Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ble *trommevirvel* 7 egg![]()
Tusen takkGratulerer med flott uttakBlir spennende å følge med på fortsettelsen!

Tusen takkLitt uvrikelig enda, synes jeg
Tenk at PCOS kroppen min, som jeg fikk høre at nok kom til å produsere MASSE egg og var usikkert på grunn av det, har laga 7 egg, i store, fine eggposer, som de sa
Jeg er stolt jeg...Men hvor bra og om noen er befrukta er ikke sikkert enda. Noen timer til svar på det.
Det er så herlig når kroppen gjør som man ønsker, skjønner godt at du er stolt! Håper du får gode beskjeder i dag![]()
Så kjekke nyheter!!!! Masse lykke til imorgenAkkurat fått telefon nå, og litt skjelven kjenner jeg
Av 7 egg, så ble 4 befrukta, det sa damen at var KJEMPE bra
Innsett i morgen![]()
Jaaa, jeg er skikkelig fornøyd!Så kjekke nyheter!!!! Masse lykke til imorgenkrysser alt for at spiren sitter
![]()

Akkurat fått telefon nå, og litt skjelven kjenner jeg
Av 7 egg, så ble 4 befrukta, det sa damen at var KJEMPE bra
Innsett i morgen![]()
Tusen takkSå bra, gratulerer!!
Vi håper det er bedre fangst enn sist uansettJeg har vært på ny kontroll i dag. Fortsatt bare 3-4 follikler.. Uttak mandag. Vanskelig å tenke så veldig positivt om dette, men jeg hååper selvfølgelig at vi kan få et gullegg selv om det er få. Men dette er tungt, synes jeg!
et gullegg er bedre enn ingenJeg krysser fingra, og sender mange gode tankerJeg har vært på ny kontroll i dag. Fortsatt bare 3-4 follikler.. Uttak mandag. Vanskelig å tenke så veldig positivt om dette, men jeg hååper selvfølgelig at vi kan få et gullegg selv om det er få. Men dette er tungt, synes jeg!
Vi håper det er bedre fangst enn sist uansettet gullegg er bedre enn ingen
Jeg krysser fingra, og sender mange gode tanker

Du må bruke helga på å ruge egga STORE og fineTusen takk for kryssing og håping![]()

Du må bruke helga på å ruge egga STORE og fine![]()
Tenk at du er ruger i morgen, masse lykke til!Det er en helt fantastisk, litt ufattelig tanke. Om ett døgn er jeg på RiksenDet skal jeg definitivtTenk at du er ruger i morgen, masse lykke til!

Nei det var jo kjempeteit! Har du snakket meg klinikken ang oppfølging videre?Kan fjerne meg fra listen.. blir avbrutt forsøk pga en syklus på bærtur.. CD24, ikke hatt el enda, så må vente på mens før noe mer skjer..
Kommer nok til å snike her inne likevel. Lykke til til dere andreGleder meg til å se mange positive tester
![]()