Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går det ann å glemme?Hadde glemt hvor grisete lutinus er![]()
Akkurat det jeg har tenkt og. Den forblir i senga også en mindre som amme pute. Jeg har prolapser i ryggen. Så må nok ha noe sånn. Ser god utBbhugme gravidputa er en genial sengepartnerVar første «babyting» jeg kjøpte sist. Var uheldig og fikk bekkenlåsning/bekkenløsning veldig tidlig og trengte noe å sove med.
Den er litt stor som ammepute, men fungerer til det også
Går det ann å glemme?
men minnene kom VELDIG fort tilbake etter første ble tatt i dag tidlig.I år har jeg tatt Lutinus i 3 mnd, uten å være gravid daTydeligvismen minnene kom VELDIG fort tilbake etter første ble tatt i dag tidlig.
Hadde også glemt hvor utrolig dårlig man sover av det derre griset
Når testene var negative, var det veldig godt å få slutta med denI år har jeg tatt Lutinus i 3 mnd, uten å være gravid daHadde også glemt hvor utrolig dårlig man sover av det derre griset
Når testene var negative, var det veldig godt å få slutta med den
![]()

masse lykke til alle sammen!Uff da skal ikke jeg klage!Har gått på Lutinus ganske mange uker tilsammen mellom mai 14 og desember 16, hatt 10 innsett og brukt lutinus i alt fra 14 dager til 10 uker på alle innsettene.
Nå er jeg på første dagen, og klager allerede![]()

Er bare å sette igang å fise...hehe neida du har ikke noe samarin eller noe som kan hjelpe på?Jeg er veldig glad i å sitte meg beina under meg, eller oppunder meg. Men de siste ukene så har magen sagt NEEEI til det.
Tenkte det ville bli bedre uten egg, men neida, fortsatt oppblåst, og magen vil IKKE klemmes. Selv yogabukser er vondt å ha på. Og klemme den med låra inntil er ubehagelig.
Skikkelig oppblåst![]()
Kjenner følelsen veldig godt! Det blir bedre!Jeg er veldig glad i å sitte meg beina under meg, eller oppunder meg. Men de siste ukene så har magen sagt NEEEI til det.
Tenkte det ville bli bedre uten egg, men neida, fortsatt oppblåst, og magen vil IKKE klemmes. Selv yogabukser er vondt å ha på. Og klemme den med låra inntil er ubehagelig.
Skikkelig oppblåst![]()
Ooh! Spennende! Morsomt å se at det er så mye liv her inne allerede før oktober har rukket å starteDa er jeg flyttet fra september til Oktober, får vite i morra om hvordag eggene har det på UL så bli det st.olavs til uka en gang [emoji7][emoji1305]

Åhh, finnes det ting jeg ta, kanskje jeg skal google og se om det finnes noe. Det går greit på dagtid, men når kvelden kommer, eser jeg ut skikkelig og alt er ubehagelig.Er bare å sette igang å fise...hehe neida du har ikke noe samarin eller noe som kan hjelpe på?
Så godt å høreKjenner følelsen veldig godt! Det blir bedre!

Jeg gikk kun med gravidvennlige klær under og etter begge stimuleringene fordi jeg ble så sykt stor og ikke fikk på meg de vanlige klærne mineSå godt å høre
Litt redd for å måtte ut å kjøpe klær i 3XL eller noe sånn, for at det ikke skal klemme.
Eller fornye hele garderoben med mammaklær allerede
Herregud, så mye rart man skal igjennom![]()

Det er ikke bare meg altsåJeg gikk kun med gravidvennlige klær under og etter begge stimuleringene fordi jeg ble så sykt stor og ikke fikk på meg de vanlige klærne mine![]()

Jeg har ingen problem med å møte opp hos mamma i nattpysj og/eller onepieceDet er ikke bare meg altså
Herregud har jeg tenkt om kvelden. Samboeren bare ler av meg
Og jeg føler at jeg skal sprekke. SÅ ubehagelig. Tok på meg pysjbukse i går, og det er seriøst ENESTE buksa jeg har som er god å ha på...
Og i kveld er vi bedt på kaffe og kake hos mamma, og jeg vurderer sterkt og møte opp i pysjbukse![]()