Oktober 2021

En tråd i 'Assistert befruktning' startet av Sofia87, 4 Sep 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Sofia87 Forelsket i forumet Assistert-jentene

Ja er så syyykt spennende. Skal ta blodprøve litt før 11, UL 1115 for å se om jeg får innsett og så innsett 1230:nailbiting: Hvis det er noe å sette inn. Vet ikke når de ringer om det ikke er det :nailbiting:

• Optimistisk Optimistisk x 1
  2. Lasorah Flørter med forumet

Nei, er kanskje ikke så dårlig egentlig :p men skal jo så lite til før jeg blir bekymra i den prosessen her, haha. Takk!

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. Lasorah Flørter med forumet

Ååååå krysser alt jeg har for deg, skjønner hvordan du har det nå! Håper på kun gode nyheter:Heartred

4. Sofia87 Forelsket i forumet Assistert-jentene

Vet, man blir sååå bekymra og tenker alle mulige tanker og scenarioer. Det er ikke lett:love2 Men synes du skal være fornøyd med 9, det er jo maaange :love2:love2
    Var ei som sa de ringte før kl 09 om det ikke var noe å sette inn, så da er det en bekymring mindre :nailbiting::) Ingen telefon her enda så da bør det være en blasto iallefall:love7

• Optimistisk Optimistisk x 1
  5. Lasorah Flørter med forumet

Tuuusen takk, ja bør jo egentlig være fornøyd!

Så bra, da er det jo i alle fall én som kan settes inn i dag:happy::happy:

6. HappyMom86 Betatt av forumet Assistert-jentene

Bare 6 egg ut og denne gangen gjorde det vondt. Jeg har en dårlig følelse på denne runden. Har ikke noe tro på at det blir noe å sette inn. Sist gang var det nesten dobbelt så mange egg og ingenting gikk bra. Tårene bare renner. De var fornøyd med 6 egg her på klinikken, men jeg tror ikke det er så bra. Tror ikke lang protokoll og Menopur var tingen for meg. Vil ha Bemfola igjen neste gang.

• Hjertelig Hjertelig x 7
  7. Smuta Elsker forumet Maiblomstene 2016 Assistert-jentene Juliknøttene 2022

HURRAaaaaa!!! Fantastisk! Gratulerer!!! ❤️❤️❤️

8. Heisann! Glad i forumet Tilgangsansvarlig Assistert-jentene Juliknøttene 2022

Synes 9 av 16 høres ut som et bra resultat, jeg :p
    At du har fått ut 9 modne egg som kan befruktes høres jo heeelt konge it!

Mitt første uttak fikk de ut 10, 5 ble befruktet (50%).
    Mitt andre uttak fikk de ut 9, 7 ble befruktet(78%).
    Så antall ut sier ikke nødvendigvis noe om befruktning eller kvalitet :happy:

Hvis 9-10 så modne ut før uttaket, og du har fått 9 befrukta, så må jeg jo si at det virker som du har et meget bra resultat :D:D Kan godt hende de har hentet ut rubbel og bit som andre kanskje ville latt være.
    Ikke ta disse sorgene på forskudd :D:D

9. Lasorah Flørter med forumet

Du, jeg håper det blir noen fine embryo, selv om du har en dårlig magefølelse:Heartred Antallet egg sier jo ikke nødvendigvis noe om kvaliteten og hvor mange embryo en får! Det erfarer jeg selv tydeligvis nå. Jeg velger å håpe for deg, selv om du selv ikke tror dette går veien. Dumt å høre du hadde smertefullt uttak:Heartred

10. Lasorah Flørter med forumet

Tusen takk for positive tanker og kloke ord! Slapper litt mer av nå. Dessuten hjelper det jo ikke at jeg sitter her og stresser, eggene ligger hos Spiren og blir passa på der, nå får jeg ikke gjort noen verdens ting mer uansett:wtf:

11. Heisann! Glad i forumet Tilgangsansvarlig Assistert-jentene Juliknøttene 2022

Haha, godt poeng! Men det er ofte lettere sagt enn gjort! :hilarious::hilarious:

• Morsom Morsom x 1
  12. persefone Forelsket i forumet Assistert-jentene

Wow!! Tenker det blir spennende å få vite hcg nå. Gratulerer så mye, nyt at du er gravid som bare det:love7

13. Sofia87 Forelsket i forumet Assistert-jentene

Jeg ruger :sad010:Heartred:Heartred:Heartred
    En perfekt blastocyste satt inn (under tvil, hadde litt væske i buken:nailbiting:) og en på frys. Så skulle de ringe i morgen for det var noen flere de ville dyrke videre til da :smiley-angelic001Letta over en på frys iallefall, men hadde kanskje håpet 2-3 siden det var så mange befrukta :hungover:Men alt i alt så er det jo uansett bra med 1 inn og en på frys :love7

• Hjertelig Hjertelig x 12
    • Optimistisk Optimistisk x 6
    • Vinner Vinner x 1
  14. Lasorah Flørter med forumet

Gratulerer som ruger!:love7 Og med en liten eskimo på frys:wav Krysser fingrene for at kanskje det kommer enda fler på frys i morgen, men uansett er det jo helt fantastisk med både innsett (selv med litt væske i buken) OG eskimo!!:hello2 Håper det er selve gullegget du bærer på nå.

15. persefone Forelsket i forumet Assistert-jentene

Sender deg en klem, skjønner at du er nervøs med en sånn erfaring fra forrige runde. Men dette er uforutsigbart, det kan gå helt annerledes denne gangen. Krysser fingrene for gode nyheter de neste dagene:Heartred

16. persefone Forelsket i forumet Assistert-jentene

Åh, gratulerer så mye! Det er jo minst to veldig gode sjanser. Nå må lille spire klamre seg fast!:)

17. cyberkeley Flørter med forumet Assistert-jentene

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Så, så fantastisk ❤️ Håper OHSS holder seg unna og at dette var gullegget ditt ❤️❤️

18. Heisann! Glad i forumet Tilgangsansvarlig Assistert-jentene Juliknøttene 2022

Jeeeee! Gratulerer som ruger!! :Heartred:Heartred:Heartred
    Krysser fingrene at OHSS holder seg unna, og at det er gullegget de har satt inn nå :wav

19. Lillemirakel2020 Elsker forumet Assistert-jentene Januarlykke 2020

Jeg kan flyttes fra gravid til ikke gravid :( fikk bekreftet kjemisk eller tidlig SA. Så vi får prøve igjen neste måned….

• Hjertelig Hjertelig x 12
  20. HappyMom86 Betatt av forumet Assistert-jentene

Åneii. Så trist @Lillemirakel2020
    Håper det går bra med deg.

Del denne siden