Oktober 2018

Ååå ja sånn sett...kjedelig! Men er det fritt sykehusvalg så er det jo det. Skjønner ikke hvorfor krangle på det.
Neida, men egenandelene er høyere når det er fritt sykehusvalg, uansett om man har frikort eller ikke

Neida, men egenandelene er høyere når det er fritt sykehusvalg, uansett om man har frikort eller ikke
Okei, ja d er mye jeg ikke vet i forhold til det.

Okei, ja d er mye jeg ikke vet i forhold til det.
Reglene er egentlig ganske dumme om fritt sykehusvalg.. "åja så du vil bruke systemet slik at du slipper masse ekstra ventetid eller et sykehus med større kapasitet? Ja da må du betale mer da" prioriteringen er ikke kortere køer for folk flest desverre :smiley-angry026

Er jeg alene på stimulerer lista enda, kommer vel snart flere etter nå.
Snart sprøytestart her nå. Får vite mer på tirsdag :)
Men regner med att innsett blir første uka i oktober :happy:
Om alt går bra, og jeg ikke blir overstimulert, eller blir avbrutt av andre ting.

Spennende tider for oss dette :)

Er jeg alene på stimulerer lista enda, kommer vel snart flere etter nå.
Snart sprøytestart her nå. Får vite mer på tirsdag :)
Men regner med att innsett blir første uka i oktober :happy:
Om alt går bra, og jeg ikke blir overstimulert, eller blir avbrutt av andre ting.

Spennende tider for oss dette :)
Tar seg nok opp ila noen uker, ikke alle som har første uka.
Jeg regnes nok som stimulerer fra neste helg, stimulerer med frysemedisiner :hilarious:

Tar seg nok opp ila noen uker, ikke alle som har første uka.
Jeg regnes nok som stimulerer fra neste helg, stimulerer med frysemedisiner :hilarious:

Blir godt å ikke stå alene på toppen der :)
Er det egne medisiner for frys?
Men om noen dager kan jeg oppdateres, men gir beskjed da :)

Reglene er egentlig ganske dumme om fritt sykehusvalg.. "åja så du vil bruke systemet slik at du slipper masse ekstra ventetid eller et sykehus med større kapasitet? Ja da må du betale mer da" prioriteringen er ikke kortere køer for folk flest desverre :smiley-angry026
Ja, burde ikke være sånn...

I styrt syklus er det det :p østrogen og høydose progesteron

Takk :) Jeg har visst lenge at IVF nok er veien å gå. Men ikke satt meg veldig inn i ting og tang før nå. Så kjenner jeg er nysgjerrig på alt :sorry::)

Sjekker inn her til dere oktoberdamer, siden jeg dessverre har en tidlig SA/kjemisk.
Testet positivt 6 dager etter innsett av 6 dagers blasto. Begynte å blø en drøy uke senere.
Har nå 1 liten eskimo igjen fra første uttak, som jeg håper sitter. Heldigvis kan jeg begynne neste syklus, og det er jeg utrolig glad for!
Regner med innsett i slutten av oktober en gang.
Signy - søskenforsøk (har en 3-åring) - FER 2 (forsøk 1)- St. Olav -Progynova/Cyclogest

Sjekker inn her til dere oktoberdamer, siden jeg dessverre har en tidlig SA/kjemisk.
Testet positivt 6 dager etter innsett av 6 dagers blasto. Begynte å blø en drøy uke senere.
Har nå 1 liten eskimo igjen fra første uttak, som jeg håper sitter. Heldigvis kan jeg begynne neste syklus, og det er jeg utrolig glad for!
Signy - søskenforsøk (har en 3-åring) - FER 2 (forsøk 1)- St. Olav -Progynova/Cyclogest
Jeg så det der, utrolig leit :Heartred
Håper det går bedre denne gangen!

Veslejinta - 29 år - Ingen barn - IVF - Riksen - Synerella fra 28.08- Gonal F fra 13.09 - Uttak ca uke 39

Ser ut som det blir uke 40 istedenfor, så holder en fot innenfor her og:)

Border - barn 1- søskenforsøk- IVF- Porsgrunn- Menopur og orgalutran- uke 40

[emoji173]️

Rosalia - 32 - B1 - IVF - Posgrunn - Lang protokoll Synarela start uke 36 ,deretter Menopur - utakk uke 41, innsett uke 42

Vi var på forsamtale i dag, da ble vi henvist rett til ivf. På lang protokoll tror jeg det er. Startet på nesesprayen alt i dag! Hadde AMH på 14, usikker på hva det egentlig vil si? Spennende tid frenmover[emoji43] Så da blir det uttak og innsett i oktober alt! Wææ masse spørsmål i hodet mitt nå!

Vi var på forsamtale i dag, da ble vi henvist rett til ivf. På lang protokoll tror jeg det er. Startet på nesesprayen alt i dag! Hadde AMH på 14, usikker på hva det egentlig vil si? Spennende tid frenmover[emoji43] Så da blir det uttak og innsett i oktober alt! Wææ masse spørsmål i hodet mitt nå!
Amh er ganske normalt da. Normal mengde egg å ta av. :D
Jeg hadde ca 19 og er 23 år gammel.

Da er jeg i gang! [emoji137]‍♀️ Startet med Estradot i går. Så da blir det vel strengt tatt innsett i september, men tror jeg holder meg her inne jeg. [emoji4]
Det ser du helt selv :)
Jeg tror du havner akkurat på grensa, jeg begynner på progynova ila et par dager og regner med innsett den 5. eller 8.okt

Amh er ganske normalt da. Normal mengde egg å ta av. :D
Jeg hadde ca 19 og er 23 år gammel.
Legen mente at det var ør litt gran lavt sa han? og siden vi har prøvd i 2 år med 1 MA mente han ivf var best. Hm

Back
Topp