Oktober 2018

Endelig ferdig, deilig da. Håper du følte det gikk fint :)
Det gikk så utrolig fint :) Men litt menssmerter nå. Men det er ikke rart :)
Men spent på om hvor mange som blir befrukta :)

Så bra! Da krysser vi fingrene for at det er fest i varmeskapet og at du får noen fine fryseklumper i tillegg til innsett!
7 egg er vel helt greit, ikke helt sikker på hva som er vanlig jeg. Men er skikkelig fornøyd med det :)
Nå håper jeg de er intime og storkoser seg med svømmerne til husfar der inne :)
Herregud, det kan hende at jeg ett barn liggende der :Heartbigred

her ble jeg nettopp oppringt og fikk informasjon om medisiner.
150 med Bemfola oppstart syklus dag 2. og Orgalutran :)
Så nå bare desperat vente en uke på neste syklus :)
Deilig med en plan!!
Morsomt å se at folk begynner å komme ordentlig i gang nå! Da blir det party i gruppa vår!

7 egg er vel helt greit, ikke helt sikker på hva som er vanlig jeg. Men er skikkelig fornøyd med det :)
Nå håper jeg de er intime og storkoser seg med svømmerne til husfar der inne :)
Herregud, det kan hende at jeg ett barn liggende der :Heartbigred
Det er så individuelt at det er umulig å si hva som er bra og dårlig. Første forsøk hadde jeg 13 og bare to ble befruktet.. kun ett som klarte seg til innsett. Så flere egg er ikke nødvendigvis bedre kvalitet heller

Det er så individuelt at det er umulig å si hva som er bra og dårlig. Første forsøk hadde jeg 13 og bare to ble befruktet.. kun ett som klarte seg til innsett. Så flere egg er ikke nødvendigvis bedre kvalitet heller
Håper på grei kvalitet kjenner jeg, selv om sju egg ut, så er det ikke noen garanti for at noen er bra nok.
Men var redd for 20 egg ut pga PCOsen, så fornøyd med sju :) Håper bare det er kvalitet på dem også, blir spennende i morgen.

Da stimulerer jeg offisielt! Første sprøyte tatt :) Gikk som en lek!
Gratulerer med sprøytestart :)
Synes det var i går at jeg starta på mine.

Takk! Ja tiden går egentlig fort :) Gratulerer med flott uttak!:D
Ja, det gjør det :) Jeg grua meg skikkelig til å sette første, men så gikk det veldig greit etterpå :)

Tusen takk! Jeg lever på en sky nå, håper ikke den skyen kræsjlander når de ringer i morgen...:(

Ja, det gjør det :) Jeg grua meg skikkelig til å sette første, men så gikk det veldig greit etterpå :)

Tusen takk! Jeg lever på en sky nå, håper ikke den skyen kræsjlander når de ringer i morgen...:(

Det gjør det ikke! Kjempe bra antall og sjangsen er ganske stor for at du får satt inn [emoji173]️

Det gjør det ikke! Kjempe bra antall og sjangsen er ganske stor for at du får satt inn [emoji173]️
Jeg håper og tror på innsett :) Har en god magefølelse, men litt redd og nervøs også :)
Men veldig, veldig fornøyd med sju egg :) Og at det ikke ble veldig mange :)

Velkommen til oss :cat:
Har du lyst til å ha med noe på lista i førsteinnlegget her?
Ja det kan jeg godt :)
Tankbilfrue - Søskenforsøk(Har en 2 åring som ble til med ICSI) - FER #3 naturlig syklus - Porsgrunn - Aller siste embryo (3-dagers)<3

Back
Topp