tenkt at det er for tidlig og dermed ikke egentlig kjent etter heller. Er veldig sliten og trøtt, men sover dårlig, så har lagt det på det. Litt murringer i livmoren, men har tenkt at det er Cyklogesten.
Hva med deg? Kjenner du på noe?

Krysser fingrene for oss begge to♥️
Samme her, murringer og forstoppelse. Sånn var det også sist, samt litt kvalme og rare nipler, og var jo ikke gravid i det minste, bare cyclogest.. Forferdelig frustrerende! Føler litt på at jeg har gjort alt feil denne gangen også, så er litt motløs. Både trente og drakk et glass vin på innsett dagen.. #dummemeg

Hei! Legger meg inn her:

Jeg er 9dp3dt har blodprøve på tirsdag. Forsøk nummer 5 etter 3 egguttak. Har tidligere hatt en kjemisk og en MA.

Tok denne testen i dag (10mlU sensitivitet) og jeg ser en svak strek, gjør dere?

Tenker forsåvidt at en hcg på under 10 i dag uansett ikke er bra nok, så jeg bør vel forberede meg på nok et mislykket forsøk….
Ser definitivt ut som en strek. Ikke ta testen for god fisk ift sensitivitet, noen ganger et tisset veldig utvannet, og noen ganger er testen en dritt.

Hei! Legger meg inn her:

Ser absolutt en strek! :Heartbigred satte du en 5 dagers 13.10? Skulle kanskje vært litt sterkere, men så er det jo stor forskjell på hvor fort man utvikler hcg:)

Ser definitivt ut som en strek. Ikke ta testen for god fisk ift sensitivitet, noen ganger et tisset veldig utvannet, og noen ganger er testen en dritt.
Takk for svar. Det var FMU, men kan jo håpe at testen er dårlig.. Testet med et annet merke i går og syntes jeg så en svak strek da også, så hadde jo håpet at det var sterkere i dag.

Skjønte det:) hvilket forsøk er du på nå?
Har hatt ett forsøk med inseminasjon - negativ test. Og så et ferskforsøk som endte med exu og operasjon og et halvt års pause. Så det er tredje gang jeg prøver nå.

Jeg føler også jeg har dritt meg ut, spiste parmaskinke i går helt uten å tenke meg om. Sikkert ingen krise, men går og kjenner veldig på det..

Hva med deg? Du har en fra før, så det er søskenforsøk, stemmer det?

Hei! Legger meg inn her:

Jeg kjenner godt igjen behovet for å forberede seg litt på det verste❤️ men det er en strek, helt klart! Og det er jo mange som ikke får positiv før etter ikm. Hvis det ikke var noe der 12 dpo, så er jo sjansen litt liten, men her ER det jo noe☺️ håper for deg og krysser fingrene!! Her ser du min test (også 10 i sensitivitet) 11 dpo, en dag før. Og jeg er gravid 5+6 nå, dog har jeg ikke fått tatt blodprøve enda, men jeg hadde fin stigning på tester etter dette.

Vedlegg

• IMG_6642.jpeg
    IMG_6642.jpeg
    183 KB · Visninger: 50
Jeg kjenner godt igjen behovet for å forberede seg litt på det verste❤️ men det er en strek, helt klart! Og det er jo mange som ikke får positiv før etter ikm. Hvis det ikke var noe der 12 dpo, så er jo sjansen litt liten, men her ER det jo noe☺️ håper for deg og krysser fingrene!! Her ser du min test (også 10 i sensitivitet) 11 dpo, en dag før. Og jeg er gravid 5+6 nå, dog har jeg ikke fått tatt blodprøve enda, men jeg hadde fin stigning på tester etter dette.
Takk! :Heartpink Det var nyttig å se. Rart hvordan man heller vil leve i et svakt håp litt lenger. Denne fasen er døden:schocked028

Har hatt ett forsøk med inseminasjon - negativ test. Og så et ferskforsøk som endte med exu og operasjon og et halvt års pause. Så det er tredje gang jeg prøver nå.

Jeg føler også jeg har dritt meg ut, spiste parmaskinke i går helt uten å tenke meg om. Sikkert ingen krise, men går og kjenner veldig på det..

Hva med deg? Du har en fra før, så det er søskenforsøk, stemmer det?
Jeg har hatt et fryseforsøk før dette, etter totalfrys pga overstimulering! Har også gått tre måneder på letrozol for å prøve naturlig Ja, jeg er egentlig ikke så redd for maten nå, før embryoet er knytta til blodet ditt, så spiste blåmuggost i dag..:p men alkohol og hard trening skjønner jeg at kan påvirke muligheten til å feste seg, så angrer litt på det. Har tenkt litt sånn at man ikke skal stresse for mye og at stresset ermin verste fiende, derav et glass vin, men nå angrer jeg selvfølgelig..

Jeg har hatt et fryseforsøk før dette, etter totalfrys pga overstimulering! Har også gått tre måneder på letrozol for å prøve naturlig Ja, jeg er egentlig ikke så redd for maten nå, før embryoet er knytta til blodet ditt, så spiste blåmuggost i dag..:p men alkohol og hard trening skjønner jeg at kan påvirke muligheten til å feste seg, så angrer litt på det. Har tenkt litt sånn at man ikke skal stresse for mye og at stresset ermin verste fiende, derav et glass vin, men nå angrer jeg selvfølgelig..
Jeg drakk flere øl og en black russian og noe bobler 11"dpo"(6dp5dt) og fikk positiv test dagen etter. Akkurat det er ikke jeg så veldig redd for :hilarious: tror ikke det er alkoholen sin feil om ikke dette går da jeg har hatt sååå mange forsøk før med elendig utfall.

Ja, det er uutholdelig til tider :banghead: Jeg kan også legge til at testene mine var sterkere på kvelden, så prøv igjen i kveld! Og Make Sure er de absolutt beste testene, synes jeg.

Tok en ny nå (greit utålmodig) og den er litt tydeligere. Skal prøve igjen i kveld, og da skal jeg prøve med en som er 25 mlU også.

Vedlegg

• IMG_4017.jpeg
    IMG_4017.jpeg
    794,6 KB · Visninger: 99
Jeg hadde som sagt fryseforsøk, og under innsettet spurte jeg om dette med trening. Legen svarte at det er bra med trening og aktivitet nå, fordi det øker blodsirkulasjonen i livmoren, og kan være gunstig ifm innsett. Ved ferdkforsøk er jo eggstokkene stimulert, så da er det jo ikke bra med trening tilfelle vridning etc., men hun mente at når eggstokkene ikke er stinulert så er det bare gunstig.
Ikke vet jeg, men tenkte uansett si det i tilfelle det kunne være til beroligelse for deg nå

Back
Topp