Oktober 2022 ❤️

Dere som har hatt fryseforsøk før:
Hvor lenge måtte dere gå på lutinus?

Da jeg hadde fersk forsøk måtte jeg bruke lutinus frem til testdato. Jeg lurer på om det blir det samme nå? (Spesielt med tanke på at jeg hadde SA sist.)
Jeg må gå på det frem til jeg er 7+6.. 4 dager igjen!!!! Den dagen ser jeg frem til! :cheers
 
Dere som har hatt fryseforsøk før:
Hvor lenge måtte dere gå på lutinus?

Da jeg hadde fersk forsøk måtte jeg bruke lutinus frem til testdato. Jeg lurer på om det blir det samme nå? (Spesielt med tanke på at jeg hadde SA sist.)
Jeg fikk beskjed om å gå på Lutinus til og med uke syv fordi det er fryseforsøk denne gangen :)
 
Det strekker og drar i lyskene. Det må da være et godt tegn (selv om jeg også lurer på om det er litt tidlig?) Denne gangen leter jeg ikke så veldig heller, glemmer til og med hele situasjonen store deler av dagen. Men siden jeg sa det høyt nå kommer jeg sikkert til å være veldig bevisst fremover :cool01
 
Last edited:
Imorgen er det UL for å sjekke stimuleringen. Er då spent. Vi har jo et avbrutt forsøk (offentlig) pga for lite stimulering, og et vellykket ett (privat) men med forlenget stimulering, totalt 18 dager på puregon. Men begge her var lang protokoll.

Denne gangen er det kort protokoll, og det jeg tror er en høy dose gonal f (350ie), så jeg håper virkelig de sier at det er uttak i begynnelsen av neste uke!
 
Kan noen slå meg hardt i hodet? Jeg blir visst helt gal av å være ruger. Prøver å ikke tenke så mye, men det er ikke lett. Jeg har fått sykt ømme pupper av lutinus, men i dag våknet jeg og hadde langt i fra like ømme pupper. Jeg er bare på rugedag 3, men overtolker alt allerede :wacky: I går var det mye "bevegelse" i magen som jeg har fått fra jeg startet med lutinus, det kjenner jeg heller ikke på i dag. Hvordan skal jeg tolke dette?
 
Det strekker og drar i lyskene. Det må da være et godt tegn (selv om jeg også lurer på om det er litt tidlig?) Denne gangen leter jeg ikke så veldig heller, glemmer til og med hele situasjonen store deler av dagen. Men siden jeg sa det høyt nå kommer jeg sikkert til å være veldig bevisst fremover :cool01
Jeg ville i alle fall sett på det som et godt tegn!❤️ Så flink du er som klarer glemme det store deler av dagen! Lær bort teknikken til meg :hilarious:Haha, ja, så fort man sier det høyt blir man enda mer bevisst :knegg:
 
Kan noen slå meg hardt i hodet? Jeg blir visst helt gal av å være ruger. Prøver å ikke tenke så mye, men det er ikke lett. Jeg har fått sykt ømme pupper av lutinus, men i dag våknet jeg og hadde langt i fra like ømme pupper. Jeg er bare på rugedag 3, men overtolker alt allerede :wacky: I går var det mye "bevegelse" i magen som jeg har fått fra jeg startet med lutinus, det kjenner jeg heller ikke på i dag. Hvordan skal jeg tolke dette?
Man BLIR gal av å være ruger! :wacky: Sånn er det bare!:smiley-bounce012 Men mitt heteste tips er ikke tolke i det hele tatt, for noen kjenner alt, andre ingenting, og noen alt der i mellom :)
 
Kan noen slå meg hardt i hodet? Jeg blir visst helt gal av å være ruger. Prøver å ikke tenke så mye, men det er ikke lett. Jeg har fått sykt ømme pupper av lutinus, men i dag våknet jeg og hadde langt i fra like ømme pupper. Jeg er bare på rugedag 3, men overtolker alt allerede :wacky: I går var det mye "bevegelse" i magen som jeg har fått fra jeg startet med lutinus, det kjenner jeg heller ikke på i dag. Hvordan skal jeg tolke dette?
For meg var det umulig å skille lutinus fra gravid symptomer... man kjenner på så mye, og overanalyserer det. Plutselig begynte det å murre ca 10-11 dpo (jeg trodde det var mensen) MEN nå i etterkant ser jeg at det var klare festesmerter.
Ventetiden fra innsetting til testdato er nervepirrende. <3 <3 <3
 
Egguttak i går og lab ringte i dag.
13 egg ut
9 modne
4 har begynt å dele seg riktig
Eventuelt innsett på tirsdag
Nå er det bare å krysse fingrene at noen egg overlever til blasto. Lab vil ringe igjen med oppdatering på mandag.
Så gode nyheter! Gratulerer!! :)
 
Da har jeg vært på UL, ett egg som var langt foran de andre, på ca 18, 3-4 på ca 12-15 og flere små på 8-10, han hadde ikke helt oversikt over hvor mange det var. Så det blir en justering på medisiner, skal ta Menopur i tillegg til Gonal F og Fyremadel, og en ny UL mandag. Uttak blir uansatt neste uke, enten onsdag eller fredag.

Vi var heldige og hadde Arne Schwennicke idag, er samme som hadde uttaket i 2016, og det er han som skal gjennomføre uttak neste uke :)

Han sa med Menopuren så håpte han at de små ble med, men hvis ikke var det ca 4 eggposer som så klar ut. Kjenner jeg blir litt skuffa om vi «bare» får ut fire, da vi sist hadde 10, men kun ett excellent egg.
 
Man BLIR gal av å være ruger! :wacky: Sånn er det bare!:smiley-bounce012 Men mitt heteste tips er ikke tolke i det hele tatt, for noen kjenner alt, andre ingenting, og noen alt der i mellom :)
Blir man mindre gal jo flere ganger man ruger, eller "lærer" man aldri? :nailbiting: Takk for et skikkelig hett tips! Skal prøve å følge det, selv om det høres helt umulig ut :p
 
Back
Topp