Jeg blir veldig søvnig og trøtt av lutinus, har gått på det i ett døgn og kjenner det allerede...Jeg hadde et så stort håp. Da jeg dro fra Porsgrunn sa de "hvis utviklinga fortsetter som den skal nå så fester det seg innen et døgn ". Jeg ble så super glad for å høre det! For det hadde jo utviklet seg veldig fint til å bli en blastocyst, så da følte jeg det var rart om den plutselig skulle slutte å utvikle seg. Og når de sa det om at det fester seg innen 24 timer, så regnet jeg med at jeg burde få symptomer veldig fort hvis det festet seg. Lest på diverse forum "Alt håp er ikke ute. Det kan feste seg så sent som dpo 11" (eller noe), men hvordan kan det feste seg så sent når det fester seg innen 24 timer? Skjønner ikke helt jeg. Uansett.. Er det vits å ha noe håp? Jeg hadde virkelig troa..
Kom på en ting som ikke ligner meg. Jeg husker aldri drømmene mine. Jeg er helt håpløs på det.. Men har husket hver eneste drøm i noen dager nå, og det har jeg lest kan være et symptom. Men da burde jeg vel ha testet positiv?
Og jeg er SINNSYKT trøtt! Kan sove 8 timer på natta, spise frokost og sovne på sofaen igjen..og det kan gjerne skje utover kvelden også. Men det er kanskje lutinus?
Uansett hvor fort egget fester seg, så tenker jeg at der vanligste er å få utslag fra 12 dpo. Det er mye som spiller inn: ikke alle produserer hcg like fort, i tillegg er det noen tester mer sensitive enn andre, og konsentrasjonen i urinen kan variere. Prøv å vente noen dager før du tester igjen, så slipper du å få flere falske negative.
(Legger til at med førstemann testet jeg positiv leeenge etter IKM og det resulterte i en frisk baby født til termin)