Ja er i morgen allerede det ja .. masse lykke til daJepp, i morgen, 9.30![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er i morgen allerede det ja .. masse lykke til daJepp, i morgen, 9.30![]()
Jepp, er detJa er i morgen allerede det ja .. masse lykke til da![]()
Jeg har ikke hatt noe vondt etter på de 3 gangene mineJepp, er det
Tusen takk. Jeg er kjempespent kjenner jeg. Redd det kommer til å gjøre vondt etterpå...![]()

Håper jeg er heldig. Er redd for dårlige egg, null befruktning og alt sånn... Hodet spinner rundt nå.Jeg har ikke hatt noe vondt etter på de 3 gangene minegår fint det der
![]()
Prøv og tenk positivt på detHåper jeg er heldig. Er redd for dårlige egg, null befruktning og alt sånn... Hodet spinner rundt nå.

Ja, prøver så godt jeg kanPrøv og tenk positivt på det![]()
Hehe det gjør jeg og. Sett aaaalt for mye på babyutstyr nå. Også fått for meg i hodet at jeg skal hekle et babyteppe....først bare lære å hekle ...heheheJa, prøver så godt jeg kanOg ser på utstyr og prøver å tenke koselige tanker
![]()
Mamma er klar til å strikke babysett hu... Og klør i fingra. Jeg bare, veeeeent litt a...Hehe det gjør jeg og. Sett aaaalt for mye på babyutstyr nå. Også fått for meg i hodet at jeg skal hekle et babyteppe....først bare lære å hekle ...hehehe
Ja her er det også ivrig svigermor. Dagen etter utredning satte hun over penger til første ivf forsøk. Så pengene er på konto klar til å brukesMamma er klar til å strikke babysett hu... Og klør i fingra. Jeg bare, veeeeent litt a...![]()
Svigermor her vet ingenting, hehe. Mamma er eneste som vet av de kommende besteforeldrene.Ja her er det også ivrig svigermor. Dagen etter utredning satte hun over penger til første ivf forsøk. Så pengene er på konto klar til å brukesNoen vil veldig bli farmor
Ja motsatt her...mor min vet det...men å snakke om det med hun er håpløstSvigermor her vet ingenting, hehe. Mamma er eneste som vet av de kommende besteforeldrene.
Mammaen min er bipolar... Så gjelder å treffe riktige dagerJa motsatt her...mor min vet det...men å snakke om det med hun er håpløsthun er mer praktisk og ikke følelsesmenneske....men svigermor er en drøm og er mye mer støttende og omsorgfull enn min egen mor. Så da blir det henne jeg ringer for å snakke om det med
![]()
Håper du klarer å sove i natt daMammaen min er bipolar... Så gjelder å treffe riktige dager
Men jeg kunne tenkt meg å sagt det til mannens også, men han vil ikke si noe før etter 12 uker. Så da respekterer jeg det. Tror svigermor hadde synes det hadde vært spennende, men respekterer samboerens valg![]()
Det kommer nok en oppdatering i dagboka mi tenker jegHåper du klarer å sove i natt dahusk å ha mange happy ønske drømmer
Gi beskjed hvordan det gikk etterpå
følger spendt med
![]()
Kan hende det blir en Immodium i morgen Det kommer nok en oppdatering i dagboka mi tenker jegHåper du klarer å sove i natt dahusk å ha mange happy ønske drømmer
Gi beskjed hvordan det gikk etterpå
følger spendt med
![]()
Kan hende det blir en Immodium i morgen Takk takk![]()
Jeg er så spent og nervøs at magen har slått seg vrang![]()
Huffda. Det går nok fint skal du se [emoji5] husk at nå er det ingenting du kan gjøre fra eller til. Så legg beina høyt og nyt dagene hvor du fortsatt kan spise spekemat, oster og alt annet ulovlig. Tvitvi [emoji173]️

Skal følge med degDet kommer nok en oppdatering i dagboka mi tenker jeg
Tror mamsen skal være med meg hjem etterpå, så blir nok ikke oppdatering med en gang.
(Kjæresten må FORT til kurset for å ikke gå glipp av mye før eksamen på torsdag)
Kan hende jeg skriver oppdatering med en gang også. Det finner jeg ut av.
Magen er vrang i dag og, tror jeg er nervøs jegKan hende det blir en Immodium i morgen
![]()
Jeg liker å ha samla det i ei dagbok, for å ha ett sted å se tilbake... Så er mest aktiv i denSkal følge med degikke sett så mye på dagbøker. Vurdert å lage en selv men ikke kommet så lang
Og ja helt med på tipset til L. Spekeskinke og brie....nam nam spis mens du kan