Bubbly
ønsker meg en liten skatt
Nydelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nydelig
Mensen har kommet, så da gikk det ikke denne gangen.. Lykke til dere andre![]()
Det var heilt uventa, for eg har ikkje eit einaste graviditetssymptom. Det einaste eg merkar er at magen er ekstremt oppblåst!Den digitale viser fortsatt 2-3, er 6+3 i dag, så har mista håpet totalt for at denne runden ikke skal ende i en sa/ma også, så får heller tul til fredag motbevise de svake testene![]()
Det trenger ikke bety at noe er galt..samme skjedde med meg og jeg trodde alt håp var ute..Tok hcg prøve samme dag som jeg tok testen,fikk svar dagen etter og den var på 5500 og den digitale skal slå ut på 3+ fra 2000 så er ikke alltid d stemmerDen digitale viser fortsatt 2-3, er 6+3 i dag, så har mista håpet totalt for at denne runden ikke skal ende i en sa/ma også, så får heller tul til fredag motbevise de svake testene![]()
Takk for gode ordDet trenger ikke bety at noe er galt..samme skjedde med meg og jeg trodde alt håp var ute..Tok hcg prøve samme dag som jeg tok testen,fikk svar dagen etter og den var på 5500 og den digitale skal slå ut på 3+ fra 2000 så er ikke alltid d stemmerom du demonterer testen så ser du på de 3 test strekene inni testen,om alle 3 er like sterke så vil d vise 3+,er mye som spiller inn,alt fra når du tok testen,om urinen var nok konsentrert osv. Dra til fastlegen å ta en blodprøve så vil du se om d stiger eller ikke. Jeg ville i hvertfall ikke stolt på den digitale 100%. Ikke mist håpet❤
Det trenger ikke bety at noe er galt..samme skjedde med meg og jeg trodde alt håp var ute..Tok hcg prøve samme dag som jeg tok testen,fikk svar dagen etter og den var på 5500 og den digitale skal slå ut på 3+ fra 2000 så er ikke alltid d stemmerom du demonterer testen så ser du på de 3 test strekene inni testen,om alle 3 er like sterke så vil d vise 3+,er mye som spiller inn,alt fra når du tok testen,om urinen var nok konsentrert osv. Dra til fastlegen å ta en blodprøve så vil du se om d stiger eller ikke. Jeg ville i hvertfall ikke stolt på den digitale 100%. Ikke mist håpet❤
Jeg var testoman første 6 ukene helt til jeg tok blodprøven da slutta jeg for de testene kan gjør at man blir engstelig uten grunnTakk for gode ordhar ikke mistet håpet enda, det sitter en oppe som ikke fant ut å være synlig før i uke 12 som bevis på
men velger å være litt pessimist
vi skal på ul til fredag, så vi er enige med å vente til da med noe mer testing
men skal demontere!
![]()
Jeg var testoman første 6 ukene helt til jeg tok blodprøven da slutta jeg for de testene kan gjør at man blir engstelig uten grunnJeg har også hatt noen ma og spontanaborter så vi er vel i høygir om d er den minste grunn til å tro at d ikke gikk denne gangen heller.. jeg er i uke 14 nå og har hatt 4 ul skal på nok en om en uke
kjekt når man får så mange man ønsker
må få høre åssen d gikk da du demonterte
Sånn så min ut også og jeg hadde da 5500 i hcg så jeg ville tatt d helt med roVis vedlegget 208034slik ser den ut inni..![]()
som du ser er den ene bittelitt svakere enn de andre så du er veldig nær 3+
tar du om en dag eller 2 så er den nok 3+
ikke stress mer med de testene du blir urolig uten grunn,nyyyyt du er gravid❤ d vil nok ul på fredag vise også❤❤
Hei! Ville bare si at jeg fikk 2-3 da jeg var 6+2 og var også bekymret. Fikk imidlertid 3+ da jeg var 6+6 og alt så fint ut på TUL 7+4. Er i dag 9+4 og det virker som at alt fortsatt er braDen digitale viser fortsatt 2-3, er 6+3 i dag, så har mista håpet totalt for at denne runden ikke skal ende i en sa/ma også, så får heller tul til fredag motbevise de svake testene![]()
Takk for betryggende ordHei! Ville bare si at jeg fikk 2-3 da jeg var 6+2 og var også bekymret. Fikk imidlertid 3+ da jeg var 6+6 og alt så fint ut på TUL 7+4. Er i dag 9+4 og det virker som at alt fortsatt er bra. Det er flere i mitt terminforum (juni) som fikk sene utslag på cb digital. Jeg tenker at det er stor sjanse for at alt er fint med spiren din
![]()
Hvordan gikk det med UL i går? Har tenkt på degTakk for betryggende ordjeg fikk 3+ i går på ettermiddagen , men den var tilbake på 2-3 i dag på morran, er 6+6 i dag
så nå venter jeg bare på ul på fredag
![]()
Jeg forbereder meg på det verste, så blir gleden heller større om det er en levende spire der inne![]()
Så skjønn du erHvordan gikk det med UL i går? Har tenkt på deg![]()
Krysser fingre for deg og håper du ser et hjerte slå på neste ul❤Så skjønn du er
Tja, hva skal man si? Det er tydelig at HCG har fint lite å si, for det var ett embryo der inne på ca str det burde være, men vi fikk ikke se noe hjerte slå. Så nå må vi smøre oss med enda mer tålmodighet til fredagen som kommer for å se om det har vokst noe50/50 sa han godeste i Porsgrunn
![]()
SpennendeSå skjønn du er
Tja, hva skal man si? Det er tydelig at HCG har fint lite å si, for det var ett embryo der inne på ca str det burde være, men vi fikk ikke se noe hjerte slå. Så nå må vi smøre oss med enda mer tålmodighet til fredagen som kommer for å se om det har vokst noe50/50 sa han godeste i Porsgrunn
![]()
Om vi så kun ser at det har vokst, betyr jo at det er utviklingSpennendeDet er jo mange som må tilbake på ny tul
jeg tror du får se et bankende hjerte på fredag
Grusomt å gå sånn å vente for dere da! Hvor langt er du på vei nå?
![]()
Jeg er sikker på dere vil se at gullet har blitt størreOm vi så kun ser at det har vokst, betyr jo at det er utviklingde skal være vanskelige fra start de små gulla
![]()
Er 7+3 i dag
Testene dine ser jo knallbra ut! Mye sterkere enn mine var i samme dpo land![]()