Oktober 2018

Kommer inn her etter kontroll i dag :)

Elva - B2 - 1 søskenforsøk(FER) - Hausken Bergen - Provera, Progynova, Lutinus, Klexane og Prednisolon - Innsett 3.oktober- 2 blastocyst på frys

Håper oktober er måneden for oss alle sammen :)
Den siste erfaringen vi har fra prøverørkarusellen er fra 31.oktober 2016 - sist vi fikk satt inn FER blasto og resultatet er 14 måneder og sover i senga si:Heartblue

Håper oktober er måneden for oss alle sammen :)
Den siste erfaringen vi har fra prøverørkarusellen er fra 31.oktober 2016 - sist vi fikk satt inn FER blasto og resultatet er 14 måneder og sover i senga si:Heartblue
Ååh så herlig! Jeg har bursdag 31 så den dagen var vi på kinaresturant :smiley-bounce012
Håper virkelig jeg kan få lure meg til tul den dagen om dette går bra, det hadde vært verdens beste bursdagsgave!

Vi skal ut å feire at rugetida er starta i morgen, med pizza og Skjelvet på kino :)
Blir godt og avslutta dette kjøret med en kveld sammen :)

Så spennende :D
Synes at det var i går som jeg satte min første.

Jaaa, veldig! :)
Masse lykke til imorgen!
Blir spennende med dpo-land!
Jeg har fulgt deg litt, ser du er fra Hedmark, det er jeg oxo ;) litt nord for Hamar.

Så deilig å være i gang!
Hvorfor skal du egentlig begynne på orgalutran så tidlig?

Jaaa, så godt! Er veldig spent på hvordan bivirkninger jeg får, men har ikke reagert på verken Letrozol, Estradot eller Crinone. Spennende tider!
Tja, pleier man å ta det senere? Jeg har hatt et par sykluser der EL har kommet tidlig. En på dag 7-8 faktisk :wideyed: så kanskje derfor?

Jaaa, så godt! Er veldig spent på hvordan bivirkninger jeg får, men har ikke reagert på verken Letrozol, Estradot eller Crinone. Spennende tider!
Tja, pleier man å ta det senere? Jeg har hatt et par sykluser der EL har kommet tidlig. En på dag 7-8 faktisk :wideyed: så kanskje derfor?
Haha, det kan være! Vanligvis starter man på sprøytedag 5, men du starter på dag 3?

Jaaa, veldig! :)
Masse lykke til imorgen!
Blir spennende med dpo-land!
Jeg har fulgt deg litt, ser du er fra Hedmark, det er jeg oxo ;) litt nord for Hamar.
Tusen takk! Er kjempespent på morgendagen :) Og de neste ukene fremover :)
Blir noen spennende dager nå.

DPO land er alltid spennende det, er på en måte 1 DPO i dag.

Jeg har vært mye på Hamar opp i gjennom :) Men jeg bor litt i overkant av en time fra Hamar :)
Har mye familie to mil sør, til noen mil nord, for Hamar :)

Men jeg bor sør for Hamar :)

Tusen takk! Er kjempespent på morgendagen :) Og de neste ukene fremover :)
Blir noen spennende dager nå.

DPO land er alltid spennende det, er på en måte 1 DPO i dag.

Jeg har vært mye på Hamar opp i gjennom :) Men jeg bor litt i overkant av en time fra Hamar :)
Har mye familie to mil sør, til noen mil nord, for Hamar :)

Men jeg bor sør for Hamar :)

Gleder meg til å følge deg videre :)

Du må fortelle om Skjelvet er bra, har hatt veldig lyst å se den :)
Vi skal på den i morgen klokka 17.30, så kan komme med oppdatering i morgen kveld :)
Har lyst på å se Flåklypa også, men tar turen innom en ettermiddag til uka, og møter kjæresten.

Vi skal på den i morgen klokka 17.30, så kan komme med oppdatering i morgen kveld :)
Har lyst på å se Flåklypa også, men tar turen innom en ettermiddag til uka, og møter kjæresten.
Ny Flåklype film...ikke fått med meg... det er jo så koselig :) Har faktisk frokost tallerkener med flåklypa motiver på, skikkelig søte *barndomsminner*

Ny Flåklype film...ikke fått med meg... det er jo så koselig :) Har faktisk frokost tallerkener med flåklypa motiver på, skikkelig søte *barndomsminner*
Ja, er kommet en nå, som går på kino. Jeg ville heller se den, men vil se Skjelvet og, så tar den først, også Flåklypa senere :)
Alltid likt Ludvig jeg, jeg er litt sånn selv, for alt er litt *fal'i*
Også er "Je jo fra dær man tala, je au, så je itte heilt uttaførr å ligne på'n i personlighet eller talamåte...":angelic::hilarious:

Back
Topp