Oktober 2021

Ny ultralyd i dag. Gynekologen var fornøyd, ingen dominerende follikler, tynn slimhinne og ca 16 antrale follikler. Håper det er et godt utgangspunkt for å kunne starte stimulering i dag ❤ Venter på tilbakemelding fra klinikken nå.
 
Da var kontroll vel overstått, slimhinne og alt så fint ut. :)Så da blir det innsett neste onsdag hvis et av våre to 3-dagers embryo overlever opptining. Det føles litt uvirkelig, håper de neste dagene kan gå fort!
 
Ny ultralyd i dag. Gynekologen var fornøyd, ingen dominerende follikler, tynn slimhinne og ca 16 antrale follikler. Håper det er et godt utgangspunkt for å kunne starte stimulering i dag ❤ Venter på tilbakemelding fra klinikken nå.
Åååh, så gode nyheter! Da krysser vi fingrene for at du får starte stimulering i morgen :love7
 
Da var kontroll vel overstått, slimhinne og alt så fint ut. :)Så da blir det innsett neste onsdag hvis et av våre to 3-dagers embryo overlever opptining. Det føles litt uvirkelig, håper de neste dagene kan gå fort!
Åååh, så gode nyheter! :love7 Må bare spørre siden jeg aldri har hatt mer enn ett embryo på frys - tar de opp alle før innsett? Og fryser de igjen?
 
Lille lever enda! :eek::love7
Den var ikke god kvalitet, men god nok til at de vil sette den inn. :Heartred Jeg var helt skjelven etter samtalen med sykepleier. Dette hadde jeg ikke forventet.
Hurraaaaa! Nå er det i alle fall håp! Har vært så sykt spent på dine vegne:eek: Lykke til med rugeperioden, og KOS DEG i Bergen:D:Heartpink
 
Jeg har fått en blødning i dag, det var friskt blod. Syklusdag 24 og 8 dager etter insett. Er løpet kjørt?:(
 
Åååh, så gode nyheter! :love7 Må bare spørre siden jeg aldri har hatt mer enn ett embryo på frys - tar de opp alle før innsett? Og fryser de igjen?

Dette er mitt første fryseforsøk, så alt dette er nytt for meg også. Våre to er fryst i samme strå, så da må begge tines samtidig. Vi skal kun sette inn ett, men hvis begge overlever opptining, kan det andre fryses på nytt. Det har i så fall vært nevnt at de vil prøve å dyrke det videre til blasto først, men vet ikke om det er helt gitt eller om de ser an. Jeg skal i første omgang være veldig fornøyd om ett overlever slik at det blir innsett:)
 
Jeg har fått en blødning i dag, det var friskt blod. Syklusdag 24 og 8 dager etter insett. Er løpet kjørt?:(

Blør du mye? Hvor lang syklus pleier du å ha? Det er jo mange eksempler her inne på blødninger som er uskyldige, men det er vanskelig å vite når det skjer så tidlig og blødningen er liten. Håper for deg!❤️
 
Blør du mye? Hvor lang syklus pleier du å ha? Det er jo mange eksempler her inne på blødninger som er uskyldige, men det er vanskelig å vite når det skjer så tidlig og blødningen er liten. Håper for deg!❤️
Nei, akkurat som begynnelsen på en mens. Mest brunt og litt friskt. Bruker å ha 26-28 dagers syklus:(
 
Må bare få ut litt frustrasjon etter noen irriterende kommentarer i går!
Altså, jeg KLIKKER når folk som ikke har vært igjennom dette kommer med kommentarer om man har prøvd «ditt og datt?»
«Ååh, fikk dere så mange på frys? Da går det nok denne ganga for da slapper du av» (dette sa TO til meg i går:smiley-angry002)
«Har du prøvd Yoga?»
«Venninna mi slet også lenge men de tok bare en pause i prøvinga så gikk det plutselig»
«Prøver dere dagene rundt eggløsning?» (dette er det dummeste :angry9)

sorry, måtte bare få ut litt eder og galle :jokercolor
Folk, altså!
Haha, den «Prøver dere dagene rundt eggløsning?» :hilarious:
«gee, nei! Takk for tipset, DET skal vi prøve på. JAMMEN godt du kom på det!» :hilarious:

Folk er jammen meg rare, jeg prøver å trøste meg med at det jo bare er godt ment, men altså.... :blackeye::facepalm::finger:
 
Ny ultralyd i dag. Gynekologen var fornøyd, ingen dominerende follikler, tynn slimhinne og ca 16 antrale follikler. Håper det er et godt utgangspunkt for å kunne starte stimulering i dag ❤ Venter på tilbakemelding fra klinikken nå.
Så bra! Håper så for dere nå!
Jeg har ikke gredd håret ennå i dag, så alle hårstråene er også krysset for alle her inne :D
 
Da var kontroll vel overstått, slimhinne og alt så fint ut. :)Så da blir det innsett neste onsdag hvis et av våre to 3-dagers embryo overlever opptining. Det føles litt uvirkelig, håper de neste dagene kan gå fort!
Det høres ut som du er akkurat der hvor jeg er (med unntak av noen dager riktignok..).
Jeg har og to 3-dagers på frys!
Innsett på torsdag hvis opptining og videreutvikling går som det skal :happy:
Satt Ovitrelle i går.
Sååå spent!!
 
Oppstart stimulering i dag! Hurra ❤ Jubler for alle milepæler og når kroppen oppfører seg som planlagt :joyful:
 
Ruger
Det er et sirkus av følelser som spiller psykisk. Glede? Håp? Nervøsitet? angst? Lykke?! Dæven..
 
Back
Topp