Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper jeg kan spørre her. Men dere som har tatt orgalutran, aspirere dere hver gang dere tar sprøyten?? Har aldri tenkt over det.. og tar dere den i magen?
Trenger ikke aspirere, den skal kun under huden så da trenger du ikke aspirereHåper jeg kan spørre her. Men dere som har tatt orgalutran, aspirere dere hver gang dere tar sprøyten?? Har aldri tenkt over det.. og tar dere den i magen?
Håper jeg kan spørre her. Men dere som har tatt orgalutran, aspirere dere hver gang dere tar sprøyten?? Har aldri tenkt over det.. og tar dere den i magen?
Okei! Men må man holde45 grade? Eller kan jeg ha den rett inn? Samboeren skal ta sprøyten og gruer megSkal ikke aspirere sa sykepleier til meg. Men dumt det står det i pakken!
(Sniker fortsatt litt her av gammel vane)![]()
Okei! Men må man holde45 grade? Eller kan jeg ha den rett inn? Samboeren skal ta sprøyten og gruer megalltid fått en sykepleier til å ta de
Er det vanlig å få rosa / brunlig utflod etter mensen? Siste dagen var torsdag, begynte på elonva den dagen, og fikk det på lørdag og hatt det siden da.. kan det være progynova som gjør det?
Tror jeg gjorde noe feil nå! Samboeren satt sprøyten i sted, men på samme plass som i går. Ikkje akkurat på samme stikke, men rett på siden! Gjør det noe??Siterer Bubbly, sett den bare rett inn, 90 grader!
Det går nok fintTror jeg gjorde noe feil nå! Samboeren satt sprøyten i sted, men på samme plass som i går. Ikkje akkurat på samme stikke, men rett på siden! Gjør det noe??
Okei! Men hva er grunnen til at man må variere med plasseringen ? Kun pga blåmerker?Det går nok fintMen kan være greit for din egen del å variere litt med plasseringen av stikket. Jeg pleier å ta annenhver side annenhverdag. Blir mindre ømt og ikke så mange blåmerker på samme sted
![]()
Jeg er ganske sikker på det ja.Okei! Men hva er grunnen til at man må variere med plasseringen ? Kun pga blåmerker?
Du skal variere innstikksted slik at du ikke får "nåleputehud" det kan man få om man setter medikament på samme sted mange ganger. Men 2 ganger går helt fint så ikke stressOkei! Men hva er grunnen til at man må variere med plasseringen ? Kun pga blåmerker?
Tror jeg gjorde noe feil nå! Samboeren satt sprøyten i sted, men på samme plass som i går. Ikkje akkurat på samme stikke, men rett på siden! Gjør det noe??
Den ser skikkelig positiv ut!
Den ser skikkelig positiv ut!![]()
Hvisker ett lite gratulerer![]()
Var blendahvit i går da.. Jeg tipper det bare e forbigående :/ Klarer ikke håpe for mye. Men mannen kan se den - og da er det ikke eg som tuller![]()
Vel, det ER hvertfall en strek der, og så lenge det er over 10 dager siden du tok el-sprøyta (og den var blenda i går, så det er nok ute av kroppen nå), så er det en positiv test![]()
Skjønner det er skummelt å tro på eller håpe for mye, og det er kanskje lurt.
Men jeg er veldig sikker på at du er gravid og jeg håper den sitter i 8,5 mnd til![]()