Oktober 2018

Herregud så jeg venter...men mensen kommer ikke før rundt 15 okt! Så kjedelig med totalfrys!

Gratulerer med flott uttak :) Blir spennende å følge med på fortsettelsen!
Tusen takk :) Litt uvrikelig enda, synes jeg :)
Tenk at PCOS kroppen min, som jeg fikk høre at nok kom til å produsere MASSE egg og var usikkert på grunn av det, har laga 7 egg, i store, fine eggposer, som de sa :smug:
Jeg er stolt jeg... :oops: Men hvor bra og om noen er befrukta er ikke sikkert enda. Noen timer til svar på det.

Tusen takk :) Litt uvrikelig enda, synes jeg :)
Tenk at PCOS kroppen min, som jeg fikk høre at nok kom til å produsere MASSE egg og var usikkert på grunn av det, har laga 7 egg, i store, fine eggposer, som de sa :smug:
Jeg er stolt jeg... :oops: Men hvor bra og om noen er befrukta er ikke sikkert enda. Noen timer til svar på det.

Det er så herlig når kroppen gjør som man ønsker, skjønner godt at du er stolt! Håper du får gode beskjeder i dag :)

Det er så herlig når kroppen gjør som man ønsker, skjønner godt at du er stolt! Håper du får gode beskjeder i dag :)

Akkurat fått telefon nå, og litt skjelven kjenner jeg :)

Av 7 egg, så ble 4 befrukta, det sa damen at var KJEMPE bra :)
Innsett i morgen :)

Så kjekke nyheter!!!! Masse lykke til imorgen :) krysser alt for at spiren sitter :)
Jaaa, jeg er skikkelig fornøyd!
Feirer med en pose smågodt fra Extra :)
(De har plukk selv smågodt her, flere slag småtomater, sukkereter, babyagurk) Synes jeg fortjente det i dag :angelic:

Jeg har vært på ny kontroll i dag. Fortsatt bare 3-4 follikler.. Uttak mandag. Vanskelig å tenke så veldig positivt om dette, men jeg hååper selvfølgelig at vi kan få et gullegg selv om det er få. Men dette er tungt, synes jeg!

Jeg har vært på ny kontroll i dag. Fortsatt bare 3-4 follikler.. Uttak mandag. Vanskelig å tenke så veldig positivt om dette, men jeg hååper selvfølgelig at vi kan få et gullegg selv om det er få. Men dette er tungt, synes jeg!
Vi håper det er bedre fangst enn sist uansett :cat: et gullegg er bedre enn ingen

Jeg krysser fingra, og sender mange gode tanker

Om ett døgn er jeg på vei til å bli ruger, timen er 13.15 :Heartbigred

Det skal jeg definitivt :Heartred Tenk at du er ruger i morgen, masse lykke til!
Det er en helt fantastisk, litt ufattelig tanke. Om ett døgn er jeg på Riksen :Heartblue

Kan fjerne meg fra listen.. blir avbrutt forsøk pga en syklus på bærtur.. CD24, ikke hatt el enda, så må vente på mens før noe mer skjer..

Kommer nok til å snike her inne likevel. Lykke til til dere andre :) Gleder meg til å se mange positive tester :D

Kan fjerne meg fra listen.. blir avbrutt forsøk pga en syklus på bærtur.. CD24, ikke hatt el enda, så må vente på mens før noe mer skjer..

Kommer nok til å snike her inne likevel. Lykke til til dere andre :) Gleder meg til å se mange positive tester :D
Nei det var jo kjempeteit! Har du snakket meg klinikken ang oppfølging videre?

Teller ned timer til jeg er ruger :angelic:
Tida har egentlig gått fort, i morgen er det akkurat en måned siden nesepray start, og i morgen er jeg ruger :woot:

Back
Topp