Oktober 2021

Endelig er testdatoen her, selv om jeg har testet lenge og tatt maange :D er 4+5 idag og fikk 3+ idag på den siste digitale testen jeg hadde spart på til idag. Bare å vente på at st.olavs ringer tilbake nå da :)
Gratulerer så mye:love2
 
Takk! Blir veldig spennede dette.

Det blir innsett imorgen for meg :) (bank i bordet). Du skulle ha på onsdag? Så fint at du fikk brosjyre med info! Har aldri fått noe slikt, men er vel fordi jeg gjør kontrollere på et annet sted.
Ja, har vært innsett idag! Godt å være ferdig med det nå :D
Nå er det bare å vente 12 dager, må ha en liten aktivitet hver dag Hehe!
 
Ja, har vært innsett idag! Godt å være ferdig med det nå :D
Nå er det bare å vente 12 dager, må ha en liten aktivitet hver dag Hehe!
Woho gratulerer med innsett! Du er sterk som venter til testdato! Det blir nok en test litt tidligere her, men skal prøve å vente til 10 dager etter innsett. Veldig lurt å prøve å fylle tiden med annet. Jeg har det veldig travelt på jobb så tiden går der i hvert fall.
 
Jeg ruger :sad010:Heartred:Heartred:Heartred
En perfekt blastocyste satt inn (under tvil, hadde litt væske i buken:nailbiting:) og en på frys. Så skulle de ringe i morgen for det var noen flere de ville dyrke videre til da :smiley-angelic001Letta over en på frys iallefall, men hadde kanskje håpet 2-3 siden det var så mange befrukta :hungover:Men alt i alt så er det jo uansett bra med 1 inn og en på frys :love7
Gratulerer som ruger!! Herlig å ha en på frys. Skjønner at du ønsket flere, men som du sier er det veldig bra å få noe både inn og på frys!
 
Woho gratulerer med innsett! Du er sterk som venter til testdato! Det blir nok en test litt tidligere her, men skal prøve å vente til 10 dager etter innsett. Veldig lurt å prøve å fylle tiden med annet. Jeg har det veldig travelt på jobb så tiden går der i hvert fall.
Det er bra, jeg tester nok før om jeg begynner å blø, men ellers skal jeg prøve å holde meg! 10 dager er jo innafor ;) får håpe dagene går unna :)
 
Ja, har vært innsett idag! Godt å være ferdig med det nå :D
Nå er det bare å vente 12 dager, må ha en liten aktivitet hver dag Hehe!

Gratulerer med innsett ❤️❤️❤️❤️
 
Den mest negative LH-testen ever :hilarious::hilarious:

Blir nok Ovitrelle i kveld, ja (og kanskje et lite puff med Otrivelle?:mask:)

Hvis jeg bare kunne huske om jeg skulle ringe sykehuset, eller om de skulle ringe meg.... Hmm... jaja, det finner jeg vel ut av ;)
 

Vedlegg

  • FB788B82-B9E8-4110-A314-191394BF9AEF.jpeg
    FB788B82-B9E8-4110-A314-191394BF9AEF.jpeg
    1 MB · Visninger: 51
Den mest negative LH-testen ever :hilarious::hilarious:

Blir nok Ovitrelle i kveld, ja (og kanskje et lite puff med Otrivelle?:mask:)

Hvis jeg bare kunne huske om jeg skulle ringe sykehuset, eller om de skulle ringe meg.... Hmm... jaja, det finner jeg vel ut av ;)
Åh, føles liksom et steg nærmere når Ovitrelle er satt:) Det var torsdag neste uke du skulle ha innsett? :love2
 
Åh, føles liksom et steg nærmere når Ovitrelle er satt:) Det var torsdag neste uke du skulle ha innsett? :love2
Hehe, ja, men hadde et lite rart håp om at kroppen skulle ordne opp selv :hilarious:
Ikke noe stress med Ovitrelle, men skulle ønske kroppen virka :happy:

Det er torsdag de har forespeilet, ja :D
 
Hei oktobergjengen. Sjååååååå her!!!
Vårt einaste lille embryo har klamra seg fast. ❤️ Det er heilt aldeles uverkeleg etter denne lange og tøffe reisa. No håpar me så inderleg at «lillebrøster» blir med oss heile vegen til mål.
:talk017

I morgon er det blodprøve! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • 3A9FADA9-B026-483F-BF07-3EB8C58D3F2D.jpeg
    3A9FADA9-B026-483F-BF07-3EB8C58D3F2D.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 71
Herregud, vi fikk FIRE til på frys :crybaby2 Brøt rett ut i hyyylgrining. Håper jeg ruger på gullegget såklart, men så godt å vite at det blir leeeeenge til jeg evt trenger ny runde med stimulering :wav
 
Hei oktobergjengen. Sjååååååå her!!!
Vårt einaste lille embryo har klamra seg fast. ❤️ Det er heilt aldeles uverkeleg etter denne lange og tøffe reisa. No håpar me så inderleg at «lillebrøster» blir med oss heile vegen til mål.
:talk017

I morgon er det blodprøve! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Åherreguuud så fantastisk :love7:love7 Håper den lille klamrer seg fast.:love7 Gratulerer såå mye:Heartred
 
Bare 6 egg ut og denne gangen gjorde det vondt. Jeg har en dårlig følelse på denne runden. Har ikke noe tro på at det blir noe å sette inn. Sist gang var det nesten dobbelt så mange egg og ingenting gikk bra. Tårene bare renner. De var fornøyd med 6 egg her på klinikken, men jeg tror ikke det er så bra. Tror ikke lang protokoll og Menopur var tingen for meg. Vil ha Bemfola igjen neste gang.
Ofte gir jo færre egg faktisk bedre eggkvalitet! Jeg krysser fingrene for at det skjer hos dere også nå.
 
Bare ett egg befruktet og normalt etter ICSI. Jeg har ikke noe tro på at det her går bra. Jeg må reise med fly såpass tidlig i morgen at klinikken rekker ikke engang å ringe meg med beskjed om at embryo stopper å utvikle seg. Jeg må reise den lange veien uten å vite om det er noe å sette inn. Jeg kjenner dette her var vondt. Jeg har ikke noe lyst til å reise i det heletatt. Men må jo bare.

Jeg er helt tom. Jeg har ikke engang tårer.
 
Hei oktobergjengen. Sjååååååå her!!!
Vårt einaste lille embryo har klamra seg fast. ❤️ Det er heilt aldeles uverkeleg etter denne lange og tøffe reisa. No håpar me så inderleg at «lillebrøster» blir med oss heile vegen til mål.
:talk017

I morgon er det blodprøve! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Gratulere så mye med spiren :talk017
 
Bare ett egg befruktet og normalt etter ICSI. Jeg har ikke noe tro på at det her går bra. Jeg må reise med fly såpass tidlig i morgen at klinikken rekker ikke engang å ringe meg med beskjed om at embryo stopper å utvikle seg. Jeg må reise den lange veien uten å vite om det er noe å sette inn. Jeg kjenner dette her var vondt. Jeg har ikke noe lyst til å reise i det heletatt. Men må jo bare.

Jeg er helt tom. Jeg har ikke engang tårer.
Ååå! Sender deg en stor klem:Heartred Og kjenner meg så igjen i følelsene fra mitt første forsøk :Heartred Det er så hjerteskjærende vondt. Men vi heier enda på det ene egget og håper det er gullegget:love7
 
Hei oktobergjengen. Sjååååååå her!!!
Vårt einaste lille embryo har klamra seg fast. ❤️ Det er heilt aldeles uverkeleg etter denne lange og tøffe reisa. No håpar me så inderleg at «lillebrøster» blir med oss heile vegen til mål.
:talk017

I morgon er det blodprøve! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

OMG!!!! GRATULERER!!!!!! Med så sterke tester må jo blodprøven bli bra!!!
 
Back
Topp