Oktober 2021

Bare ett egg befruktet og normalt etter ICSI. Jeg har ikke noe tro på at det her går bra. Jeg må reise med fly såpass tidlig i morgen at klinikken rekker ikke engang å ringe meg med beskjed om at embryo stopper å utvikle seg. Jeg må reise den lange veien uten å vite om det er noe å sette inn. Jeg kjenner dette her var vondt. Jeg har ikke noe lyst til å reise i det heletatt. Men må jo bare.

Jeg er helt tom. Jeg har ikke engang tårer.


Eg veit korleis det er…!! Men ikkje gi opp! Testa akkurat positivt med vårt einaste embryo. ❤️ Lang veg igjen for min del også, men det er uansett slik at kvalitet er viktigare enn kvantitet. Dette embryoet er frå uttak i januar hos OLGA i St. Petersburg, då fekk me ut 3 egg, to av dei var modne. Begge blei befrukta, men kun dette eine var igjen på dag 5. Så det er håp. Håpar du får innsett!! :smiley-angelic001

Samme her.
4 egg, 3 befrukta, 2 gav opp underveis i deling, men fikk en blasto på frys.
Eskimoen er over 12 uker nå, og på utvidet UL var alt som det skulle være. (Venter på NIPT-resultater, men det er ingenting som tyder på at det skulle være noe galt, sa gynekologen)

Så keep up the faith. Trenger bare ETT gullegg.
 
Merkelig nok er det litt fint å lese om dere som har fått det til. Jeg tør ikke håpe noe særlig. Men skal sette meg på det flyet og se hva som skjer. Må bare ta det som det kommer. Blir det ikke noe i morgen så får jeg bare ta meg en rusletur rundt i Bergen.
 
Merkelig nok er det litt fint å lese om dere som har fått det til. Jeg tør ikke håpe noe særlig. Men skal sette meg på det flyet og se hva som skjer. Må bare ta det som det kommer. Blir det ikke noe i morgen så får jeg bare ta meg en rusletur rundt i Bergen.
Du er tøff og sterk :Heartred Heier og heier på egget, men HVIS ikke det blir noe innsett så håper jeg du gjør noe fint for seg selv i Bergen i morgen:love7
 
2 dager siden innsett, føles som 2 år! :wtf: :hilarious: Hvordan skal man klare å vente på testing i minst en uke til!?

Alltså jeg må jo bare det... Men idag føles det laaaaaaangt :arghh:
 
Merkelig nok er det litt fint å lese om dere som har fått det til. Jeg tør ikke håpe noe særlig. Men skal sette meg på det flyet og se hva som skjer. Må bare ta det som det kommer. Blir det ikke noe i morgen så får jeg bare ta meg en rusletur rundt i Bergen.
Krysser alt jeg har for at det blir innsett imorgen! ❤️
 
2 dager siden innsett, føles som 2 år! :wtf: :hilarious: Hvordan skal man klare å vente på testing i minst en uke til!?

Alltså jeg må jo bare det... Men idag føles det laaaaaaangt :arghh:

Ja den ventetiden er helt grusomt, nesten det verste med hele opplegget! Man blir jo helt tullerusk i hodet :):rolleyes:
 
Hvilke graviditetstester anbefaler dere?

Jeg har også brukt de fra billigtester. Syns de er greie, og man kan få stav også til en billig penge.
Liker egentlig best clearblue med ukesindikator, men de er jo veldig dyre, så pleier å spare dem lengst mulig :happy:
 
Hei oktobergjengen. Sjååååååå her!!!
Vårt einaste lille embryo har klamra seg fast. ❤️ Det er heilt aldeles uverkeleg etter denne lange og tøffe reisa. No håpar me så inderleg at «lillebrøster» blir med oss heile vegen til mål.
:talk017

I morgon er det blodprøve! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Gratulerer så mye!:love2
 
2 dager siden innsett, føles som 2 år! :wtf: :hilarious: Hvordan skal man klare å vente på testing i minst en uke til!?

Alltså jeg må jo bare det... Men idag føles det laaaaaaangt :arghh:
Kjenner meg igjen! De gangene jeg har fått Ovitrelle, så bruker jeg unnskyldningen 'teste ut ovitrellen' for å tilfredsstille testetrangen :angelic: Skjønner at dagene er lange!
 
Må bare få ut litt frustrasjon etter noen irriterende kommentarer i går!
Altså, jeg KLIKKER når folk som ikke har vært igjennom dette kommer med kommentarer om man har prøvd «ditt og datt?»
«Ååh, fikk dere så mange på frys? Da går det nok denne ganga for da slapper du av» (dette sa TO til meg i går:smiley-angry002)
«Har du prøvd Yoga?»
«Venninna mi slet også lenge men de tok bare en pause i prøvinga så gikk det plutselig»
«Prøver dere dagene rundt eggløsning?» (dette er det dummeste :angry9)

sorry, måtte bare få ut litt eder og galle :jokercolor
 
Lille lever enda! :eek::love7
Den var ikke god kvalitet, men god nok til at de vil sette den inn. :Heartred Jeg var helt skjelven etter samtalen med sykepleier. Dette hadde jeg ikke forventet.
 
Lille lever enda! :eek::love7
Den var ikke god kvalitet, men god nok til at de vil sette den inn. :Heartred Jeg var helt skjelven etter samtalen med sykepleier. Dette hadde jeg ikke forventet.
Ååå! Sååå fantastisk kjære deg :love7 Har tenkt på deg på morgenkvisten i dag:Heartred Krysser fingrene for at den lille klamrer seg fast:Heartred:Heartred:Heartred
 
Må bare få ut litt frustrasjon etter noen irriterende kommentarer i går!
Altså, jeg KLIKKER når folk som ikke har vært igjennom dette kommer med kommentarer om man har prøvd «ditt og datt?»
«Ååh, fikk dere så mange på frys? Da går det nok denne ganga for da slapper du av» (dette sa TO til meg i går:smiley-angry002)
«Har du prøvd Yoga?»
«Venninna mi slet også lenge men de tok bare en pause i prøvinga så gikk det plutselig»
«Prøver dere dagene rundt eggløsning?» (dette er det dummeste :angry9)

sorry, måtte bare få ut litt eder og galle :jokercolor

Helt enig, utrolig irriterende med sånne dumme kommentarer. Folk prøver nok bare å hjelpe og vet ikke hva de skal si, men noen ganger frister det å bare gi dem en på tryne :happy:
 
Positiv test på cb idag. 13 DPO :Heartred
 

Vedlegg

  • 20211022_050630.jpg
    20211022_050630.jpg
    993,1 KB · Visninger: 60
Lille lever enda! :eek::love7
Den var ikke god kvalitet, men god nok til at de vil sette den inn. :Heartred Jeg var helt skjelven etter samtalen med sykepleier. Dette hadde jeg ikke forventet.

Åh, dette ble jeg glad for å lese! ❤️Så godt at ikke reisen og alt var forgjeves. Heia, heia lille spire!
 
Må bare få ut litt frustrasjon etter noen irriterende kommentarer i går!
Altså, jeg KLIKKER når folk som ikke har vært igjennom dette kommer med kommentarer om man har prøvd «ditt og datt?»
«Ååh, fikk dere så mange på frys? Da går det nok denne ganga for da slapper du av» (dette sa TO til meg i går:smiley-angry002)
«Har du prøvd Yoga?»
«Venninna mi slet også lenge men de tok bare en pause i prøvinga så gikk det plutselig»
«Prøver dere dagene rundt eggløsning?» (dette er det dummeste :angry9)

sorry, måtte bare få ut litt eder og galle :jokercolor
Altså. Det blir bare for dumt :dead:
 
Back
Topp