Oktober 2018

Nå skal jeg en tur til nærmeste lilleby, og tenkte å kjøpe meg salat, for det hørtes veldig godt ut :)
Må handle litt smått, som de ikke har her på bygda. Eller, joda, men utvalget er bedre i byen.
Ja men det hørtes veldig koselig ut :Heartred kjekt med en sånn dag :) nyt dagen, dette fortjener du virkelig :Heartred

Egguttak om en liten halvtime og kjenner at nervene er i spenn! :)
Aldri vært igjennom dette før og vet jo ikke hva jeg går til. Heldigvis er samboer rolig som skjæra på tunet og det hjelper på :)
Åååå så spennende!!! Første gang her og men jeg er kun på dag 2 med sprøyter. Masse lykke til, håper du får mange gode egg ut :)

Føler meg nesten litt unormal...våkner tidlig hver morgen og gleder meg til å sette sprøyte...hehe...
Har også ringt medicus og gitt beskjed om at jeg startet igår...Så nå er det bare å vente til de ringer opp igjen og gir meg time til første UL. Hvilken syklus dag hadde dere første UL?

Føler meg nesten litt unormal...våkner tidlig hver morgen og gleder meg til å sette sprøyte...hehe...
Har også ringt medicus og gitt beskjed om at jeg startet igår...Så nå er det bare å vente til de ringer opp igjen og gir meg time til første UL. Hvilken syklus dag hadde dere første UL?
Jeg hadde dag 6 :) også en til dag 8 :)

Åhhh, nå fikk jeg dårlig samvittighet her. Huff, så kjedelig :( Vi skulle jo toppe lista alle sammen i oktober håpa jeg på.
Men lykke til med blodprøva. Godt å få ut litt gørr også tenker jeg, kanskje ikke helt riktige plassen sånn på flauhetsskalaen kan jeg tenke meg :(

Mange klemmer :Heartpink
Tusen takk, men dårlig samvittighet skal du ikke ha. Det er jo bare helt fantastisk at du er gravid nå, etter så lang tid! Jeg ble skikkelig glad når jeg så det, selv om jeg er trist for min egen del. Det er viktig at noen drar lasset med positive tester i oktober vet du. Helst vil vi jo at alle lykkes sånn dette forumet skal bli helt overflødig!

Hehe, tror ikke du er så unormal egentlig. Med all ventinga i dette gamet her er det så deilig når det endelig SKJER noe, så man kan bli helt gira bare av det!

Gratulerer med å være i gang!

Hehe, tror ikke du er så unormal egentlig. Med all ventinga i dette gamet her er det så deilig når det endelig SKJER noe, så man kan bli helt gira bare av det!

Gratulerer med å være i gang!
Tusen takk :) Ja det er sykt godt å vær igang. Nå er det bare å finne på noe å gjøre her i ferien så jeg klarer å tenke på noe annet!!!

Her gikk det som det ikke skulle, og jeg kan flyttes til ikke gravid. Testa negtivt med babyplan strimmel i går og i dag, 14 og 15 dpo. Sitter i blodprøvekø nå, og fikk selvfølgelig reaksjonen akkurat her. Så nå sitter jeg og griner alene i resepsjonen på sykehuset og alle de andre i køa ser bare rart på meg.

Dette er så DRITT!!!!

Ånei, så forferdelig trist

Større oppdatering ligger i dagboka mi... :)
Men her er nattens tester, tatt etter at medhjelperen knadde blæra mi så hardt at jeg holdt på å tisse i senga...:rolleyes:

Dagens Clear Blue ser omtrent ut som den i går. For to dager siden av streken mer grå, i går ble den litt mer blå og i dag er den fortsatt ganske svak. Men svei av en digital... Og den var fin :wideyed:

Nå venter jeg på at klokka skal bli 05.00, så jeg kan si det til han som sover :happy:

G R A T U L E R E R! Du er jo gravid! Og så du som har prøvd så lenge! Det er jo helt fantastisk

Her gikk det som det ikke skulle, og jeg kan flyttes til ikke gravid. Testa negtivt med babyplan strimmel i går og i dag, 14 og 15 dpo. Sitter i blodprøvekø nå, og fikk selvfølgelig reaksjonen akkurat her. Så nå sitter jeg og griner alene i resepsjonen på sykehuset og alle de andre i køa ser bare rart på meg.

Dette er så DRITT!!!!
En stor stor klem til deg! :Heartred:Heartred

Dette er så DRITT!!!!

Så leit å høre, føler med deg [emoji173]️sender en styrkeklem

Back
Topp