Viktoria85
Blir kjent med forumet
Jeg tok en test i dag, men den var negativ. Jeg er jo bare 7 dpo, så da håper jeg at alt håp ikke er ute enda. Har testet positivt 9 dpo de to gangene jeg har vært gravid før. Alt for skummelt dette her!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg testet egentlig med en annen type men bestemte meg for å ta babyplan samtidig, den lyste jo positivt mens den andre var det ikke engang skygge på selv om den skulle være like sensitiv.Jeg tok en test i dag, men den var negativ. Jeg er jo bare 7 dpo, så da håper jeg at alt håp ikke er ute enda. Har testet positivt 9 dpo de to gangene jeg har vært gravid før. Alt for skummelt dette her!
Krysser fingrene for degHatt uttak i dag og fikk bare ut 4 egg. Selve uttaket gikk bedre enn forventet, hadde trodd det skulle gjøre kjempevondt men det var overkommelig. Ventrr i spenning på telefon mellom 9 og 11 i morgen tidligHåper så veldig veldig at det finnes et gullegg der som klarer seg til innsett
Oppdateres: Minime. - B0 - #1IVF/(kanskje ICSI), IVF Klinikken Puregon- Orgalutran - Lutinus- uttak 9/10 - 4 egg ut - venter i spenning

7 dpo er veeeldig tidlig da! Men da vet du iallefall at ovitrelle er ute av systemetJeg tok en test i dag, men den var negativ. Jeg er jo bare 7 dpo, så da håper jeg at alt håp ikke er ute enda. Har testet positivt 9 dpo de to gangene jeg har vært gravid før. Alt for skummelt dette her!

Lykke til!Blodprøve i dag!
Det var jo to laaaange uker til. HVOR ble de to ukene av...

Jeg synes siste halvannen måned har flydd skikkelig jeg. Trodde det skulle føles uendelig. Men nei. Tida har bare gått fort....Lykke til!jeg tror dagene med venting når det kommer til IVF, går ekstra sakte. Akkurat som tredemølle sekunder og mikrobølge minutter
![]()
Vis vedlegget 277488 Enten skyggestrek eller svaaaakt positiv. Blir spennende å se de neste dagene![]()

Fikk telefon i dag, ingen av mine 4 egg var befruktet. Så lei meg nå.
Så spennende!!Blodprøve i dag!
Det var jo to laaaange uker til. HVOR ble de to ukene av...
Så triste nyheterFikk telefon i dag, ingen av mine 4 egg var befruktet. Så lei meg nå.
Krysser fingrene...er selv usikker hvor tidlig jeg kommer til å starte å teste...bestillt 5 tidligtester og 10 vanlige og 1 digital!!!Jeg tok en test i dag, men den var negativ. Jeg er jo bare 7 dpo, så da håper jeg at alt håp ikke er ute enda. Har testet positivt 9 dpo de to gangene jeg har vært gravid før. Alt for skummelt dette her!
Så bra det iallefall var et lite lyspunkt for dereTitter innom for en oppdatering etter vår negative test på mandag med tilhørende grining både i sykehusresepsjonen og på jobb. Fikk negativt blodprøvesvar fra fastlegen i går morges, og fikk samboer til å ringe Riksen denne gangen. Han kom gjennom på 20 sekunder (what?! min korteste telefonkø der EVER var på 20 minutter) og vi fikk plass for innsett i uke 48. I praksis blir nok innsett i uke 47, for har hatt kortere syklus etter de andre negative forsøkene, men de sa de regnet ut ifra normal sykluslengde så da kunne de holde av plass til oss selv om uke 47 var full. Tror jeg skal få samboer til å ringe hver gang fra nå av, hehe!
Så da fikk jeg slutte på hormoner i går, og gikk inn på toalettet og nappet av Estradot-plastrene tvert. I dag merker jeg at humøret er i ferd med å stabiliseres og den j*%#% kvalmen er endelig borte. Det er jo et lite lyspunkt i seg selv! Er fortsatt nedslått over nok et negativt forsøk, men er alltid enklere å takle når planen videre er lagt og jeg har sluttet på hormonene.
Masse lykke til, oktober-damer.Jeg håper gravid-lista blir laaaaang denne måneden!! Kommer nok til å sniklese litt, men prøver å ta litt forumpause og tenke på andre ting i ukene fremover.

Ble helt rørt når jeg leste dette, så kosJeg tenker over av gratulasjoner i dag, tusen takk kjære damer, nå håper jeg vi kommer oss innpå terminforum hele gjengen!
Mannen var med bestekompisen da jeg ringte og delte nyheten. "Du kjæresten min, du kan bare spørre han med en gang om han vil være gudfar" "testet du positivt i dag?" Jeg hørte virkelig håpet i stemmen og jeg begynte å gråte da jeg kunne svare ja!

Åååå så tristble virkelig lei meg på dine vegne. Sender deg en stoooor klem
![]()
Ta å ha en plei deg selv dag, kjøp noe vin og spis noe du liker veldig godtTusen takk. Hadde lave forventninger, men ble likevel så skuffet og lei meg. Var vårt første forsøk dette. Det skal ringe en lege i morgen, så får vite litt mer da og evnt når jeg kan starte opp igjen. Men i dag er jeg bare lei meg, og sliten.