Oktober 2016

Status
Stengt for ytterligere svar.
Fikk fem positive graviditetstester fra 12-14 dpo. I går 4+3 mistet vi dessverre :pale Noen som har erfaring med dette? Hva er mulighetene for å bli gravid igjen?

Fikk fem positive graviditetstester fra 12-14 dpo. I går 4+3 mistet vi dessverre :pale Noen som har erfaring med dette? Hva er mulighetene for å bli gravid igjen?
Dette var leit :( Vi mistet i fjor 4+4 så ganske likt. Det er alltids mulighet for å bli gravid igjen, men de ønsker nok en ventemåned eller to før nytt forsøk.

Uffda, dette var leit.. :(
Har opplevd det samme selv tre ganger dessverre, så ja, fullt mulig å bli gravid igjen :)
Lykke til med neste forsøk når den tid kommer :)

Er det normalt å få mye vonde kviser i ansiktet når man går på lutinus? Fikk plutselig mye etter eg begynte på det, og jeg har svært sjeldent kviser.. :p

Er det normalt å få mye vonde kviser i ansiktet når man går på lutinus? Fikk plutselig mye etter eg begynte på det, og jeg har svært sjeldent kviser.. :p
Jeg hadde MYE kviser forrige runde :) noe herk altså.. men denne runden har jeg nesten ikke fått noen, så det kan tydeligvis variere veldig :P

ImageUploadedByBV Forum1477828014.265934.jpg

Gårsdagens og dagens :) har ikke hatt noen murringer what so ever, denne runden, så har virkelig forberedt meg på negativt forsøk. Vondt i ryggen har jeg hatt siden før uttak, trøtt og litt ømme pupper etter start på lutinus, og skikkelig kvalm/uvel/dårlig matlyst, men nå ser det ut til at det går an å ha totalt forskjellige symptomer, på to forskjellige runder. <3 hvordan ligger dere som ruger og stimulerer an? :)

Vis vedlegget 205078
Gårsdagens og dagens :) har ikke hatt noen murringer what so ever, denne runden, så har virkelig forberedt meg på negativt forsøk. Vondt i ryggen har jeg hatt siden før uttak, trøtt og litt ømme pupper etter start på lutinus, og skikkelig kvalm/uvel/dårlig matlyst, men nå ser det ut til at det går an å ha totalt forskjellige symptomer, på to forskjellige runder. <3 hvordan ligger dere som ruger og stimulerer an? :)

Ser strekene klart og tydelig! :) Gratulerer!

Jeg venter på å få sette inn blasto på tirsdag og hååååper noen klarer seg.
Har ellers ømme pupper av Cyclogesten, og øm i magen etter uttak på torsdag. Men ellers går det bra, tida går bare veeeldig sakte...

Vis vedlegget 205078

Dette ser bra ut! Gratulerer! :D

Ser strekene klart og tydelig! :) Gratulerer!

Jeg venter på å få sette inn blasto på tirsdag og hååååper noen klarer seg.
Har ellers ømme pupper av Cyclogesten, og øm i magen etter uttak på torsdag. Men ellers går det bra, tida går bare veeeldig sakte...
Krysser fingrene for egga dine altså!
Tida går veldig sakte, særlig på denne tiden i runden... :(

Vis vedlegget 205078

Ser helt perfekte ut de testene der, så gratulerer så masse :) <3

Her er jeg 5 dpo og dagene går så seint.

Gratulerer Tonemor87:-) Elsker sånne fine tester her inne❤️ Rugedag 4 her!

Vis vedlegget 205078

Ååå gratulera:) jeg er på rugedag 7 frister veldig å begynne å teste uti uka nå :/ men er så redd for d skal vær for tidlig å så får jeg negativ test:( jobber dag denne uka 6.00-14.30 så er kansje best å bare vente til lørdag 5 november :) formen er grei vonne pupper å litt murringer i magen å god luktesans :) men d er vel vanlige bivirkninger av litinussen ??

Gratulerer Tonemor87:-) Elsker sånne fine tester her inne❤️ Rugedag 4 her!
Takk :) krysser fingrene for at du følger etter!

Ååå gratulera:) jeg er på rugedag 7 frister veldig å begynne å teste uti uka nå :/ men er så redd for d skal vær for tidlig å så får jeg negativ test:( jobber dag denne uka 6.00-14.30 så er kansje best å bare vente til lørdag 5 november :) formen er grei vonne pupper å litt murringer i magen å god luktesans :) men d er vel vanlige bivirkninger av litinussen ??
Jeg testet torsdag, da var det bare skygge på testen, så klarer du å vente, så er jo det det beste :) men ville tro torsdag/ fredag vil kunne gi en pekepinn :) den ventetida altså!
Har hatt de samme bivirkningene, ikke godt å si hva som er hva :P

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp