Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gikk så utrolig fintEndelig ferdig, deilig da. Håper du følte det gikk fint![]()
Så bra! Da krysser vi fingrene for at det er fest i varmeskapet og at du får noen fine fryseklumper i tillegg til innsett!Det ble *trommevirvel* 7 egg![]()
Jippi. krysser fingrene for at de fleste blir befruktetDet ble *trommevirvel* 7 egg![]()
7 egg er vel helt greit, ikke helt sikker på hva som er vanlig jeg. Men er skikkelig fornøyd med detSå bra! Da krysser vi fingrene for at det er fest i varmeskapet og at du får noen fine fryseklumper i tillegg til innsett!

Det gjør jeg også. For en tanke. Kanskje mitt barn ligger der <3Jippi. krysser fingrene for at de fleste blir befruktet![]()
Deilig med en plan!!her ble jeg nettopp oppringt og fikk informasjon om medisiner.
150 med Bemfola oppstart syklus dag 2. og Orgalutran
Så nå bare desperat vente en uke på neste syklus![]()
Det er så individuelt at det er umulig å si hva som er bra og dårlig. Første forsøk hadde jeg 13 og bare to ble befruktet.. kun ett som klarte seg til innsett. Så flere egg er ikke nødvendigvis bedre kvalitet heller7 egg er vel helt greit, ikke helt sikker på hva som er vanlig jeg. Men er skikkelig fornøyd med det
Nå håper jeg de er intime og storkoser seg med svømmerne til husfar der inne
Herregud, det kan hende at jeg ett barn liggende der![]()
Håper på grei kvalitet kjenner jeg, selv om sju egg ut, så er det ikke noen garanti for at noen er bra nok.Det er så individuelt at det er umulig å si hva som er bra og dårlig. Første forsøk hadde jeg 13 og bare to ble befruktet.. kun ett som klarte seg til innsett. Så flere egg er ikke nødvendigvis bedre kvalitet heller
Trenger masse gode tanker til egga til i morgenJippi. krysser fingrene for at de fleste blir befruktet![]()
Venter spent sammen med degTrenger masse gode tanker til egga til i morgen
Det blir så spennende å høre![]()
Skikkelig, skikkelig spent kjenner jegVenter spent sammen med deg![]()
Gratulerer med sprøytestartDa stimulerer jeg offisielt! Første sprøyte tattGikk som en lek!
Gratulerer med sprøytestart![]()
Synes det var i går at jeg starta på mine.
Ja, det gjør detTakk! Ja tiden går egentlig fortGratulerer med flott uttak!
![]()
Ja, det gjør detJeg grua meg skikkelig til å sette første, men så gikk det veldig greit etterpå
Tusen takk! Jeg lever på en sky nå, håper ikke den skyen kræsjlander når de ringer i morgen...![]()
Jeg håper og tror på innsettDet gjør det ikke! Kjempe bra antall og sjangsen er ganske stor for at du får satt inn [emoji173]️
Ja det kan jeg godtVelkommen til oss
Har du lyst til å ha med noe på lista i førsteinnlegget her?