Ny ultralyd i dag. Gynekologen var fornøyd, ingen dominerende follikler, tynn slimhinne og ca 16 antrale follikler. Håper det er et godt utgangspunkt for å kunne starte stimulering i dag ❤ Venter på tilbakemelding fra klinikken nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sååå fantastisk altså Da setter jeg deg på gravid?Positiv test på cb idag. 13 DPO
Åååh, så gode nyheter! Da krysser vi fingrene for at du får starte stimulering i morgenNy ultralyd i dag. Gynekologen var fornøyd, ingen dominerende follikler, tynn slimhinne og ca 16 antrale follikler. Håper det er et godt utgangspunkt for å kunne starte stimulering i dag ❤ Venter på tilbakemelding fra klinikken nå.
Åååh, så gode nyheter! Må bare spørre siden jeg aldri har hatt mer enn ett embryo på frys - tar de opp alle før innsett? Og fryser de igjen?Da var kontroll vel overstått, slimhinne og alt så fint ut. Så da blir det innsett neste onsdag hvis et av våre to 3-dagers embryo overlever opptining. Det føles litt uvirkelig, håper de neste dagene kan gå fort!
Hurraaaaa! Nå er det i alle fall håp! Har vært så sykt spent på dine vegne Lykke til med rugeperioden, og KOS DEG i BergenLille lever enda!
Den var ikke god kvalitet, men god nok til at de vil sette den inn. Jeg var helt skjelven etter samtalen med sykepleier. Dette hadde jeg ikke forventet.
GratulererPositiv test på cb idag. 13 DPO
Åååh, så gode nyheter! Må bare spørre siden jeg aldri har hatt mer enn ett embryo på frys - tar de opp alle før innsett? Og fryser de igjen?
Jeg har fått en blødning i dag, det var friskt blod. Syklusdag 24 og 8 dager etter insett. Er løpet kjørt?
Nei, akkurat som begynnelsen på en mens. Mest brunt og litt friskt. Bruker å ha 26-28 dagers syklusBlør du mye? Hvor lang syklus pleier du å ha? Det er jo mange eksempler her inne på blødninger som er uskyldige, men det er vanskelig å vite når det skjer så tidlig og blødningen er liten. Håper for deg!
Folk, altså!Må bare få ut litt frustrasjon etter noen irriterende kommentarer i går!
Altså, jeg KLIKKER når folk som ikke har vært igjennom dette kommer med kommentarer om man har prøvd «ditt og datt?»
«Ååh, fikk dere så mange på frys? Da går det nok denne ganga for da slapper du av» (dette sa TO til meg i går)
«Har du prøvd Yoga?»
«Venninna mi slet også lenge men de tok bare en pause i prøvinga så gikk det plutselig»
«Prøver dere dagene rundt eggløsning?» (dette er det dummeste )
sorry, måtte bare få ut litt eder og galle
Så bra! Håper så for dere nå!Ny ultralyd i dag. Gynekologen var fornøyd, ingen dominerende follikler, tynn slimhinne og ca 16 antrale follikler. Håper det er et godt utgangspunkt for å kunne starte stimulering i dag ❤ Venter på tilbakemelding fra klinikken nå.
Det høres ut som du er akkurat der hvor jeg er (med unntak av noen dager riktignok..).Da var kontroll vel overstått, slimhinne og alt så fint ut. Så da blir det innsett neste onsdag hvis et av våre to 3-dagers embryo overlever opptining. Det føles litt uvirkelig, håper de neste dagene kan gå fort!
Sååå fantastisk altså Da setter jeg deg på gravid?
Åååh! Hurraaa! EndeligOppstart stimulering i dag! Hurra ❤ Jubler for alle milepæler og når kroppen oppfører seg som planlagt
Åååh, gratulerer som rugerRuger
Det er et sirkus av følelser som spiller psykisk. Glede? Håp? Nervøsitet? angst? Lykke?! Dæven..