Oktober 2018

Hvor stor dose er du satt på da? De regner jo ut dose utifra blodprøvene som er tatt og følger opp med kontroller, så regner med de har full kontroll:)

Jeg tør ikke si det hvis noen skulle komme med reaksjoner som bare gjør meg mer bekymret[emoji85]

Hva står du på da? :) jeg stod på 225 IE pr dag :)

Tør ikke si det[emoji85] Du har lavere dose enn meg. Fikk svar fra Porsgrunn, det er riktig det jeg er satt på. Men er redd for andres reaksjoner hvis de syns det er veldig mye[emoji28]

Jeg tør ikke si det hvis noen skulle komme med reaksjoner som bare gjør meg mer bekymret[emoji85]
tror du kan ta det helt med ro med at legene vet hva de holder på med og at du vil bli nøye fulgt opp med kontroller for å overvåke at kroppen din tåler dosen. Mener jeg leste en plass om noen som hadde stått på 500ie. Lykke til med oppstarten:)

Ikke noe å stresse over det ;) vi trenger ulike doser ut fra amh fsh nivåene.

Eggreservene mine (husker ikke om det var AMH eller FSH det het) lå på 11. Det må jo være veldig lavt det da, når de setter meg på den dosen[emoji28]

tror du kan ta det helt med ro med at legene vet hva de holder på med og at du vil bli nøye fulgt opp med kontroller for å overvåke at kroppen din tåler dosen. Mener jeg leste en plass om noen som hadde stått på 500ie. Lykke til med oppstarten:)

Da kan jeg si hva jeg får. 412,5 IE.
Eggreservene er på 11. Håper ikke det betyr at det snart er for sent[emoji28] Kjenner jeg blir bitter. Siden 2015 til 2017 ble jeg gravid 6 ganger selv, og mistet. Bankende hjerte fant vi ved 3 av graviditetene. Gyn ville ikke gi meg blodfortynnende. Og det var det det viste seg at jeg trengte[emoji15] Var gravid igjen for noen uker siden og mistet.
Såååååå sint på den j*%#* gynekologen[emoji24]

Hei.

Jeg hadde innsett 28.09
Tok en CB test lørdag 06.10 - negativ
Tok en ny idag 08.10 - positiv

Tok blodprøve idag og HCG verdien var 15

Er det flere her inne med lave HCG verdier som det likevel har gått bra med?

Hei.

Jeg hadde innsett 28.09
Tok en CB test lørdag 06.10 - negativ
Tok en ny idag 08.10 - positiv

Tok blodprøve idag og HCG verdien var 15

Er det flere her inne med lave HCG verdier som det likevel har gått bra med?
Grattis med graviditet:) noen produserer HCG senere enn andre, så lenge den dobles hver 48-72 time skal det være i orden:) du har jo testet tidlig. etter mine beregninger har du vel ikke testedag før om 3 dager?

Da kan jeg si hva jeg får. 412,5 IE.
Eggreservene er på 11. Håper ikke det betyr at det snart er for sent[emoji28] Kjenner jeg blir bitter. Siden 2015 til 2017 ble jeg gravid 6 ganger selv, og mistet. Bankende hjerte fant vi ved 3 av graviditetene. Gyn ville ikke gi meg blodfortynnende. Og det var det det viste seg at jeg trengte[emoji15] Var gravid igjen for noen uker siden og mistet.
Såååååå sint på den j*%#* gynekologen[emoji24]
Huff, så trist:grumpy: har selv mistet 5 ganger. Men har en datter i mellom. Då det er mulig selv om man har mistet mange ganger. Har du leiden mutasjon eller siden du trenger blodfortynnende?

Da har jeg tatt ut 20 egg idag! Blir totalfrys som vi fikk vite på kontroll før uttak pga overstimulering.
Meen jeg ligger på hotellet og vet nesten ikke å sette den ene foten forran den andre av smerter i magen.. hadde vont før uttak, men no er magen enda mer oppblåst å vond.. noe flere som hadde det slik? [emoji53][emoji29]

Tør ikke si det[emoji85] Du har lavere dose enn meg. Fikk svar fra Porsgrunn, det er riktig det jeg er satt på. Men er redd for andres reaksjoner hvis de syns det er veldig mye[emoji28]
Har lest flere som går på dobbelte av meg. Jeg er i faresonen for å bli overstimulert og har maaaange egg (for mange..), derfor jeg ikke går på mer. Alle har forskjellig utgangspunk :) masse lykke til ❤️

Grattis med graviditet:) noen produserer HCG senere enn andre, så lenge den dobles hver 48-72 time skal det være i orden:) du har jo testet tidlig. etter mine beregninger har du vel ikke testedag før om 3 dager?

Takk, klarer ikke glede meg. Har mistet tidligere flere ganger før... :(

I følge det som står på arket fra klinikken, så står det at jeg skal ta blodprøve idag og test i morgen.
(Jeg klarte bare ikke vente med CB testen)

Har testet ved dag 10 etter hvert innsett.
Når pleier du å teste?

Da har jeg tatt ut 20 egg idag! Blir totalfrys som vi fikk vite på kontroll før uttak pga overstimulering.
Meen jeg ligger på hotellet og vet nesten ikke å sette den ene foten forran den andre av smerter i magen.. hadde vont før uttak, men no er magen enda mer oppblåst å vond.. noe flere som hadde det slik? [emoji53][emoji29]
Jeg fikk ut 24 egg første uke i sept. Ble totalfrys. Var dårlig lenge..inne til kontroll x 2. Nå er jeg bedre.

I følge det som står på arket fra klinikken, så står det at jeg skal ta blodprøve idag og test i morgen.

Når pleier du å teste?

Håper det går bra[emoji173]️ Har lest at ivf graviditet så stiger HCG senere/saktere. [emoji8]

Huff, så trist:grumpy: har selv mistet 5 ganger. Men har en datter i mellom. Då det er mulig selv om man har mistet mange ganger. Har du leiden mutasjon eller siden du trenger blodfortynnende?

Har forhøyede verdier av et antistoff. Husker ikke hva det heter. Det er ikke Leiden

Har lest flere som går på dobbelte av meg. Jeg er i faresonen for å bli overstimulert og har maaaange egg (for mange..), derfor jeg ikke går på mer. Alle har forskjellig utgangspunk :) masse lykke til [emoji173]️

Heldiggris som har for mange egg[emoji28] Det føles ikke bra å få beskjed om lite egg[emoji28]

Når pleier du å teste?
Skjønner den følelsen

Når pleier du å teste?
skjønner veldig godt den følelsen! Har selv mistet 5 ganger. Men har klart å få til ei datter etter de 3 første jeg mista. Så det er ikke umulig :) her skal viteste på dag14 etter innsett. Så det er vel forskjell mellom klinikkene. Masse lykke til:Heartbigred du får be om ny blodprøve om et par dager så du går se at det øker viss du er urolig:Heartred

Back
Topp