Oktober 2018

Velkommen til oss på forum! Jeg beklager om dette høres litt skarpt ut, det er ikke meningen, men hvis du skal være her på forumet og henge en del vil jeg anbefale å lage deg et nick.
Info her
Jeg skriver deg gjerne opp på lista utenom også altså, men tenker det er greit å få gjort først som sist? :Heartred
Du har gjort en flott jobb med å finne frem punktene på lista, skryt til deg! :wav

Utrolig spennende denne prosessen, jeg tilhører også stolavs og har innsett på fredag :love7

Takk for hjelp med nick! Det er nå ordnet:) då spennende! Godt å ha noen å ruge sammen med og å dele gleder og sorger med. Fikk du høre noe om hvor mange som ble befruktet eller må du vente til fredag? Fryseforsøk eller ferskforsøk? Blir så spennende å følge dere andre her inne :)

Takk for hjelp med nick! Det er nå ordnet:) då spennende! Godt å ha noen å ruge sammen med og å dele gleder og sorger med. Fikk du høre noe om hvor mange som ble befruktet eller må du vente til fredag? Fryseforsøk eller ferskforsøk? Blir så spennende å følge dere andre her inne :)
Se der ja! Fort gjort! Du får rope ut om du trenger hjelp med noe mer! Hadde uttak i august, så det er fryseforsøk i styrt syklus, har seks 5-dagers småtasser på frys.
Det er veldig veldig greit å ha noen å dele prosessen med ja!

Jeg hadde lang, eller laaaaaaang. Ble akkurat en måned fra nesespray start til jeg ble ruger :)
28.august-28.september.

Jeg er ruger på fjerde dagen i dag :)
Spennende tid dette her.

Kroppen min lagde akkurat passe med egg, overraskende god kvalitet.
Jeg er super fornøyd med det :D

Så spennende! Krysser fingrene for deg

Jeg fikk beskjed om at pcos fikk kun kort protokoll[emoji53] trur legene sier forskjellig fra plass til plass..

Jeg var til kontroll i dag 14mm egg så blir bemfola til og med torsdag og ny kontroll fredag, å forhåpentligvis uttak mandag om en uke., men har nok for mange egg til at dem kan sette inn på denne runden [emoji17]

Jeg fikk beskjed om at pcos fikk kun kort protokoll[emoji53] trur legene sier forskjellig fra plass til plass..

Jeg var til kontroll i dag 14mm egg så blir bemfola til og med torsdag og ny kontroll fredag, å forhåpentligvis uttak mandag om en uke., men har nok for mange egg til at dem kan sette inn på denne runden [emoji17]
De har forskjellige rutiner på det ja.
Kjipt hvis det blir for mange egg til å få innsett, men da er det jo bare de med super kvalitet som blir fryst, og det er da noe? :Heartred

Jeg er cystefri og alt så friskt ut nå, så kan være derfor. Vet ikke helt hvorfor jeg fikk lang jeg. Har stussa noen ganger :)
Men Riksen kjører ofte lang på de fleste.

Jeg og var redd for altfor mange egg, men fikk ut 7, så var veldig overraska over antallet :)
Kvaliteten var fin også. Håper du ikke har for mange, kjedelig med totalfrys og måtte vente.

De har forskjellige rutiner på det ja.
Kjipt hvis det blir for mange egg til å få innsett, men da er det jo bare de med super kvalitet som blir fryst, og det er da noe? :Heartred

Klar det er positivt når det er bare dem beste for blir fryst:)
Vi får bare vente å se på fredag:)
Er bare at vi har et stykke og reise, så hadde vært fint å fått alt i orden
Og så håper jeg at jeg får hjelp til at mensen kan komme normalt i en evt vente periode, for har opp til 70-100 dager mellom hver gang.. så da går det veldig lenge til vi evt får innsett.

Jeg er cystefri og alt så friskt ut nå, så kan være derfor. Vet ikke helt hvorfor jeg fikk lang jeg. Har stussa noen ganger :)
Men Riksen kjører ofte lang på de fleste.

Jeg og var redd for altfor mange egg, men fikk ut 7, så var veldig overraska over antallet :)
Kvaliteten var fin også. Håper du ikke har for mange, kjedelig med totalfrys og måtte vente.

Ja hadde mange idag, men mange av dem var og små enda, så va vanskelig og si noe 100% sa legen, får litt meir info på fredag, så da får jeg bare underholde meg selv frem til fredag, litt lei venting speielt mtp at her har det regnet konstant i mange uker, så er så lite å finne på liksom

Klar det er positivt når det er bare dem beste for blir fryst:)
Vi får bare vente å se på fredag:)
Er bare at vi har et stykke og reise, så hadde vært fint å fått alt i orden
Og så håper jeg at jeg får hjelp til at mensen kan komme normalt i en evt vente periode, for har opp til 70-100 dager mellom hver gang.. så da går det veldig lenge til vi evt får innsett.
Det skal de greie å ordne til deg vet du! Reiseveien er jo verd det gor en liten spire!
Vi har også lang reisevei, så jeg har blitt igjen mellom kontroll, uttak og sulamitten. Blir til sammen 5 t fly for bare innsett, pluss overnatting. Heldigvis kjenner jeg mange i trheim så dagene er som regel fulle av besøk osv :Heartred

Ja hadde mange idag, men mange av dem var og små enda, så va vanskelig og si noe 100% sa legen, får litt meir info på fredag, så da får jeg bare underholde meg selv frem til fredag, litt lei venting speielt mtp at her har det regnet konstant i mange uker, så er så lite å finne på liksom
Håper det bare er noen som fortsetter å utvikle seg. Jeg og hadde mange, men bare noen få som ble store og fine nok :)
Krysser fingra for deg.

Hei alle sammen! Jeg er ny ivf prøver og holder på med første forsøk. Var inne til egguttak etter å ha gått på menopur 150 og orgalutran. Fikk ut 10 egg. Og viss alt går etter planen setter de inn nå på torsdag 4/10. Utrolig lettet over hvor lite smertefullt uttaket var. Gleder meg til å lese om deres erfaringer.

Barn nr. 2 (første (3 år) ble til på naturlig vis. Ivf grunnet tilsammen 5 spontanaborter- St Olavs - Menopur og Orgalutran. Uttak mandag 01.10.18 gav 10 egg ut. - Innsett torsdag 04.10.18

Velkommen hit og gratulerer så mye med et flott første uttak!! Jeg hadde også uttak i dag (og hååååper vi får sette inn noe på onsdag), så vi ligger helt likt i løypa :) Masse masse lykke til!!

Det skal de greie å ordne til deg vet du! Reiseveien er jo verd det gor en liten spire!
Vi har også lang reisevei, så jeg har blitt igjen mellom kontroll, uttak og sulamitten. Blir til sammen 5 t fly for bare innsett, pluss overnatting. Heldigvis kjenner jeg mange i trheim så dagene er som regel fulle av besøk osv :Heartred

Er Trondheim og st.olavs vi og skal mest trulig på mandag.
Ja planen våres er å dra søndag og så blir vi til innsett onsdag/torsdag om vi får innett, men det kunne bli kun uttak, og da er det vell bare å dra hjem på mandag og vil jeg tro? Håpe formen min er klar for mange timer i bil bare [emoji6]
Klar vi gladlig reise den veien for en liten spire [emoji7]

Er Trondheim og st.olavs vi og skal mest trulig på mandag.
Ja planen våres er å dra søndag og så blir vi til innsett onsdag/torsdag om vi får innett, men det kunne bli kun uttak, og da er det vell bare å dra hjem på mandag og vil jeg tro? Håpe formen min er klar for mange timer i bil bare [emoji6]
Klar vi gladlig reise den veien for en liten spire [emoji7]
Be om ekstra kvalmestillende hvis dere kjører rett hjem så blir det bra!

Jeg må visst melde meg ut av oktobergruppen, og flytte til november. Fikk ikke lov til å begynne rett på nytt fryseforsøk uten en vanlig syklus i mellom. Kjenner på utålmodigheten, men kroppen har sikkert godt av det :)
Lykke til alle oktoberdamer!

Jeg må visst melde meg ut av oktobergruppen, og flytte til november. Fikk ikke lov til å begynne rett på nytt fryseforsøk uten en vanlig syklus i mellom. Kjenner på utålmodigheten, men kroppen har sikkert godt av det :)
Lykke til alle oktoberdamer!

Lykke til videre! Den som venter på noe godt! Klem til deg

Velkommen hit og gratulerer så mye med et flott første uttak!! Jeg hadde også uttak i dag (og hååååper vi får sette inn noe på onsdag), så vi ligger helt likt i løypa :) Masse masse lykke til!!
Tusen takk for det! Spennende prosess altså. Artig at noen er like langt. Vi er med i et prosjekt og setter derfor inn på dag nr 3 istede for dag nr 2. Hvordan gikk det me uttaket ditt da? Syns du det var vondt? Fikk du ut mange egg? Er så spent på hvor mange som blir befruktet og utvikler seg videre. Kommer ikke til å få høre noe med mindre d ikke blir innsetting. Så iommer til å hoppe i lufta hver gang telf ringer før torsdagen kommer :woot:

Okai, tusen takk for tips[emoji7]
Henter du ut kvalmestillende, vival og oxynorm før du møtte til time i trondheim? Ser jeg har dem i reseptene mine.
Jeg hører også til st olavs. Hentet de ut dagen før og skulle ta de. Skulle ta de en time før uttaket. De fungerte hylle godt! Ble helt på en snurr:wacky: og ikke fikk jeg noe særlig vondt under uttaket heller:cat: hadde en kjempeflink lege. Masse lykke til:joyful:

Jeg hører også til st olavs. Hentet de ut dagen før og skulle ta de. Skulle ta de en time før uttaket. De fungerte hylle godt! Ble helt på en snurr:wacky: og ikke fikk jeg noe særlig vondt under uttaket heller:cat: hadde en kjempeflink lege. Masse lykke til:joyful:

Tusen takk for svar og hjelp[emoji7]

Back
Topp