Oktober 2018

Jeg har eti så mye spekeskinke så det har tyti ut av øra :hilarious: :hilarious:
Kommer til å savne det veeeeldig.

Også skal jeg male og få ferdig rommet jeg pusser opp, i rugetida. Så det blir ferdig :)
Har også framtidig barnerom som skal pusses opp i høstferien. Skal ta gulv og lister :) farge på vegger må ventes til jeg blir gravid og vet kjønn :)

Har også framtidig barnerom som skal pusses opp i høstferien. Skal ta gulv og lister :) farge på vegger må ventes til jeg blir gravid og vet kjønn :)

Her gikk vi for grått :) Også heller detaljer i fargene. Kan ikke male som gravid, så må nesten bli ferdig nå.
Koser meg med å male. Men det blir utrolig fint :)

Vi eier ikke, men hos oss blir det militærgrønt uansett kjønn :cat: vi er begge utrolig glad i det også får ungen velge senere tenker vi. Når jeg var liten skulle jeg ha knallrosa barbie-rom og nektet å kle på meg rosa klær :bookworm: jeg stod og vrælte for full hals frem til noen fikk av meg de rosa greiene.

er jo maling som er vennlige for for gravide. Merket sense fra Jotun
Jeg har ikke så gode erfaringer med den :) Og er panelvegger, så maler med panel oljemaling, som tåler å skrubbes skikkelig, om det trengs :) Veldig fornøyde med den malinga, har malt stue, trappegang, en liten gang og nå soverommet med Supreme Finish panel maling, veldig god maling til panel :)

Vi eier ikke, men hos oss blir det militærgrønt uansett kjønn :cat: vi er begge utrolig glad i det også får ungen velge senere tenker vi. Når jeg var liten skulle jeg ha knallrosa barbie-rom og nektet å kle på meg rosa klær :bookworm: jeg stod og vrælte for full hals frem til noen fikk av meg de rosa greiene.
Hehe jeg var motsatt. Rosa all the way ...hehe

Millitær grønt er stilig :) Her var det gule vegger og blå lister. Så trengte virkelig oppgradering...
Vi eier ikke vi heller. Savner å eie, men går greit å låne også.

Jeg likte ikke rosa så godt, men har alltid elska lilla, skikkelig glad i lilla :)

Jeg har ikke så gode erfaringer med den :) Og er panelvegger, så maler med panel oljemaling, som tåler å skrubbes skikkelig, om det trengs :) Veldig fornøyde med den malinga, har malt stue, trappegang, en liten gang og nå soverommet med Supreme Finish panel maling, veldig god maling til panel :)
Ja det er noe annet ja. Glad i grått ellers i huset. Har grå vegger og hvite lister i stue og kjøkken. Så tar jeg farge på pynteting som er lett å bytte hvis du får et nytt oppussing kick :) en ide å gjør det på barnerom og ja

Melder meg inn her jeg! Negative fryseforsøk i juni og august. Håper oktober blir måneden, ett embryo igjen på frys<3 Denne Gangen blir det i naturlig syklus, de to andre gangene har vært i styrt syklus :)

Ja det er noe annet ja. Glad i grått ellers i huset. Har grå vegger og hvite lister i stue og kjøkken. Så tar jeg farge på pynteting som er lett å bytte hvis du får et nytt oppussing kick :) en ide å gjør det på barnerom og ja
Huset her er fra 1730 cirka, og har mye panel. Jeg synes panel er så koselig :)
Men det blir ikke like fint med maling for slett vegg. Og vil ha litt mer kvalitet enn Sense er. Så da males det nå :)
Men det blir skikkelig fint. Ligger egen dagbok i Assistert gruppa :)

Vi har Skagen i stua, Morgendis på kjøkkenet, Tåkedis i gangen. Så går i grått her også :)

eeeeeeeeelsker lilla. Mannen er fargeblind så sliter med å se fargen. Sier alltid det ser ut som grå..

Faren min er og fargeblind, på flere farger. Fascinert over hvordan han ser farger.

Melder meg inn her jeg! Negative fryseforsøk i juni og august. Håper oktober blir måneden, ett embryo igjen på frys<3 Denne Gangen blir det i naturlig syklus, de to andre gangene har vært i styrt syklus :)
Velkommen inn i oktober gjengen :)

Huset her er fra 1730 cirka, og har mye panel. Jeg synes panel er så koselig :)
Men det blir ikke like fint med maling for slett vegg. Og vil ha litt mer kvalitet enn Sense er. Så da males det nå :)
Men det blir skikkelig fint. Ligger egen dagbok i Assistert gruppa :)

Vi har Skagen i stua, Morgendis på kjøkkenet, Tåkedis i gangen. Så går i grått her også :)
Søkte på skjult gruppe assistert idag. Fikk opp petriskål jentene nå.... der dagbøkene ligger?

God natt alle sammen... Få meg litt søvn, før morgendagen....

Natta :) Sov godt :)
Litt usikker på åssen søvnen blir...
Dusje og barbere legger først. Kan ikke vise meg uten å gjøre det i morgen. Haha . Men åssen få til det med vonde eggstokker er verre. De sier fra om de blir skviset

Litt usikker på åssen søvnen blir...
Dusje og barbere legger først. Kan ikke vise meg uten å gjøre det i morgen. Haha . Men åssen få til det med vonde eggstokker er verre. De sier fra om de blir skviset
Lykke til med uttak i morgen!<3

Back
Topp