Oktober 2021

Tror jeg havner her, venter på eksakt dato/uke imorgen.

Første uttak på barn nummer 2, 5. uttak totalt. Hadde negativt frys etter førstemann nå i august. Brukte jo 4 uttak og 3 år på første, så ikke de store forhåpningene.

Kort protokoll: menopur og fyramedel. Sist jeg gikk på den kombinasjonen fikk jeg 22 egg ut, men ingen utviklet seg. Kun kraftig OHSS med sykehus. Så litt spent.. De tre andre syklusene var lang protokoll.

PCOS og litt nedsatt hos mannen. AMH på 137, så ganske fulle eggstokker og fare for OHSS. Forbereder meg i grunn på totalfrys. Men det er greit så lenge vi får i hvertfall 2-3 eller fler blasto på frys.
 
Oppdatering:
Fikk fremskyndet oppstart når jeg ringte inn pga mens i dag. Slapp å ta progynova. Første dag med pergoveris blir allerede i morgen! :woot: Planlagt uttak blir nå i uke 40. Fortsatt litt redd etter sist runde med overstimulering, men kanskje ikke så lett å bli "klar" igjen etter en tøff runde. :Heartred
Er litt i synarela-tåka her så har ikke helt fått fulgt med de siste dagene. Men så deilig at ventetiden en sjelden gang kan bli kortere! :D Da setter jeg deg under stimulerer da :):)
 
Sjof - 30 - barn nr 1 - st olavs - forsøk 1 - fryseforsøk (første avbrutt) - progynova/estradot - innsett uke 42/43
Da har jeg lagt deg til på lista her :) Beklager litt sen oppdatering, jeg er i synarela-tåka:eek:
 
Tror jeg havner her, venter på eksakt dato/uke imorgen.

Første uttak på barn nummer 2, 5. uttak totalt. Hadde negativt frys etter førstemann nå i august. Brukte jo 4 uttak og 3 år på første, så ikke de store forhåpningene.

Kort protokoll: menopur og fyramedel. Sist jeg gikk på den kombinasjonen fikk jeg 22 egg ut, men ingen utviklet seg. Kun kraftig OHSS med sykehus. Så litt spent.. De tre andre syklusene var lang protokoll.

PCOS og litt nedsatt hos mannen. AMH på 137, så ganske fulle eggstokker og fare for OHSS. Forbereder meg i grunn på totalfrys. Men det er greit så lenge vi får i hvertfall 2-3 eller fler blasto på frys.

Så bra du ikke trengte vente enda lengre iallefall:love2 Håper Menopur og Fyremadel funker bedre for deg denne runden:smiley-angelic001:)
 
Hvordan går det med deg @Sofia87
Ser du nevner Synarela tåka. Det var god beskrivelse. Hehe.
Takk som spør :love2
Føler virkelig jeg går rundt i tåka :laughing002 Er på dag 13 nå, og endte opp med en 50% sykemelding :confused: Har vært skikkelig rar i hodet denne runden, føler hodet er fylt med bomull og svimmelhet :wideyed: 8 dager igjen før planlagt sprøytestart, bare å holde ut :dance018
 
Ja er ikke bare bare. Jeg er på dag 5 nå. Utrolig slitsomt. Var ikke forberedt på hvor trøtt jeg skulle bli. Jeg har seriøst mørke ringer under øynene, selv etter å ha sovet på natta. :inpain: Har 2 barn fra tidligere forhold som må ordnes klar for skole på morgenen. Så selv om jeg går hjemme så må jeg jo opp. Er helt zombie når klokka ringer.

Håper du kommer deg fint gjennom siste tiden på spray. Her er det tydelig bare å holde ut og komme seg gjennom det. Jeg håper jeg kommer meg ut av denne tåka når jeg kommer til sprøytestart. Er ikke meg selv nå. :hungover:
 
Da slenger jeg meg på her. Ble totalfrys nå i september og går rett på fryseforsøk. Har 4 blasto på frys:happy:

Memy - 33år - barn nr 2 (første med ivf/icsi) - medicus - 1. Innsett på 4. Ivf/icsi-forsøk - progynova, cyclogest. Oppstart ila uke 39.
 
Så bra du ikke trengte vente enda lengre iallefall:love2 Håper Menopur og Fyremadel funker bedre for deg denne runden:smiley-angelic001:)

Blir nok enten oppstart uke 40 eller i november, venter utålmodig på svar :p
 
Da slenger jeg meg på her. Ble totalfrys nå i september og går rett på fryseforsøk. Har 4 blasto på frys:happy:

Memy - 33år - barn nr 2 (første med ivf/icsi) - medicus - 1. Innsett på 4. Ivf/icsi-forsøk - progynova, cyclogest. Oppstart ila uke 39.

Jeg trodde at de foretrekker å stå over en syklus etter uttak. For at systemet skulle få en skikkelig restart. Har dere diskutert det?
Fikk høre det både hos Medicus og Spiren.
 
Tror jeg havner her, venter på eksakt dato/uke imorgen.

Første uttak på barn nummer 2, 5. uttak totalt. Hadde negativt frys etter førstemann nå i august. Brukte jo 4 uttak og 3 år på første, så ikke de store forhåpningene.

Kort protokoll: menopur og fyramedel. Sist jeg gikk på den kombinasjonen fikk jeg 22 egg ut, men ingen utviklet seg. Kun kraftig OHSS med sykehus. Så litt spent.. De tre andre syklusene var lang protokoll.

PCOS og litt nedsatt hos mannen. AMH på 137, så ganske fulle eggstokker og fare for OHSS. Forbereder meg i grunn på totalfrys. Men det er greit så lenge vi får i hvertfall 2-3 eller fler blasto på frys.

Æsj, det ble ikke før november og uttak uke 47 :(
 
Jeg trodde at de foretrekker å stå over en syklus etter uttak. For at systemet skulle få en skikkelig restart. Har dere diskutert det?
Fikk høre det både hos Medicus og Spiren.

Hm, rart, vi er jo hos Medicus nå.
Nei, jeg spurte spesifikt om jeg kunne begynne rett på nå og hun sa ja, så virket ikke som det var noe problem:happy: Kanskje det bare gjelder hvis en skal ha nytt ferskforsøk? Eller om en skal ha naturlig syklus?

Så får nesten bare stole på at de vet hva de driver med. Så lenge en går på progynova tror jeg den overstyrer alt og gjør kroppen klar:smiley-angelic001 var sånn hun forklarte det ihvertfall.
 
Hm, rart, vi er jo hos Medicus nå.
Nei, jeg spurte spesifikt om jeg kunne begynne rett på nå og hun sa ja, så virket ikke som det var noe problem:happy: Kanskje det bare gjelder hvis en skal ha nytt ferskforsøk? Eller om en skal ha naturlig syklus?

Så får nesten bare stole på at de vet hva de driver med. Så lenge en går på progynova tror jeg den overstyrer alt og gjør kroppen klar:smiley-angelic001 var sånn hun forklarte det ihvertfall.

Det går sikkert bra hvis dem sier det.
De kan ta FET på neste syklus hvis dem sjekker og alt ser bra ut. Men vil helst ha syklus imellom. Fikk jeg forklart.
 
Hvordan går det med dere? :love7Er det noen som har startet opp med stimulering eller nærmer seg mens? :wav
 
Hvordan går det med dere? :love7Er det noen som har startet opp med stimulering eller nærmer seg mens? :wav
 
Jeg har begynt å spotte nå. Så regner med jeg skal starte på avtalt dato 6. Oktober. Fikk tak i Menopur i dag og blandet første glasset for å spare plass i kjøleskapet. De pakkene er jo gigantiske. :laughing002

Lille søte glasset og sprøytene ligger nå klar inne på soverommet. Der er det passelig temperatur til at det ligger trygt. Litt gøy å blande selv faktisk.
 
Hvordan går det med dere? :love7Er det noen som har startet opp med stimulering eller nærmer seg mens? :wav

Jeg fikk mensen idag, så er igang med progynova. Kontroll neste torsdag :happy:
Spent på hvordan jeg reagerer denne gangen på progynova, har gått på det en gang før og da var jeg hormonella å grein for ingenting, så kan bli gøy detta :woot:
 
Hvordan går det med dere? :love7Er det noen som har startet opp med stimulering eller nærmer seg mens? :wav
Tror du kan oppdatere infoen min til uttak uke 43/44, så her blir det enda en del venting. Den lange protokollen er laang. Noen som vet hvordan det skal se ut på UL-kontroll før nedregulering? Slimhinne, egg? Ser man at man har hatt eggløsning? Eller, hva leter man etter - når er det ok å starte nedregulering? Har et avbrutt forsøk pga en dårlig gynekolog i friskt minne, så livredd for det hvis jeg ikke vet hva de (jeg) skal se etter :hilarious: To dager til hysteroskopi da, det blir spennende :wideyed:

Snart oktober dere :love7 Tvi, tvi alle sammen ❤
 
Hvordan går det med dere? :love7Er det noen som har startet opp med stimulering eller nærmer seg mens? :wav
Her ble siste progynova inntatt i kveld og jeg starter på sprøytene i morgen :woot::woot::woot::woot: rimelig glad, spent, og litt nervøs (tross alt 3 år siden sist jeg satt en sprøyte).
Men du kan bare flytte meg over på stimulerer :D
Nå er neste milepæl UL kontroll om 10 dager :rolleyes:
 
Hvordan går det med dere? :love7Er det noen som har startet opp med stimulering eller nærmer seg mens? :wav

Venter på forsinket mens :pompus: og drukner på jobb :bag: ellers krasja jeg på sykkel i dag, gikk fint men er fortsatt litt sjokkert

Hvordan går det i synarela-tåket? ❤️❤️❤️
 
Back
Topp