Oktober 2022 ❤️

Dette er helt surrealistisk, men jeg er endelig en ruger! ❤️ Var redd jeg aldri kunne si det, men her sitter jeg å ruger på min lille diamant! For det så virkelig ut som en diamant!

Av 3 egg ut ble alle 3 befruktet. Og da jeg kom frem i dag viste det seg at 2 egg hadde delt seg perfekt til blasosyst. Så jeg har en eskimo på frys! ❤️ ❤️ Jeg er så lykkelig akkurat nå. Og veldig overveldet! Da jeg gikk på toalettet for å skifte tilbake til klærne mine så så jeg de stolene på "hvilerommet" etter uttak.. Og jeg husket tilbake til de tre gangene jeg satt der, og hvor skuffet jeg har vært over kun maks 4 egg ut.. Jeg har følt på håpløshet, motløsthet og tristhet. Men endelig ble jeg også en ruger.. Akkurat nå smiler livet til meg. Måtte det vare❤️ Vis vedlegget 389738
Sååå fantastisk! Gratulerer så mye, måtte det grave seg godt fast! :happy: :Heartred
 
Da har jeg vært til ultralyd kontroll for å sjekke eggene. Det første Jon Hausken sa til meg var: «du har masse egg». Jeg ble så lettet.

Han telte ca 10 egg på størrelse 12-15mm og noen litt mindre. Slimhinnen var på 9mm og så veldig fin ut.
Eggene var jevnstore, så foreløpig ligger dette bedre an enn forrige gang, da jeg hadde veldig store forskjeller på størrelsene på eggene. Nå er nesten alle like store:joyful: Han var veldig fornøyd med hvordan jeg hadde respondert.

Så da skal jeg fortsette å stikke i ett par dager til.

Og så blir det EGGUTTAK på mandag:smiley-angelic001
Hipp hurra! Dette er så gøy å høre! :smiley-bounce012
 
Last edited:
Men jeg hadde ikke uttak denne gangen, det er fryseforsøk :) kan jeg f.eks telle fra døgnet etter at jeg satte Ovitrelle?
Hvis du satt inn et 5 dagers egg, teller du fra dagen du satt inn og 5 dager tilbake. Om du feks satt inn på mandag teller du fra onsdag.
 
Dette er helt surrealistisk, men jeg er endelig en ruger! ❤️ Var redd jeg aldri kunne si det, men her sitter jeg å ruger på min lille diamant! For det så virkelig ut som en diamant!

Av 3 egg ut ble alle 3 befruktet. Og da jeg kom frem i dag viste det seg at 2 egg hadde delt seg perfekt til blasosyst. Så jeg har en eskimo på frys! ❤️ ❤️ Jeg er så lykkelig akkurat nå. Og veldig overveldet! Da jeg gikk på toalettet for å skifte tilbake til klærne mine så så jeg de stolene på "hvilerommet" etter uttak.. Og jeg husket tilbake til de tre gangene jeg satt der, og hvor skuffet jeg har vært over kun maks 4 egg ut.. Jeg har følt på håpløshet, motløsthet og tristhet. Men endelig ble jeg også en ruger.. Akkurat nå smiler livet til meg. Måtte det vare❤️ Vis vedlegget 389738
Gratulerer så mye som ruger!!! ❤️
 
Jeg klarte faktisk å sette fyremadelen idag, det hadde jeg aldri trodd! Brukte 40 min dog :p

MEN Gonal-F som ble satt ikveld var ingenting lengre, måtte til og med sette to sprøyter for å bruke opp restene før en ny, og det var nesten null stress.

Gruer meg fremdeles til imorgen tidlig for en ny fyremadel, men nå vet jeg at jeg får det til ihvertfall!
 
Dette er helt surrealistisk, men jeg er endelig en ruger! ❤️ Var redd jeg aldri kunne si det, men her sitter jeg å ruger på min lille diamant! For det så virkelig ut som en diamant!

Av 3 egg ut ble alle 3 befruktet. Og da jeg kom frem i dag viste det seg at 2 egg hadde delt seg perfekt til blasosyst. Så jeg har en eskimo på frys! ❤️ ❤️ Jeg er så lykkelig akkurat nå. Og veldig overveldet! Da jeg gikk på toalettet for å skifte tilbake til klærne mine så så jeg de stolene på "hvilerommet" etter uttak.. Og jeg husket tilbake til de tre gangene jeg satt der, og hvor skuffet jeg har vært over kun maks 4 egg ut.. Jeg har følt på håpløshet, motløsthet og tristhet. Men endelig ble jeg også en ruger.. Akkurat nå smiler livet til meg. Måtte det vare❤️ Vis vedlegget 389738
Åh gratulerer så mye som ruger ❤️ så fantastisk :)
 
Jeg klarte faktisk å sette fyremadelen idag, det hadde jeg aldri trodd! Brukte 40 min dog :p

MEN Gonal-F som ble satt ikveld var ingenting lengre, måtte til og med sette to sprøyter for å bruke opp restene før en ny, og det var nesten null stress.

Gruer meg fremdeles til imorgen tidlig for en ny fyremadel, men nå vet jeg at jeg får det til ihvertfall!
Du er modig! Jeg husker jeg måtte ringe mamma og snakke med henne i telefon hver gang jeg sulle sette cetrotide (det er det samme som fyremadel)...
 
Yuhuuuu!!!! Da blir det innsett på onsdag/torsdag. Venter på bekreftelse fra sykehuset. :happy090 :happy090 :happy090 :happy090 :happy090
20221006_090842.jpg
 
Dette er helt surrealistisk, men jeg er endelig en ruger! ❤️ Var redd jeg aldri kunne si det, men her sitter jeg å ruger på min lille diamant! For det så virkelig ut som en diamant!

Av 3 egg ut ble alle 3 befruktet. Og da jeg kom frem i dag viste det seg at 2 egg hadde delt seg perfekt til blasosyst. Så jeg har en eskimo på frys! ❤️ ❤️ Jeg er så lykkelig akkurat nå. Og veldig overveldet! Da jeg gikk på toalettet for å skifte tilbake til klærne mine så så jeg de stolene på "hvilerommet" etter uttak.. Og jeg husket tilbake til de tre gangene jeg satt der, og hvor skuffet jeg har vært over kun maks 4 egg ut.. Jeg har følt på håpløshet, motløsthet og tristhet. Men endelig ble jeg også en ruger.. Akkurat nå smiler livet til meg. Måtte det vare❤️ Vis vedlegget 389738
Så fantastiske nyheter! Håper denne holder hele veien :Heartred
 
Wow det er jo et helt fantastisk resultat å få to blasto utav 3 egg!! Gratulerer! Skjønner virkelig at dette må være en herlig følelse etter all motgang ❤️❤️❤️ Krysser alt for at embryot fester seg og blir til en terminspire!
Tusen takk Statistikern ❤️ Jeg fikk helt sjokk da de ga meg den beskjeden. Endelig fikk jeg et bevis på at det ikke handler om antall egg, men kvaliteten på eggene ❤️ for jeg har hele tiden følt meg så mislykket og at dette aldri kommer til å gå med så få egg, men hvis det først er kvalitet på de få eggene, så trenger man bare ett gullegg, og det håper jeg at jeg ruger på nå ❤️
 
Dere som har hatt fryseforsøk før:
Hvor lenge måtte dere gå på lutinus?

Da jeg hadde fersk forsøk måtte jeg bruke lutinus frem til testdato. Jeg lurer på om det blir det samme nå? (Spesielt med tanke på at jeg hadde SA sist.)
 
Back
Topp