Sitrus.
Gift med forumet
Tusen takk for det! Spennende prosess altså. Artig at noen er like langt. Vi er med i et prosjekt og setter derfor inn på dag nr 3 istede for dag nr 2. Hvordan gikk det me uttaket ditt da? Syns du det var vondt? Fikk du ut mange egg? Er så spent på hvor mange som blir befruktet og utvikler seg videre. Kommer ikke til å få høre noe med mindre d ikke blir innsetting. Så iommer til å hoppe i lufta hver gang telf ringer før torsdagen kommer![]()
Åh, ja, vil IKKE ha den telefonen! Forferdelig spennende. Uttaket i dag synes jeg ikke var spesielt vondt, mest litt ubehagelig med den proben. Men hadde desverre bare tre follikler nå, så eggstokkene var ikke så ømme heller og det gikk jo superfort. Heldigvis var det egg i alle tre folliklene så var letta for det, men fryktelig skummelt med bare tre stykker! Forrige gang fikk vi ut 18 egg, og det uttaket var vanvittig mye vondere. Så ubehaget varierer nok mye med antall og andre ting. Fikk desverre ingenting å sette inn forrige runde så hååååper vi kan få bedre kvalitet av færre egg selv om jeg skulle ønska vi hadde et par-tre til å gå på
hadde tenkt å mase meg til innsetting dag tre selv om vi ikke er blitt spurt om å være med i studien (fikk vite i dag at veldig mange falt av mellom dag 2 og 3 sist så jeg har mer tro på det for vår del), men med så få tror jeg vi skal få lille så fort som mulig på plass i livmor dersom vi sitter med noen på dag 2

dumme endometriosen.
) er omtrent det samme som Crinone?

vet egentlig ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg!
Håper virkelig ikke jeg får en skuffende telefon i morgen tidlig, for nå håper jeg så fryktelig på å bli ruger.. kommer til å slite med troa på graviditet fra to-dagers med min eggkvalitet, men samtidig ingen håp uten innsett så vi må ta et steg i gangen!