Oktober 2018

Egguttak om en liten halvtime og kjenner at nervene er i spenn! :)
Aldri vært igjennom dette før og vet jo ikke hva jeg går til. Heldigvis er samboer rolig som skjæra på tunet og det hjelper på :)
Lykke til! Det blir spennande! Litt ømt og vondt vil det være i tida etter, men pass på å slapp av og Evt ta smertestillende om du trenger :)

Større oppdatering ligger i dagboka mi... :)
Men her er nattens tester, tatt etter at medhjelperen knadde blæra mi så hardt at jeg holdt på å tisse i senga...:rolleyes:

Dagens Clear Blue ser omtrent ut som den i går. For to dager siden av streken mer grå, i går ble den litt mer blå og i dag er den fortsatt ganske svak. Men svei av en digital... Og den var fin :wideyed:

Nå venter jeg på at klokka skal bli 05.00, så jeg kan si det til han som sover :happy:
Gratulera så masse!!! Du må jo vera hoppande glad no :smiley-bounce012 vil tru det er ein fantastisk følelse! Masse lykke til!

7 egg ut [emoji173]️ Fikk ut 4 egg sist, så jeg er kjempe fornøyd :D
Så bra :) det er ein bra fangst! Har sjølv fått ut 3-4 egg tidligare, og denna gongen blei da 11, så så deilig! Lykke til vidare! Når er innsett?

Det er lenge! Og nå er du gravid!! :) det gir meg styrke til å ikke gi opp med slike historier:D vi går på 7.året på nr 2 nå
Det er en merkelig følelse, at etter så lang tid, så er det noe som skjer :)

7 år er også lenge, håper det snart er ett gullegg som setter seg fast :)

7 egg ut [emoji173]️ Fikk ut 4 egg sist, så jeg er kjempe fornøyd :D
Gratulerer med helt lik fangst som jeg hadde :)
Og gratulerer med ferdig med uttak :)

Tusen takk, men dårlig samvittighet skal du ikke ha. Det er jo bare helt fantastisk at du er gravid nå, etter så lang tid! Jeg ble skikkelig glad når jeg så det, selv om jeg er trist for min egen del. Det er viktig at noen drar lasset med positive tester i oktober vet du. Helst vil vi jo at alle lykkes sånn dette forumet skal bli helt overflødig!
Men det føltes litt vondt å komme inn og se innlegget ditt under. Masse klemmer :Heartpink

Jeg er helt målløs enda jeg, men ville ha med flere av oss opp på lista. Men neste gang skal det gå for deg :)

G R A T U L E R E R! Du er jo gravid! Og så du som har prøvd så lenge! Det er jo helt fantastisk
Herregud og alt det der. JAAA, det står fortsatt GRAVID på testen på kjøkkenbenken...
Er stadig innom og ser på den :happy093

Det føles veldig rart også. Også dagen før bestefar min skulle ha fylt 76 år.

Så bra :) det er ein bra fangst! Har sjølv fått ut 3-4 egg tidligare, og denna gongen blei da 11, så så deilig! Lykke til vidare! Når er innsett?

Oi! Det var mange!:D Fantastisk!
Innsett blir på onsdag, hvis selvfølgelig man har noe å sette tilbake [emoji173]️
Lykke til du og! Når blir det innsett på deg?

Da håper jeg å følge deg i dine fotspor så jeg også blir gravid!
Og gratulerer så mye med en positivt test [emoji173]️
Det er masse plass på lista :) Så bare koselig å få flere opp.

Tenk at JEG står der, det er jo bare merkelig :wideyed::wideyed:

Da ringte Medicus, time på fredag kl 11 til UL....skam klar!!!! Så fantastisk digg å endelig komme igang. Å bare sitte å vente på tr forrige uke var et mareritt.

Egguttak om en liten halvtime og kjenner at nervene er i spenn! :)
Aldri vært igjennom dette før og vet jo ikke hva jeg går til. Heldigvis er samboer rolig som skjæra på tunet og det hjelper på :)
Masse lykke til. Snart er det min tur så jeg føler med deg :)

Da har jeg vært på ul kontroll for 2. gang. Etter å ha økt pergoveris så har det kommet flere eggposer til og håper de er gode nok ved innset.
Setter ovitrelle + klexane i kveld og skal møte på klinikken onsdag kl 08.45 for smertelindring og ca kl 09:30 er det uttak.. Spendt og nervøs på samme tid. Gruer meg til selve uttaket selv om en har vært i gamet en stund. Kryss alt for meg at dette går veien og ikke minst at det er nok egg til å sette inn i rugemaskinen :D :p

Da har jeg vært på ul kontroll for 2. gang. Etter å ha økt pergoveris så har det kommet flere eggposer til og håper de er gode nok ved innset.
Setter ovitrelle + klexane i kveld og skal møte på klinikken onsdag kl 08.45 for smertelindring og ca kl 09:30 er det uttak.. Spendt og nervøs på samme tid. Gruer meg til selve uttaket selv om en har vært i gamet en stund. Kryss alt for meg at dette går veien og ikke minst at det er nok egg til å sette inn i rugemaskinen :D :p
Masse lykke til :)

Back
Topp