Oktober 2021

Herregud, vi fikk FIRE til på frys :crybaby2 Brøt rett ut i hyyylgrining. Håper jeg ruger på gullegget såklart, men så godt å vite at det blir leeeeenge til jeg evt trenger ny runde med stimulering :wav

:woot::woot::woot: Dette var vinneroppskriften så langt iaf!!!!! Gratulerer så mye!!!!!
 
Bare ett egg befruktet og normalt etter ICSI. Jeg har ikke noe tro på at det her går bra. Jeg må reise med fly såpass tidlig i morgen at klinikken rekker ikke engang å ringe meg med beskjed om at embryo stopper å utvikle seg. Jeg må reise den lange veien uten å vite om det er noe å sette inn. Jeg kjenner dette her var vondt. Jeg har ikke noe lyst til å reise i det heletatt. Men må jo bare.

Jeg er helt tom. Jeg har ikke engang tårer.

:( :( ❤️ Er så lei meg på dine vegne. Håpet virkelig at kvalitet over kvantitet-regelen ville ha noe å si for deg. Ta vare på deg selv. Jeg sender mange gode tanker til deg og det lille egget ❤️❤️❤️
 
What a morning! Hadde bestemt meg for å ikke teste før lørdag, testdag er søndag 15 DPO.
Er 12 DPO idag, og plutselig levde kroppen mitt sitt eget liv og tok en test. Den ble ikke tatt på morgenurin, mn hadde holdt meg to timer og ikke drukket noe imellom. Det er tidligtest som slår ut på 10. Det er to streker :Heartred
Tørr ikke helt å stole på det ennå, mn det er godt tegn. Testen er sterkere enn jeg hadde 17 DPO sist da jeg mistet. Så kjenner jeg er VELDIG positiv nå.
Dere som har mye testeerfaring, er det bra strek for 12 DPO?
 

Vedlegg

  • 20211021_090331.jpg
    20211021_090331.jpg
    839,1 KB · Visninger: 78
Bare ett egg befruktet og normalt etter ICSI. Jeg har ikke noe tro på at det her går bra. Jeg må reise med fly såpass tidlig i morgen at klinikken rekker ikke engang å ringe meg med beskjed om at embryo stopper å utvikle seg. Jeg må reise den lange veien uten å vite om det er noe å sette inn. Jeg kjenner dette her var vondt. Jeg har ikke noe lyst til å reise i det heletatt. Men må jo bare.

Jeg er helt tom. Jeg har ikke engang tårer.
Eg veit korleis det er…!! Men ikkje gi opp! Testa akkurat positivt med vårt einaste embryo. ❤️ Lang veg igjen for min del også, men det er uansett slik at kvalitet er viktigare enn kvantitet. Dette embryoet er frå uttak i januar hos OLGA i St. Petersburg, då fekk me ut 3 egg, to av dei var modne. Begge blei befrukta, men kun dette eine var igjen på dag 5. Så det er håp. Håpar du får innsett!! :smiley-angelic001
 
What a morning! Hadde bestemt meg for å ikke teste før lørdag, testdag er søndag 15 DPO.
Er 12 DPO idag, og plutselig levde kroppen mitt sitt eget liv og tok en test. Den ble ikke tatt på morgenurin, mn hadde holdt meg to timer og ikke drukket noe imellom. Det er tidligtest som slår ut på 10. Det er to streker :Heartred
Tørr ikke helt å stole på det ennå, mn det er godt tegn. Testen er sterkere enn jeg hadde 17 DPO sist da jeg mistet. Så kjenner jeg er VELDIG positiv nå.
Dere som har mye testeerfaring, er det bra strek for 12 DPO?

Kan ingen ting om styrke, men følger spent med!!!! :woot:❤️❤️❤️
 
What a morning! Hadde bestemt meg for å ikke teste før lørdag, testdag er søndag 15 DPO.
Er 12 DPO idag, og plutselig levde kroppen mitt sitt eget liv og tok en test. Den ble ikke tatt på morgenurin, mn hadde holdt meg to timer og ikke drukket noe imellom. Det er tidligtest som slår ut på 10. Det er to streker :Heartred
Tørr ikke helt å stole på det ennå, mn det er godt tegn. Testen er sterkere enn jeg hadde 17 DPO sist da jeg mistet. Så kjenner jeg er VELDIG positiv nå.
Dere som har mye testeerfaring, er det bra strek for 12 DPO?
Perfekt strek for 12 DPO ❤
 
Da er jeg ruger:D:Heartpink

Ingen tegn til overstimulering, heldigvis. Formen min er kjempefin, trenger ingen smertestillende lenger heller.

Jeg hadde drukket "litt" for mye drikke før innsett, så blæra var overfull (så på UL) det var helt grusomt! Heldigvis gikk innsettet kjemperaskt; de så at jeg virkelig sleit. Ble jo litt redd for at jeg stressa de FOR mye, men de sa det gikk helt fint, og at emrbyoet havnet akkurat der det skulle være.

Var bare totalt 2-3 embryo som hang med til i dag da :( Så blir max 2 på frys, antagelig 0 eller ingen.... Trøster meg med at jeg har 3 der fra før.
 
Hei oktobergjengen. Sjååååååå her!!!
Vårt einaste lille embryo har klamra seg fast. ❤️ Det er heilt aldeles uverkeleg etter denne lange og tøffe reisa. No håpar me så inderleg at «lillebrøster» blir med oss heile vegen til mål.
:talk017

I morgon er det blodprøve! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Åh hurra!:love7 Kjenner jeg ble litt rørt nå. Krysser fingre og tær for at dette holder hele veien!
 
Herregud, vi fikk FIRE til på frys :crybaby2 Brøt rett ut i hyyylgrining. Håper jeg ruger på gullegget såklart, men så godt å vite at det blir leeeeenge til jeg evt trenger ny runde med stimulering :wav

Oioioi, for en fantastisk fangst! Bedre uttaksresultat enn dette går det jo knapt an å få! :D Det må være godt å vite - selv om jeg håper du ikke får bruk for flere egg enn det du ruger på på lenge:p
 
Bare ett egg befruktet og normalt etter ICSI. Jeg har ikke noe tro på at det her går bra. Jeg må reise med fly såpass tidlig i morgen at klinikken rekker ikke engang å ringe meg med beskjed om at embryo stopper å utvikle seg. Jeg må reise den lange veien uten å vite om det er noe å sette inn. Jeg kjenner dette her var vondt. Jeg har ikke noe lyst til å reise i det heletatt. Men må jo bare.

Jeg er helt tom. Jeg har ikke engang tårer.

Å nei :(For en tøff beskjed å få, og enda tøffere å måtte gjennomføre alt styret med å reise med den usikkerheten hengende over deg. Føler veldig med deg og håper inderlig at det blir innsett likevel!❤️
 
What a morning! Hadde bestemt meg for å ikke teste før lørdag, testdag er søndag 15 DPO.
Er 12 DPO idag, og plutselig levde kroppen mitt sitt eget liv og tok en test. Den ble ikke tatt på morgenurin, mn hadde holdt meg to timer og ikke drukket noe imellom. Det er tidligtest som slår ut på 10. Det er to streker :Heartred
Tørr ikke helt å stole på det ennå, mn det er godt tegn. Testen er sterkere enn jeg hadde 17 DPO sist da jeg mistet. Så kjenner jeg er VELDIG positiv nå.
Dere som har mye testeerfaring, er det bra strek for 12 DPO?

Jeg synes dette ser finfint ut til å være 12 dpo! :) Har imidlertid begrenset erfaring med teststyrke da jeg kun har fått to streker en gang, og da var jeg gravid. Jeg hadde da svak strek 10 dpo og ganske likt dette 12 dpo. Og veldig bra hcg 14 dpo.

Heia lille oktoberspire! :Heartred
 
Takk for trøstende ord. Ja selv om jeg ikke tør å håpe, så er det jo en bitteliten sjans til at lille embryo overlever. De sa på klinikken at de ser ofte at embryo utvikler seg bedre og oppfører seg bedre når de har brukt ICSI på dem. Jeg aner ikke om de gjennomførte ICSI på dem da, men de sa de skulle det.
 
What a morning! Hadde bestemt meg for å ikke teste før lørdag, testdag er søndag 15 DPO.
Er 12 DPO idag, og plutselig levde kroppen mitt sitt eget liv og tok en test. Den ble ikke tatt på morgenurin, mn hadde holdt meg to timer og ikke drukket noe imellom. Det er tidligtest som slår ut på 10. Det er to streker :Heartred
Tørr ikke helt å stole på det ennå, mn det er godt tegn. Testen er sterkere enn jeg hadde 17 DPO sist da jeg mistet. Så kjenner jeg er VELDIG positiv nå.
Dere som har mye testeerfaring, er det bra strek for 12 DPO?
Åh herlighet! Synes dette ser veldig lovende ut:wav
Håper lille spire klorer seg fast der inne:love7
 
Takk for trøstende ord. Ja selv om jeg ikke tør å håpe, så er det jo en bitteliten sjans til at lille embryo overlever. De sa på klinikken at de ser ofte at embryo utvikler seg bedre og oppfører seg bedre når de har brukt ICSI på dem. Jeg aner ikke om de gjennomførte ICSI på dem da, men de sa de skulle det.
Har tenkt på deg i hele dag:Heartpink
 
Da er jeg ruger:D:Heartpink

Ingen tegn til overstimulering, heldigvis. Formen min er kjempefin, trenger ingen smertestillende lenger heller.

Jeg hadde drukket "litt" for mye drikke før innsett, så blæra var overfull (så på UL) det var helt grusomt! Heldigvis gikk innsettet kjemperaskt; de så at jeg virkelig sleit. Ble jo litt redd for at jeg stressa de FOR mye, men de sa det gikk helt fint, og at emrbyoet havnet akkurat der det skulle være.

Var bare totalt 2-3 embryo som hang med til i dag da :( Så blir max 2 på frys, antagelig 0 eller ingen.... Trøster meg med at jeg har 3 der fra før.
Ååå! Så deilig å ha kommet så langt altså :love7 Gratulerer som ruger :love2 Krysser fingrene for de to som fortsatt henger med :smiley-angelic001 Men aller mest for den du ruger på nå:Heartred
 
Hei oktobergjengen. Sjååååååå her!!!
Vårt einaste lille embryo har klamra seg fast. ❤️ Det er heilt aldeles uverkeleg etter denne lange og tøffe reisa. No håpar me så inderleg at «lillebrøster» blir med oss heile vegen til mål.
:talk017

I morgon er det blodprøve! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Gratulerer!!!!
 
Hvilke graviditetstester anbefaler dere?
Jeg liker makesure sine, som man får kjøpt på Meny. Har visserligen bare brukt dem ved et forsøk, men basert på det jeg har lest her inne er det ikke testen med med mest skygger. På den andre siden krever de en del hcg for å bli sterke. Jeg var også veldig fornøyd med deres EL tester. Generelt så liker jeg å teste med vanlige tester (ikke tidligtester) så att det er litt mer hcg når håpet setter inn :shy:
 
Back
Topp