Ja, jeg er kjempespent selvÅåå så spennende!! Masse lykke til![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg er kjempespent selvÅåå så spennende!! Masse lykke til![]()

Så spennendeJeg satte første Gonal-F sprøyta i dag!! Spennende å være i gang![]()
Så deilig å være i gang!Jeg satte første Gonal-F sprøyta i dag!! Spennende å være i gang![]()
Ååh så herlig! Jeg har bursdag 31 så den dagen var vi på kinaresturantHåper oktober er måneden for oss alle sammen
Den siste erfaringen vi har fra prøverørkarusellen er fra 31.oktober 2016 - sist vi fikk satt inn FER blasto og resultatet er 14 måneder og sover i senga si![]()

Så spennende
Synes at det var i går som jeg satte min første.
Så deilig å være i gang!
Hvorfor skal du egentlig begynne på orgalutran så tidlig?
så kanskje derfor?Haha, det kan være! Vanligvis starter man på sprøytedag 5, men du starter på dag 3?Jaaa, så godt! Er veldig spent på hvordan bivirkninger jeg får, men har ikke reagert på verken Letrozol, Estradot eller Crinone. Spennende tider!
Tja, pleier man å ta det senere? Jeg har hatt et par sykluser der EL har kommet tidlig. En på dag 7-8 faktiskså kanskje derfor?
Tusen takk! Er kjempespent på morgendagenJaaa, veldig!
Masse lykke til imorgen!
Blir spennende med dpo-land!
Jeg har fulgt deg litt, ser du er fra Hedmark, det er jeg oxolitt nord for Hamar.
Haha, det kan være! Vanligvis starter man på sprøytedag 5, men du starter på dag 3?

Tusen takk! Er kjempespent på morgendagenOg de neste ukene fremover
Blir noen spennende dager nå.
DPO land er alltid spennende det, er på en måte 1 DPO i dag.
Jeg har vært mye på Hamar opp i gjennomMen jeg bor litt i overkant av en time fra Hamar
Har mye familie to mil sør, til noen mil nord, for Hamar
Men jeg bor sør for Hamar![]()
Alltid spennende å følge andre herGleder meg til å følge deg videre![]()
Likt som meg bare jeg tar Bemfola istedenfor Gonal F. Masse lykke tilJeg begynte på Gonal-F i dag på dag 2 og Orgalutran begynner jeg med på søndag dag 5, så da er det vel normalt![]()
Du må fortelle om Skjelvet er bra, har hatt veldig lyst å se denVi skal ut å feire at rugetida er starta i morgen, med pizza og Skjelvet på kino
Blir godt og avslutta dette kjøret med en kveld sammen![]()
Likt som meg bare jeg tar Bemfola istedenfor Gonal F. Masse lykke til![]()
Vi skal på den i morgen klokka 17.30, så kan komme med oppdatering i morgen kveldDu må fortelle om Skjelvet er bra, har hatt veldig lyst å se den![]()
Ny Flåklype film...ikke fått med meg... det er jo så koseligVi skal på den i morgen klokka 17.30, så kan komme med oppdatering i morgen kveld
Har lyst på å se Flåklypa også, men tar turen innom en ettermiddag til uka, og møter kjæresten.
Ja, er kommet en nå, som går på kino. Jeg ville heller se den, men vil se Skjelvet og, så tar den først, også Flåklypa senereNy Flåklype film...ikke fått med meg... det er jo så koseligHar faktisk frokost tallerkener med flåklypa motiver på, skikkelig søte *barndomsminner*