Oktober 2021

Ruger
Det er et sirkus av følelser som spiller psykisk. Glede? Håp? Nervøsitet? angst? Lykke?! Dæven..

Gratulerer Sjof ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ endelig ble det innsett! Skjønner hva du mener med sirkus da :wacky:
 
For å si det sånn så gikk ikke turen som planlagt i dag. Bilen havnet i grøfta og vi måtte klatre ut. Jeg rakk ikke flyet og ble kjørt av bilberger bort til båtkai sånn at jeg fikk tatt båt istedenfor. Bilen er på verkstedet og samboeren fikk leiebil istedenfor. Herregud for et spetakkel altså. Om lille embryo overlever så har vi litt av en historie å fortelle når h*n blir stor. :facepalm::D
 
For å si det sånn så gikk ikke turen som planlagt i dag. Bilen havnet i grøfta og vi måtte klatre ut. Jeg rakk ikke flyet og ble kjørt av bilberger bort til båtkai sånn at jeg fikk tatt båt istedenfor. Bilen er på verkstedet og samboeren fikk leiebil istedenfor. Herregud for et spetakkel altså. Om lille embryo overlever så har vi litt av en historie å fortelle når h*n blir stor. :facepalm::D

:wideyed::eek: OMG! Så lenge ingen var skadet så kaller jeg dette for en suksess, men OMG!!! Slapp av nå da :hilarious:❤️
 
Det høres ut som du er akkurat der hvor jeg er (med unntak av noen dager riktignok..).
Jeg har og to 3-dagers på frys!
Innsett på torsdag hvis opptining og videreutvikling går som det skal :happy:
Satt Ovitrelle i går.
Sååå spent!!

Åh, så spennende! Skal du sette inn ett eller to hvis begge overlever? Går litt i surr her:rolleyes:

Sist jeg satte inn var det også 3-dagers, og det ble barn av det - håper vi er like heldige nå:)
 
For å si det sånn så gikk ikke turen som planlagt i dag. Bilen havnet i grøfta og vi måtte klatre ut. Jeg rakk ikke flyet og ble kjørt av bilberger bort til båtkai sånn at jeg fikk tatt båt istedenfor. Bilen er på verkstedet og samboeren fikk leiebil istedenfor. Herregud for et spetakkel altså. Om lille embryo overlever så har vi litt av en historie å fortelle når h*n blir stor. :facepalm::D

Milde måne! Det var litt av en historie, som i en film. Men så fantastisk at det gikk. Ønsker deg en rolig og fin kveld - tenk nå ruger du! :chicken::Heartred
 
For å si det sånn så gikk ikke turen som planlagt i dag. Bilen havnet i grøfta og vi måtte klatre ut. Jeg rakk ikke flyet og ble kjørt av bilberger bort til båtkai sånn at jeg fikk tatt båt istedenfor. Bilen er på verkstedet og samboeren fikk leiebil istedenfor. Herregud for et spetakkel altså. Om lille embryo overlever så har vi litt av en historie å fortelle når h*n blir stor. :facepalm::D
Herregud hvilken dag!! Håper at dere ikke ble skadet og kan slappe av nå ikveld og nyte av at det ble innsett. Ble veldig glad når jeg leste det at lille embryo klarte seg! Kysser fingrene for at det klamrer seg fast!
 
Jeg har liksom ikke rukket å tenke annet enn å bare skrive korte oppdateringer her. Leser nå om dere andre som ruger. Masse masse lykke til allesammen. La oss håpe vi flytter inn i termingruppe sammen. :love7
 
For å si det sånn så gikk ikke turen som planlagt i dag. Bilen havnet i grøfta og vi måtte klatre ut. Jeg rakk ikke flyet og ble kjørt av bilberger bort til båtkai sånn at jeg fikk tatt båt istedenfor. Bilen er på verkstedet og samboeren fikk leiebil istedenfor. Herregud for et spetakkel altså. Om lille embryo overlever så har
Jeg har liksom ikke rukket å tenke annet enn å bare skrive korte oppdateringer her. Leser nå om dere andre som ruger. Masse masse lykke til allesammen. La oss håpe vi flytter inn i termingruppe sammen. :love7
Så gøy å lese om alle som ruger nå, de som snart skal i gang, og til og med noen positive tester:love7 Og ikke minst HappyMom86 sin vel dramatiske historie; Flaks ingen av dere ble skadd!:Heartred Håper det blir ei fin helg for alle sammen:happy:
 
Jeg lover, jeg pleier ikke å lage så mye drama rundt meg altså. :wideyed::D

Den bilturen var ikke så veldig gøy nei. Men vi er helt helt uskadd. Jeg blir sikkert litt støl i morgen siden jeg omtrent måtte sparke opp døra. Haha.. uff. Har ikke sjekket enda, men tror ikke jeg har noe blåmerker engang. Fikk et bittelite skrap på kneet på vei opp og ut av bilen. Var skummelt å hoppe ned så høyt fra bilen og ned til grøfta. Samboeren var også hel og fin. Det var det aller første jeg sa da vi lå der. "Er du okay? Har du vondt noe sted?"
 
Åh, så spennende! Skal du sette inn ett eller to hvis begge overlever? Går litt i surr her:rolleyes:

Sist jeg satte inn var det også 3-dagers, og det ble barn av det - håper vi er like heldige nå:)
Mine er fryst hver for seg, så blir bare satt inn ett :happy:
Hos meg skal de forsøke å utvikle det videre til blastocyst, så er meeeget spent... ikke bare skal det overleve opptining, men det skal utvikle seg og :nailbiting:
De tiner bare det andre dersom det første ikke klarer opptining på tirsdagen (dag 3)

Satt inn tredagers på ferskforsøket, og det festet seg, men mistet. Kvinnet meg så veldig opp, og av en eller annen grunn har jeg fått det for meg at det er tredagers som skal gjøre det for meg, så fikk litt ambivalent følelse når jeg fikk beskjed om at det blir innsett dag 5, men ok :p:p
 
Mine er fryst hver for seg, så blir bare satt inn ett :happy:
Hos meg skal de forsøke å utvikle det videre til blastocyst, så er meeeget spent... ikke bare skal det overleve opptining, men det skal utvikle seg og :nailbiting:
De tiner bare det andre dersom det første ikke klarer opptining på tirsdagen (dag 3)

Satt inn tredagers på ferskforsøket, og det festet seg, men mistet. Kvinnet meg så veldig opp, og av en eller annen grunn har jeg fått det for meg at det er tredagers som skal gjøre det for meg, så fikk litt ambivalent følelse når jeg fikk beskjed om at det blir innsett dag 5, men ok :p:p

Aha, interessant at de velger å gjøre det på den måten. Jeg har stor tro på blastoer også, men skjønner at det blir et ekstra spenningsmoment hvordan utviklingen går etter opptining. Godt at du har 2 iallefall!

Kjenner meg igjen i at man kan få det for seg at noe blir det som skal funke og at det da er ikke så lett å omstille seg - på mitt forrige forsøk ble planen endret fra 2dagers til 5 dagers til 3 dagers underveis:p
 
Nei, ikke så mye egentlig:( Forventning og fallhøyden var stor ettersom det gikk på første forsøk med storesøster.

Jeg synes det høres litt positivt ut at du ikke pleier å spotte. Skjønner det du sier med fallhøyde, da jeg er i samme situasjon. Men prøver å tenke at hvis veien blir lengre denne gangen, er det likevel mer håpefullt fordi jeg har erfart at det ikke er umulig å få et barn.
 
Jeg synes det høres litt positivt ut at du ikke pleier å spotte. Skjønner det du sier med fallhøyde, da jeg er i samme situasjon. Men prøver å tenke at hvis veien blir lengre denne gangen, er det likevel mer håpefullt fordi jeg har erfart at det ikke er umulig å få et barn.
Dette egget skulle jo være det beste, har fire til på frys. Er litt redd for at de andre ikke skal overleve opptining eller innsett, for da har vi ikke flere forsøk. Har allerede to barn og ønsker oss et siste nå.
 
Back
Topp