Bubbly
ønsker meg en liten skatt
Takk!Fantastisk resultat![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk!Fantastisk resultat![]()
Dette var leitFikk fem positive graviditetstester fra 12-14 dpo. I går 4+3 mistet vi dessverreNoen som har erfaring med dette? Hva er mulighetene for å bli gravid igjen?
Fikk fem positive graviditetstester fra 12-14 dpo. I går 4+3 mistet vi dessverreNoen som har erfaring med dette? Hva er mulighetene for å bli gravid igjen?
Vis vedlegget 204885
Dagens..blir sterkere igjen, men fortsatt svak, streken kom innen fem minutter.. 8 dager siden innsett
![]()
Ser streken klart og tydelig!Vis vedlegget 204885
Dagens..blir sterkere igjen, men fortsatt svak, streken kom innen fem minutter.. 8 dager siden innsett
![]()
Sånn så mine tester ut på rugedag 8 de gangene jeg har vært gravid! Tvi tviVis vedlegget 204885
![]()
Ser strek
Flott for så tidlig å være #tommelopp
Ser streken klart og tydelig!![]()
Sånn så mine tester ut på rugedag 8 de gangene jeg har vært gravid! Tvi tvi![]()
Jeg hadde MYE kviser forrige rundeEr det normalt å få mye vonde kviser i ansiktet når man går på lutinus? Fikk plutselig mye etter eg begynte på det, og jeg har svært sjeldent kviser..![]()
Vis vedlegget 205078
Gårsdagens og dagenshar ikke hatt noen murringer what so ever, denne runden, så har virkelig forberedt meg på negativt forsøk. Vondt i ryggen har jeg hatt siden før uttak, trøtt og litt ømme pupper etter start på lutinus, og skikkelig kvalm/uvel/dårlig matlyst, men nå ser det ut til at det går an å ha totalt forskjellige symptomer, på to forskjellige runder. <3 hvordan ligger dere som ruger og stimulerer an?
![]()
Vis vedlegget 205078
Gårsdagens og dagenshar ikke hatt noen murringer what so ever, denne runden, så har virkelig forberedt meg på negativt forsøk. Vondt i ryggen har jeg hatt siden før uttak, trøtt og litt ømme pupper etter start på lutinus, og skikkelig kvalm/uvel/dårlig matlyst, men nå ser det ut til at det går an å ha totalt forskjellige symptomer, på to forskjellige runder. <3 hvordan ligger dere som ruger og stimulerer an?
![]()
Krysser fingrene for egga dine altså!Ser strekene klart og tydelig!Gratulerer!
Jeg venter på å få sette inn blasto på tirsdag og hååååper noen klarer seg.
Har ellers ømme pupper av Cyclogesten, og øm i magen etter uttak på torsdag. Men ellers går det bra, tida går bare veeeldig sakte...
Vis vedlegget 205078
![]()
TakkSer helt perfekte ut de testene der, så gratulerer så masse<3
Her er jeg 5 dpo og dagene går så seint.
Vis vedlegget 205078
![]()
TakkGratulerer Tonemor87Elsker sånne fine tester her inne
Rugedag 4 her!
Jeg testet torsdag, da var det bare skygge på testen, så klarer du å vente, så er jo det det besteÅåå gratulerajeg er på rugedag 7 frister veldig å begynne å teste uti uka nå :/ men er så redd for d skal vær for tidlig å så får jeg negativ test
jobber dag denne uka 6.00-14.30 så er kansje best å bare vente til lørdag 5 november
formen er grei vonne pupper å litt murringer i magen å god luktesans
men d er vel vanlige bivirkninger av litinussen ??