Nei, akkurat som begynnelsen på en mens. Mest brunt og litt friskt. Bruker å ha 26-28 dagers syklus
Hmm, skjønner du blir fortvilet pleier du å spotte før mens?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, akkurat som begynnelsen på en mens. Mest brunt og litt friskt. Bruker å ha 26-28 dagers syklus
Ruger
Det er et sirkus av følelser som spiller psykisk. Glede? Håp? Nervøsitet? angst? Lykke?! Dæven..
Nå ruger jeg også! Herregud jeg trodde aldri det skulle gå.
Nå ruger jeg også! Herregud jeg trodde aldri det skulle gå.
For å si det sånn så gikk ikke turen som planlagt i dag. Bilen havnet i grøfta og vi måtte klatre ut. Jeg rakk ikke flyet og ble kjørt av bilberger bort til båtkai sånn at jeg fikk tatt båt istedenfor. Bilen er på verkstedet og samboeren fikk leiebil istedenfor. Herregud for et spetakkel altså. Om lille embryo overlever så har vi litt av en historie å fortelle når h*n blir stor.
Det høres ut som du er akkurat der hvor jeg er (med unntak av noen dager riktignok..).
Jeg har og to 3-dagers på frys!
Innsett på torsdag hvis opptining og videreutvikling går som det skal
Satt Ovitrelle i går.
Sååå spent!!
Ruger
Det er et sirkus av følelser som spiller psykisk. Glede? Håp? Nervøsitet? angst? Lykke?! Dæven..
For å si det sånn så gikk ikke turen som planlagt i dag. Bilen havnet i grøfta og vi måtte klatre ut. Jeg rakk ikke flyet og ble kjørt av bilberger bort til båtkai sånn at jeg fikk tatt båt istedenfor. Bilen er på verkstedet og samboeren fikk leiebil istedenfor. Herregud for et spetakkel altså. Om lille embryo overlever så har vi litt av en historie å fortelle når h*n blir stor.
Herregud hvilken dag!! Håper at dere ikke ble skadet og kan slappe av nå ikveld og nyte av at det ble innsett. Ble veldig glad når jeg leste det at lille embryo klarte seg! Kysser fingrene for at det klamrer seg fast!For å si det sånn så gikk ikke turen som planlagt i dag. Bilen havnet i grøfta og vi måtte klatre ut. Jeg rakk ikke flyet og ble kjørt av bilberger bort til båtkai sånn at jeg fikk tatt båt istedenfor. Bilen er på verkstedet og samboeren fikk leiebil istedenfor. Herregud for et spetakkel altså. Om lille embryo overlever så har vi litt av en historie å fortelle når h*n blir stor.
Nei, ikke så mye egentlig Forventning og fallhøyden var stor ettersom det gikk på første forsøk med storesøster.Hmm, skjønner du blir fortvilet pleier du å spotte før mens?
For å si det sånn så gikk ikke turen som planlagt i dag. Bilen havnet i grøfta og vi måtte klatre ut. Jeg rakk ikke flyet og ble kjørt av bilberger bort til båtkai sånn at jeg fikk tatt båt istedenfor. Bilen er på verkstedet og samboeren fikk leiebil istedenfor. Herregud for et spetakkel altså. Om lille embryo overlever så har
Så gøy å lese om alle som ruger nå, de som snart skal i gang, og til og med noen positive tester Og ikke minst HappyMom86 sin vel dramatiske historie; Flaks ingen av dere ble skadd! Håper det blir ei fin helg for alle sammenJeg har liksom ikke rukket å tenke annet enn å bare skrive korte oppdateringer her. Leser nå om dere andre som ruger. Masse masse lykke til allesammen. La oss håpe vi flytter inn i termingruppe sammen.
Mine er fryst hver for seg, så blir bare satt inn ettÅh, så spennende! Skal du sette inn ett eller to hvis begge overlever? Går litt i surr her
Sist jeg satte inn var det også 3-dagers, og det ble barn av det - håper vi er like heldige nå
Mine er fryst hver for seg, så blir bare satt inn ett
Hos meg skal de forsøke å utvikle det videre til blastocyst, så er meeeget spent... ikke bare skal det overleve opptining, men det skal utvikle seg og
De tiner bare det andre dersom det første ikke klarer opptining på tirsdagen (dag 3)
Satt inn tredagers på ferskforsøket, og det festet seg, men mistet. Kvinnet meg så veldig opp, og av en eller annen grunn har jeg fått det for meg at det er tredagers som skal gjøre det for meg, så fikk litt ambivalent følelse når jeg fikk beskjed om at det blir innsett dag 5, men ok
Nei, ikke så mye egentlig Forventning og fallhøyden var stor ettersom det gikk på første forsøk med storesøster.
Dette egget skulle jo være det beste, har fire til på frys. Er litt redd for at de andre ikke skal overleve opptining eller innsett, for da har vi ikke flere forsøk. Har allerede to barn og ønsker oss et siste nå.Jeg synes det høres litt positivt ut at du ikke pleier å spotte. Skjønner det du sier med fallhøyde, da jeg er i samme situasjon. Men prøver å tenke at hvis veien blir lengre denne gangen, er det likevel mer håpefullt fordi jeg har erfart at det ikke er umulig å få et barn.