Oktober 2016

Status
Stengt for ytterligere svar.
Eg har testa positivt to dagar på rad (i går og dagen før)! :happy093 Det var heilt uventa, for eg har ikkje eit einaste graviditetssymptom. Det einaste eg merkar er at magen er ekstremt oppblåst!

Det er min aller første positive graviditetstest, etter 5 IVF-forsøk. Dette var vårt 3. ferskforsøk. Eg har mista to gangar før (MA), så eg tør ikkje gleda meg for tidlig. Men ein positiv test er iallfall første steg på veien, så får eg berre kryssa fingrane for at det går bra denne gangen! :thumleft

Den digitale viser fortsatt 2-3, er 6+3 i dag, så har mista håpet totalt for at denne runden ikke skal ende i en sa/ma også, så får heller tul til fredag motbevise de svake testene :)

Den digitale viser fortsatt 2-3, er 6+3 i dag, så har mista håpet totalt for at denne runden ikke skal ende i en sa/ma også, så får heller tul til fredag motbevise de svake testene :)

Uffda :(
Håper for deg!

Det trenger ikke bety at noe er galt..samme skjedde med meg og jeg trodde alt håp var ute..Tok hcg prøve samme dag som jeg tok testen,fikk svar dagen etter og den var på 5500 og den digitale skal slå ut på 3+ fra 2000 så er ikke alltid d stemmer:) om du demonterer testen så ser du på de 3 test strekene inni testen,om alle 3 er like sterke så vil d vise 3+,er mye som spiller inn,alt fra når du tok testen,om urinen var nok konsentrert osv. Dra til fastlegen å ta en blodprøve så vil du se om d stiger eller ikke. Jeg ville i hvertfall ikke stolt på den digitale 100%. Ikke mist håpet❤

Det trenger ikke bety at noe er galt..samme skjedde med meg og jeg trodde alt håp var ute..Tok hcg prøve samme dag som jeg tok testen,fikk svar dagen etter og den var på 5500 og den digitale skal slå ut på 3+ fra 2000 så er ikke alltid d stemmer:) om du demonterer testen så ser du på de 3 test strekene inni testen,om alle 3 er like sterke så vil d vise 3+,er mye som spiller inn,alt fra når du tok testen,om urinen var nok konsentrert osv. Dra til fastlegen å ta en blodprøve så vil du se om d stiger eller ikke. Jeg ville i hvertfall ikke stolt på den digitale 100%. Ikke mist håpet❤
Takk for gode ord ☺️ har ikke mistet håpet enda, det sitter en oppe som ikke fant ut å være synlig før i uke 12 som bevis på :) men velger å være litt pessimist :P vi skal på ul til fredag, så vi er enige med å vente til da med noe mer testing :) men skal demontere! ;)

ImageUploadedByBV Forum1479550309.133632.jpg
slik ser den ut inni.. :)

Takk for gode ord ☺️ har ikke mistet håpet enda, det sitter en oppe som ikke fant ut å være synlig før i uke 12 som bevis på :) men velger å være litt pessimist :p vi skal på ul til fredag, så vi er enige med å vente til da med noe mer testing :) men skal demontere! ;)
Jeg var testoman første 6 ukene helt til jeg tok blodprøven da slutta jeg for de testene kan gjør at man blir engstelig uten grunno_O Jeg har også hatt noen ma og spontanaborter så vi er vel i høygir om d er den minste grunn til å tro at d ikke gikk denne gangen heller.. jeg er i uke 14 nå og har hatt 4 ul skal på nok en om en uke:p kjekt når man får så mange man ønsker:) må få høre åssen d gikk da du demonterte testen;)

Jeg var testoman første 6 ukene helt til jeg tok blodprøven da slutta jeg for de testene kan gjør at man blir engstelig uten grunno_O Jeg har også hatt noen ma og spontanaborter så vi er vel i høygir om d er den minste grunn til å tro at d ikke gikk denne gangen heller.. jeg er i uke 14 nå og har hatt 4 ul skal på nok en om en uke:p kjekt når man får så mange man ønsker:) må få høre åssen d gikk da du demonterte
Sånn så min ut også og jeg hadde da 5500 i hcg så jeg ville tatt d helt med ro:) som du ser er den ene bittelitt svakere enn de andre så du er veldig nær 3+:) tar du om en dag eller 2 så er den nok 3+;) ikke stress mer med de testene du blir urolig uten grunn,nyyyyt du er gravid❤ d vil nok ul på fredag vise også❤❤

Vi lever i håpet fram til noe annet er bevist :) tusen takk for gode og støttende ord, de hjelper litt på humøret :) det er fort gjort å følge bølgene i denne karusellen :)

Hei! Ville bare si at jeg fikk 2-3 da jeg var 6+2 og var også bekymret. Fikk imidlertid 3+ da jeg var 6+6 og alt så fint ut på TUL 7+4. Er i dag 9+4 og det virker som at alt fortsatt er bra :). Det er flere i mitt terminforum (juni) som fikk sene utslag på cb digital. Jeg tenker at det er stor sjanse for at alt er fint med spiren din :)

Hei! Ville bare si at jeg fikk 2-3 da jeg var 6+2 og var også bekymret. Fikk imidlertid 3+ da jeg var 6+6 og alt så fint ut på TUL 7+4. Er i dag 9+4 og det virker som at alt fortsatt er bra :). Det er flere i mitt terminforum (juni) som fikk sene utslag på cb digital. Jeg tenker at det er stor sjanse for at alt er fint med spiren din :)
Takk for betryggende ord :) jeg fikk 3+ i går på ettermiddagen , men den var tilbake på 2-3 i dag på morran, er 6+6 i dag :P så nå venter jeg bare på ul på fredag :)
Jeg forbereder meg på det verste, så blir gleden heller større om det er en levende spire der inne :)

Takk for betryggende ord :) jeg fikk 3+ i går på ettermiddagen , men den var tilbake på 2-3 i dag på morran, er 6+6 i dag :P så nå venter jeg bare på ul på fredag :)
Jeg forbereder meg på det verste, så blir gleden heller større om det er en levende spire der inne :)
Hvordan gikk det med UL i går? Har tenkt på deg:)

Hvordan gikk det med UL i går? Har tenkt på deg:)
Så skjønn du er :)
Tja, hva skal man si? Det er tydelig at HCG har fint lite å si, for det var ett embryo der inne på ca str det burde være, men vi fikk ikke se noe hjerte slå. Så nå må vi smøre oss med enda mer tålmodighet til fredagen som kommer for å se om det har vokst noe :) 50/50 sa han godeste i Porsgrunn :)

Tja, hva skal man si? Det er tydelig at HCG har fint lite å si, for det var ett embryo der inne på ca str det burde være, men vi fikk ikke se noe hjerte slå. Så nå må vi smøre oss med enda mer tålmodighet til fredagen som kommer for å se om det har vokst noe :) 50/50 sa han godeste i Porsgrunn :)
Krysser fingre for deg og håper du ser et hjerte slå på neste ul❤

Spennende :) Det er jo mange som må tilbake på ny tul:) jeg tror du får se et bankende hjerte på fredag:) Grusomt å gå sånn å vente for dere da! Hvor langt er du på vei nå?:)

Spennende :) Det er jo mange som må tilbake på ny tul:) jeg tror du får se et bankende hjerte på fredag:) Grusomt å gå sånn å vente for dere da! Hvor langt er du på vei nå?:)
Om vi så kun ser at det har vokst, betyr jo at det er utvikling :) de skal være vanskelige fra start de små gulla :D
Er 7+3 i dag :)

Testene dine ser jo knallbra ut! Mye sterkere enn mine var i samme dpo land :)

Om vi så kun ser at det har vokst, betyr jo at det er utvikling :) de skal være vanskelige fra start de små gulla :D
Er 7+3 i dag :)

Testene dine ser jo knallbra ut! Mye sterkere enn mine var i samme dpo land :)
Jeg er sikker på dere vil se at gullet har blitt større:) veldig spennende! Det skal visst ikke være enkelt, en tenker jo at når en får positiv test er alt bra, men neida.. Bekymringene sår jo bare i kø, vi har de vell i minst 18 år hehe:)

Så fint å høre testene ser bra ut:) enda sterkere i dag:) så jeg begynner å håpe at denne skal bli boende i 9 mnd:)
ImageUploadedByBV Forum1480227466.970628.jpg

Ting har stoppet opp og er allerede på vei tilbake, det lille embryoet sist var så og si borte nå, så håper kroppen ordner opp selv denne gangen også..

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp