Oktober 2016

Status
Stengt for ytterligere svar.
ImageUploadedByBV Forum1477372951.103295.jpg

Dagens otrivelle test :) otrivelle satt forrige mandag og straks ute av kroppen :) satser på stigning om noen dager :)

Innsett i morgen :) Det er vel ikke noe vondt med innsett..?

Uttak i morgen! Spent :D

Da ruger jeg på et perfekt egg❤️

Ingen embryo til frys :( krysser alt jeg har på positiv test 5.november

De strimlene folk tester md hvor kjøper vi dem?? Å hvor tid begynne folk å teste md d ?

De strimlene folk tester md hvor kjøper vi dem?? Å hvor tid begynne folk å teste md d ?
Jeg har kjøpt mine på www.billige-tester.no
Koster lite og de har fungert godt for meg. Jeg starter en uke etter innsett, selv om det kan være altfor tidlig. Lykke til. :)

Jeg og bruker fra billige-tester.no, men det har vært mye grå skyggestreker på de, så vær obs på det :)

Ellers er jeg fornøyd med stripsene fra fertil.no. De er litt breiere, og har aldri vist falsk positiv. Til gjengjeld er de bittelitt dyrer..

Billigste får du på Ebay (kinavarer) men der er det mye rart også ;)

Jeg tester gjerne fra 10-11 DPO, selv om det kan være for tidlig :p

Lykke til da! :)

10 egg ut! :)
Blasto innsett blir på tirsdag (forhåpentligvis)

ImageUploadedByBV Forum1477557221.052881.jpg

Rugedag 7 (teller med insettdagen) ca 10 dager etter otrivelle.. skyggestrek tro? Tok en test på morgenen men den ble helt negativ, denne tik jeg 4 timer senere.. :)

Hurra!
Av 10 egg ut så var 9 modne og 8 ble befruktet (mulig den siste følger etter også). De skal dyrke til blastocyst og innsett blir på tirsdag. Får ny telefon i morgen for å høre hvordan det går med skattene våre :)

Hurra!
Av 10 egg ut så var 9 modne og 8 ble befruktet (mulig den siste følger etter også). De skal dyrke til blastocyst og innsett blir på tirsdag. Får ny telefon i morgen for å høre hvordan det går med skattene våre :)
Fantastisk resultat :D

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp