Oktober 2021

Hei :)
Jeg har ikke vært aktiv på forumet på lenge nå, men kjenner plutselig jeg trenger noen i samme situasjon igjen. Så da er jeg tilbake!

Jeg satte inn fryst blasto på torsdag og kjenner at jeg er så sykt irritabel i dag. Har glefsa mot mannen flere ganger for bagateller. Går også å kjenner på stikninger i magen av og på. Tror jo det er alt for tidlig å kjenne noe hvis blasto har festa seg, men man blir jo helt sprø av denne prosessen!

Noen som har erfaringer fra tidligere svangerskap på tidlige symptomer? Kan ikke huske hvordan det var sist. Angrer på at jeg ikke skrev dagbok…

Menmen, jeg er vertfall tilbake på forumet og kan settes som ruger :happy:

Lillemirakel2020 - 30 - B2 - Medicus Stavanger - Forsøk 2 (brukte 3 forsøk sist) - Duphaston - innsett fryst blasto 7. oktober

Velkommen inn her i oktobergruppa og gratulerer så mye som ruger! Håper det holder hele veien :love2

For min del har progesteronstøtte gitt meg graviditetssymptomer hver eneste gang, så tør ikke tro at det er symptomer for graviditet for min del :bored: Har dog kun blitt gravid en gang, men samme symptomer den ganga som ved fem negative tester. Men nå har jeg kun gått på Lutinus, ikke prøvd Duphaston. Og ja, man blir virkelig sprø:smiley-angelic008
Krysser fingre og tær for deg :happy:

Last edited:
Er det noen av dere som tar influensavaksine i disse dager? Vi har drop in i jobbsammenheng denne uka, men kom plutselig på at jeg holder på med nedregulering. Noen som har sjekket om det er innafor å ta den?

JAAAAAAA :sad010:love017:notworthy jeg kan ikke tro mine egne øyne. Min aller første test der det står gravid :excited001 hadde innsett av fryst blasto på onsdag forrige uke, fikk svak positiv igår. Og disse fra idag :smiley-bounce016
20211011_081818.jpg

Er det noen av dere som tar influensavaksine i disse dager? Vi har drop in i jobbsammenheng denne uka, men kom plutselig på at jeg holder på med nedregulering. Noen som har sjekket om det er innafor å ta den?
Jeg tar den via jobb på torsdag. Har fryseforsøk så tenkte det var lurt å ta det før innsett. Prøvde å lese litt om det men fant ikke så mye fornuftige svar. Jeg hadde tatt den så lenge jeg ikke hadde starta på sprøyter, for da har man jo ikke begynt å booste egga. Men hvis du er usikker så hør med klinikken så er du på sikre siden :Heartblue

Jeg tar den via jobb på torsdag. Har fryseforsøk så tenkte det var lurt å ta det før innsett. Prøvde å lese litt om det men fant ikke så mye fornuftige svar. Jeg hadde tatt den så lenge jeg ikke hadde starta på sprøyter, for da har man jo ikke begynt å booste egga. Men hvis du er usikker så hør med klinikken så er du på sikre siden :Heartblue

Da var uttak overstått :joyful: 10 egg ut, men noen tomme eggposer, så blir en ekstra ultralyd før innsett på torsdag for å utelukke overstimulering :nailbiting:

Last edited:
JAAAAAAA :sad010:love017:notworthy jeg kan ikke tro mine egne øyne. Min aller første test der det står gravid :excited001 hadde innsett av fryst blasto på onsdag forrige uke, fikk svak positiv igår. Og disse fra idag :smiley-bounce016Vis vedlegget 368254
Fantastisk!! Gratulerer så mykje!!!! ❤️ No må spiren bli der inne heilt til mål. Og så kryssar me fingrane for at heile gjengen her kjem etter snart! :D

Da var innsett overstått :joyful: 10 egg ut, men noen tomme eggposer, så blir en ekstra ultralyd før innsett på torsdag for å utelukke overstimulering :nailbiting:

Gratulerer!!! Men du kanskje mente "uttak overstått"? :pompus:

Hadde kontroll idag på cd 9. Så fint ut, skal tilbake på ny kontroll på onsdag for å følge follikelveksten. Sykepleier begynte å snakke om å sette ovitrelle og det har de ikke sagt til meg tidligere. Men alle på Riksen virker veldig forvirret over konseptet innsett i naturlig syklus og hvordan den behandlingen forsigår :hilarious: Jaja det blir nok bra. Kan forsåvidt være bra med ovitrelle for å sikre timingen.

Tusen takk for alle kommentarene om dette med å sette inn 1 eller 2 embryo. Har litt mye både med hele prosessen og på jobb nå for å svare dere, men har lest alt og setter veldig pris på deres tanker :Heartred

Åherlighet, så fantastisk :wav

Gratulerer såå mye! Du er graviiiiiid! :love7
Vil du jeg skal sette deg over på Gravid? :love2

Du kan godt sette meg som gravid ja, er vell ikke tvil med positiv digital :woot::D å tuuusen takk :love7

Hadde kontroll idag på cd 9. Så fint ut, skal tilbake på ny kontroll på onsdag for å følge follikelveksten. Sykepleier begynte å snakke om å sette ovitrelle og det har de ikke sagt til meg tidligere. Men alle på Riksen virker veldig forvirret over konseptet innsett i naturlig syklus og hvordan den behandlingen forsigår :hilarious: Jaja det blir nok bra. Kan forsåvidt være bra med ovitrelle for å sikre timingen.

Tusen takk for alle kommentarene om dette med å sette inn 1 eller 2 embryo. Har litt mye både med hele prosessen og på jobb nå for å svare dere, men har lest alt og setter veldig pris på deres tanker :Heartred
Sniker. På Medicus har jeg satt Ovitrelle på fryseforsøk i naturlig syklus. Jeg synes det er helt topp. Før det første slipper man å bekymre seg for helgeproblematikken og for det andre slipper man å tolke eggløsningstester :)

Sniker. På Medicus har jeg satt Ovitrelle på fryseforsøk i naturlig syklus. Jeg synes det er helt topp. Før det første slipper man å bekymre seg for helgeproblematikken og for det andre slipper man å tolke eggløsningstester :)
Ja det å slippe tolke tester er jo supert og at de da kan styre en dag hit eller dit! Jeg har brukt ovitrelle tidligere ved inseminasjon i lett stimulert syklus. Har ikke noe problem med det sånt sett, ble mest overrasket fordi de bare har snakket om el-tester tidligere. Men nå har jo resultatene fra kontrollen vært innom en lege, så regner med at denne personen har valgt dette opplegget.

Ja det å slippe tolke tester er jo supert og at de da kan styre en dag hit eller dit! Jeg har brukt ovitrelle tidligere ved inseminasjon i lett stimulert syklus. Har ikke noe problem med det sånt sett, ble mest overrasket fordi de bare har snakket om el-tester tidligere. Men nå har jo resultatene fra kontrollen vært innom en lege, så regner med at denne personen har valgt dette opplegget.
Det skjønner jeg veldig godt! Rart du ikke har fått en klar plan på forhånd.

Back
Topp