L
Flørter med forumet
Melder meg inn her jeg! Negative fryseforsøk i juni og august. Håper oktober blir måneden, ett embryo igjen på frys<3 Denne Gangen blir det i naturlig syklus, de to andre gangene har vært i styrt syklus![]()
Oktober [emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Melder meg inn her jeg! Negative fryseforsøk i juni og august. Håper oktober blir måneden, ett embryo igjen på frys<3 Denne Gangen blir det i naturlig syklus, de to andre gangene har vært i styrt syklus![]()
Da har du begynt på medisiner i dag?
Tusen takk for detLykke til med uttak i morgen!<3

Begynner på søndag? Eller går du på dem til søndag før kontroll? Redd jeg er helt nå trynet fjernStartet på Synarela 12 september, Menopur sprøyter til søndag! Første ul kontroll til fredag før sprøytestart [emoji1319]Så spent nå!

Velkommen til ossMelder meg inn her jeg! Negative fryseforsøk i juni og august. Håper oktober blir måneden, ett embryo igjen på frys<3 Denne Gangen blir det i naturlig syklus, de to andre gangene har vært i styrt syklus![]()

Begynner på søndag? Eller går du på dem til søndag før kontroll? Redd jeg er helt nå trynet fjern![]()
Har lang protokollSynarela 2 doser morgen og kveld fra 12 september til og med 29 september dagen før sprøyter. Fredag 28 skal jeg på ul å sjekke slimhinnen, om synarella har fungert som det skal. Starter på Menopur sprøyter søndag 30 til søndag 7 oktober. Starter da meg halv dose synarela fra sprøytestart frem til utak(tror jeg) i uke 41
Skal ha 225 dose Menopur. Så sykt spent!!! Sjekke mandag 8 oktober om hvordan eggene ligger ann!
Åååh, da henger jeg medHar lang protokollSynarela 2 doser morgen og kveld fra 12 september til og med 29 september dagen før sprøyter. Fredag 28 skal jeg på ul å sjekke slimhinnen, om synarella har fungert som det skal. Starter på Menopur sprøyter søndag 30 til søndag 7 oktober. Starter da meg halv dose synarela fra sprøytestart frem til utak(tror jeg) i uke 41
Skal ha 225 dose Menopur. Så sykt spent!!! Sjekke mandag 8 oktober om hvordan eggene ligger ann!
Tusen takk for det![]()
Ligger i senga og venter på min tur nå...Lykke til herfra også! Blir spennende å høre hvordan det har gått. [emoji4]

Krysser fingrene! Nå er du vel inne så her sitter jeg spent og vil oppdatete lista med fine tall!Ligger i senga og venter på min tur nå...
Sovna litt i rusen![]()
Hurra!I dag begynner jeg med sprøyterspent!
![]()
Krysser fingrene! Nå er du vel inne så her sitter jeg spent og vil oppdatete lista med fine tall!

Oi oi! Hvordan gikk det? Ringer de ang befruktning eller får du all info på fredag?Og nå har jeg til og med vært på butikk...![]()
De ringer i morgen, mellom 9 og 10Oi oi! Hvordan gikk det? Ringer de ang befruktning eller får du all info på fredag?

Håpet jo på det daVil du ha antall egg ut i lista?![]()
Endelig ferdig, deilig da. Håper du følte det gikk fintVil du ha antall egg ut i lista?![]()