Tara87
Blir kjent med forumet
Pittelitt lyserosa på papiret etter innsett er vel som normalt å regne?
ja, det hadde jeg ikke vært bekymret for

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pittelitt lyserosa på papiret etter innsett er vel som normalt å regne?

Ble negativ test, gittVet at testdag egentlig ikke er før mandag, men på rugedag 11 burde det vel bli positiv test hvis jeg var gravid etter fryseforsøk? Ååå, nå er jeg sur kjenner jeg! Tester selvsagt igjen mandag, men nå har jeg helt mistet troen. Må nok belage meg på enda et mislykket forsøk
![]()
Takk for oppmuntrende ord! Vet at jeg burde forholde meg til avtalt testdag, så angrer på at jeg testet i dag. Har ikke troen på at det går nå, men da får jeg heller bli positivt overrasket hvis testen viser noe annet mandag..Ikke mist troen enda. Det er alt for tidlig å gjøre det. Troen skal vi ha helt til det motsatte er bevistOg jeg ville ikke konkludert med at dag 11 skal gi positiv test.. synes du ska forholde deg til avtalt testdag som er på mandag. Men du har lov å vær sur altså
![]()
Åhhh, nei...Ble negativ test, gittVet at testdag egentlig ikke er før mandag, men på rugedag 11 burde det vel bli positiv test hvis jeg var gravid etter fryseforsøk? Ååå, nå er jeg sur kjenner jeg! Tester selvsagt igjen mandag, men nå har jeg helt mistet troen. Må nok belage meg på enda et mislykket forsøk
![]()
Så kjipt altså!! Satser på at fryseforsøket ditt går bedre. Ikke stor sjanse her heller etter negativ test i går, men får klamre meg til et halmstrå om positiv test mandag.Da har tr meldt sin ankomstjeg var ikke en av de heldige som opplever at det sitter på 1. forsøk... da blir det fryseforsøk på meg neste gang. Håper det går bedre
![]()
Lykke til alle sammen! Håper håper håper for dere alle sammen![]()
Ish.. lykke til men eskimo <3Da har tr meldt sin ankomstjeg var ikke en av de heldige som opplever at det sitter på 1. forsøk... da blir det fryseforsøk på meg neste gang. Håper det går bedre
![]()
Lykke til alle sammen! Håper håper håper for dere alle sammen![]()
Så utrolig braFikk ut 11 egg i dag og er kjempefornøyd![]()
Kjedelige greier, man har jo alltid et lite håp.. Ønsker deg lykke til videre på ferden og håper spiren sitter på neste innsett!!Da ble det negativ test på meg på testdag i dagIkke noen overraskelse, siden jeg var dum nok til å teste allerede fredag. Så selv om jeg var forberedt på det er jeg like skuffet. Legger meg på minnet å ALDRI teste for tidlig igjen. Holder å bli skuffet én gang per forsøk..
Lykke til dere andre som har/har hatt innsett i oktober!!
Jeg regner med at neste fryseforsøk blir i desember, da jeg sikkert må ha en TR nå før jeg kan begynne på medisiner igjen neste TR. BLÆH, så lei jeg er av medisiner, sykehus og negative graviditetstester!!!
Så bra!! Krysser fingrene for befruktningen og ønsker deg lykke til med innsett &ruging!Fikk ut 11 egg i dag og er kjempefornøyd![]()