Nei, heldigvis ikke ❤ Vi blir jo gravid på ca halvparten av alle forsøkene, jeg kan ikke forstå at alle kan ha SÅ dårlig kvalitet. Da ville vi vel hatt mange flere forsøk hvor vi ikke ble gravide? Jeg vet ikke, men håper jeg slipper å dra tilbake dit.
Jo, vi har absolutt tenkt tanken. Vil bare prøve ferdig på å få helsøsken før vi evt gjør det. Hvis vi visste at det var eggkvalitet, så hadde vi lett forsøkt det, men vi vet jo ikke om det er kvaliteten eller andre årsaker til at vi har mistet. Vi prøver hvertfall et forsøk nå med støttemedisiner (klexane og prednisolon), så får vi ta en vurdering på hva vi gjør videre ❤
Ja det er litt merkelig, også mtp at dere har egentlig hatt ganske god uttelling på embryo utifra relativt få egg, hvis jeg husker riktig? Og det kjente problemet med lav progesteron… altså det er ikke umulig legen har rett, bare at det virker ikke som om hun har kommet til denne konklusjonen på en systematisk måte
Skjønner godt du vil prøve ferdig det som kan prøves Er ikke bare bare å «flytte målstolpene»
Jeg reagerer veldig på at legen var så usympatisk med å foreslå å heller gjøre samboeren din gravid. Var dette også St Olavs? Har bare opplevd at leger er sensitive under samtale om donor - de skal ikke være mindre sensitive når de gir beskjed om å bytte både kropp og egg (!) Er både trist og sint på dine vegne… sånn skal det ikke være