Hei
Jeg har ikke vært aktiv på forumet på lenge nå, men kjenner plutselig jeg trenger noen i samme situasjon igjen. Så da er jeg tilbake!
Jeg satte inn fryst blasto på torsdag og kjenner at jeg er så sykt irritabel i dag. Har glefsa mot mannen flere ganger for bagateller. Går også å kjenner på stikninger i magen av og på. Tror jo det er alt for tidlig å kjenne noe hvis blasto har festa seg, men man blir jo helt sprø av denne prosessen!
Noen som har erfaringer fra tidligere svangerskap på tidlige symptomer? Kan ikke huske hvordan det var sist. Angrer på at jeg ikke skrev dagbok…
Menmen, jeg er vertfall tilbake på forumet og kan settes som ruger
Lillemirakel2020 - 30 - B2 - Medicus Stavanger - Forsøk 2 (brukte 3 forsøk sist) - Duphaston - innsett fryst blasto 7. oktober
Velkommen inn her i oktobergruppa og gratulerer så mye som ruger! Håper det holder hele veien
For min del har progesteronstøtte gitt meg graviditetssymptomer hver eneste gang, så tør ikke tro at det er symptomer for graviditet for min del Har dog kun blitt gravid en gang, men samme symptomer den ganga som ved fem negative tester. Men nå har jeg kun gått på Lutinus, ikke prøvd Duphaston. Og ja, man blir virkelig sprø
Krysser fingre og tær for deg
Last edited: