lykke til minsinNå er jeg sååå klar for å starte oktober måned med uttak i morgen! Dette kan gå alle veier, fra himmel til helvete, men nå er jeg bare klar for å få det gjort! Hååååper jeg kan melde om noen fine egg ut i morgen![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
lykke til minsinNå er jeg sååå klar for å starte oktober måned med uttak i morgen! Dette kan gå alle veier, fra himmel til helvete, men nå er jeg bare klar for å få det gjort! Hååååper jeg kan melde om noen fine egg ut i morgen![]()

Det kaller jeg pangstartNå er jeg sååå klar for å starte oktober måned med uttak i morgen! Dette kan gå alle veier, fra himmel til helvete, men nå er jeg bare klar for å få det gjort! Hååååper jeg kan melde om noen fine egg ut i morgen![]()
lykke til minsin![]()
Det kaller jeg pangstart
Lykke tilHatt uttak før? Eller er det første forsøket ditt?
![]()
Jeg merka veldig lite jegTusen takk kjære du!!
Må starte med et smell vettu! Blir andre uttaket nå. Og har mye mindre egg og mindre vonde eggstokker nå så jeg tror ikke selve uttaket blir så ille heldigvis![]()
Jeg merka veldig lite jegVar vondere med innsett synes jeg, for det var ikke godt. (Han fant ikke frem med en gang)
Skal sende gode tanker til deg i morgen. Godt å bli ferdig med det![]()

Masse lykke tilNå er jeg sååå klar for å starte oktober måned med uttak i morgen! Dette kan gå alle veier, fra himmel til helvete, men nå er jeg bare klar for å få det gjort! Hååååper jeg kan melde om noen fine egg ut i morgen![]()
Lista? Må ærlig innrømme at jeg ikke er helt inne i dette[emoji85]
Åjaa[emoji85]
IVF kort protokoll her, sprøytedag 8 med bemfola idag, og orgalutran dag 4 idag. Skal til UL i morgen, da får vi vite når vi skal ha ut tak og innsett.. første gang, etter ett år med prøving, ingen barn fra førvi er veeldig spente i denne prossesen! Gleda oss til i morgen når vi får vite litt mere.. vi bor ca 5 timer sørvest for st.olavs og skal dit for inn og utsett [emoji6]
PCOS på meg og fibromyalgi, så en spennende prosses![]()
Jeg har også PCOS og FibromyalgiOg en del anna også.
Jeg hadde lang, eller laaaaaaang. Ble akkurat en måned fra nesespray start til jeg ble rugerÅja! Hadde du kort eller lang protokoll? Mtp PCOS? Og hvordan ligger du ann?![]()
På onsdag allerede er det kontroll! Går heldigvis fortI dag har jeg 2x jobb og i morgen jobber jeg kveld, som pleier å gå fort, så er det brått onsdag og kontroll
Ikke mye bivirkninger, men hatt mye vondt i hodet og trøtt. I går hadde jeg sykt vondt i hodet på kvelden, så sovnet på sofaen ganske tidlig.
Har vært i både dåp og tatt storrengjøring i huset i helgen! Diggkjenner litt oppblåst i dag, men ikke mye.
Begynte forresten på Oralgutran i går, mye tykkere spiss på den enn Menopur gett! Måtte ta i litt for å få den igjennom huden![]()
Ja, bare medisinene er begynt på, så farer dagene avgårde synes jeg![]()
Plutselig har du uttak, plutselig innsett og plutselig er du ruger![]()
Jeg liker rugetida jeg, da slipper jeg annahver dag og reise inn til OsloJa faktisk! Hjelpes
Også kommer værste ventetiden, rutetiden![]()
Jeg liker rugetida jeg, da slipper jeg annahver dag og reise inn til Oslo![]()
Synes det var ganske så stress![]()
Nå kan jeg rusle meg turer og gjøre som jeg vil igjen![]()
Jeg dro til Riksen hver gang jegJa slipper det heldigvis. Drar bare til Porsgrunn for uttak/innsett. Ultralyden tar jeg i Østfold![]()

Da ble det ikke noe innsett på oss denne måneden..
Eggløsningen kom på søndag (i går), og siden vi har innsett av blasto i naturlig syklus, ville innsettdagen falt på førstkommende lørdag. Og da har de stengt hos fertilitetsklinikken.
Så..
Lykke til videre med oktoberaktivitetene til alle dere andre [emoji173]️

Skulle så gjerne hatt flere, men må bare krysse fingrene for at de er av bedre kvalitet enn sist. Uttaket i seg selv var en mye bedre opplevelse både fysisk og psykisk, alle var så fine og hyggelige selv om jeg tror jeg rakk å få med meg seks par som var til uttak bare på den lille tida vi var der. Så nå må vi bare krysse alt vi har!!