• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Oktober 2016

Status
Stengt for ytterligere svar.
Ny kontroll og nok et avbrutt forsøk
icon_sad.gif
Flere av eggene han såg på fredag var nå borte. Hadde nå et egg på høyre og to på venstre. Venstre eggstokk hadde lagt seg bak livmoren, så den ville han ikke ta sjansen på prøve og tømme. Så da var det bare et egg igjen og avbrutt forsøk.

Masse lykke til dere andre. Måtte det bli mange positive tester <3

Det var trist å høre:sorry: Håper det går mye bedre neste gang!!

Oi. Leste nedover at noe hadde skjedd likevel. Krysser fingrene!!

Jeg har neste onsdag, så en drøy uke før jeg vet noe mer. Blir spennende!
Bare to dager etter meg! Da bestiller vi to positive tester, ikke sant? :) Å, dette er så spennende, ja! Har hatt noe som ligner på ligamentsmerter på venstre side i dag, men om det er positivt eller ikke aner jeg ikke.. Noen symptomer hos deg?

Da bestiller vi TRE positive tester! :) Og selvfølgelig en til hver av de som kommer etter oss også.
Ja, la neste uke bli en skikkelig positiv uke!! :happy: Jeg kan ikke si jeg har kjent noen symptomer, vært litt småkvalm, men kroppen er litt rar i utgangspunktet så er vel fort vekk andre forklaringer på det.. :p Leste på en annen tråd at graviditetsmessig var det ikke vanlig å merke noe til kvalme før etter ca 6 uker? Har ikke noen erfaring med graviditet, så alt dette med symptomer er ukjent mark for meg.. Men ganske artig her i huset for mannen snakker nå til meg i flertall, haha..

12 dpo i dag og her melder tr sin ankomst som den pleier i en vanlig syklus, da gikk det ikke denne gangen :( Da blir det feiring av min 40 års dag neste uke før planlegging av forsøk nr 3 som er siste i pakken vår. Må jo bare gå neste gang :)

12 dpo i dag og her melder tr sin ankomst som den pleier i en vanlig syklus, da gikk det ikke denne gangen :( Da blir det feiring av min 40 års dag neste uke før planlegging av forsøk nr 3 som er siste i pakken vår. Må jo bare gå neste gang :)
Så kjedelig:( kan jeg spørre om hva de mener om sjansene dine for å lykkes når du er 40?

Jeg hadde uttak på fredag og det ble total frys pga overstimulering. Men fikk ut 33 egg, 18 som ble befruktet og 8 som ble fryst. Så da håper jeg ting går knirke fritt fremover så det snart kan bli innsett. :smiley-angelic001

Jeg hadde uttak på fredag og det ble total frys pga overstimulering. Men fikk ut 33 egg, 18 som ble befruktet og 8 som ble fryst. Så da håper jeg ting går knirke fritt fremover så det snart kan bli innsett. :smiley-angelic001

Kjipt at prosessen ble satt på vent, men så utrolig bra med 8 egg på frys :rolleyes:

Sender deg en god klem <3

Da var uttaket over og sofan inntatt :D
Fikk en 7 dobling av egg siden sist, 14 egg ut er jo noe helt annet enn de to forrige gang :) så får håpe kvaliteten er bra og at det blir god match i befruktninga:)

Så bra! Hva gjorde du annerledes denne gang?
Sist gikk jeg bare på menopur 150, denne gangen så fikk jeg 75 bemfola også, pluss økte en del de siste fire dagene fram til mandag, ellers har jeg nok vært helt rolig og avslappet (gubben var en uke i USA :P) så tror i grunn at det var kombinasjonen av menopur og bemfola som funka godt hos meg :)

Trist å lese at det ikke ble ble lykkelig omstendigheter denne gangen.. krysser fingrene for at det blir full klaff neste gang og ønsker deg i mellomtiden en hyggelig bursdagsfeiring!

Nei, så kjipt!! Da krysser vi fingrene på klaff på neste forsøk! Så kan du slå ut håret og feire 40-års dag med noe godt i glasset så lenge:)

Ja, la neste uke bli en skikkelig positiv uke!! :happy: Jeg kan ikke si jeg har kjent noen symptomer, vært litt småkvalm, men kroppen er litt rar i utgangspunktet så er vel fort vekk andre forklaringer på det.. :p Leste på en annen tråd at graviditetsmessig var det ikke vanlig å merke noe til kvalme før etter ca 6 uker? Har ikke noen erfaring med graviditet, så alt dette med symptomer er ukjent mark for meg.. Men ganske artig her i huset for mannen snakker nå til meg i flertall, haha..
Mener definitivt at jeg var kvalm før uke 6 sist. Fant nemlig ut at jeg var gravid uken før sommerferien og jeg husker at jeg stort sett spiste bananer i ferien, da jeg nesten ikke orket noe annet. Heldigvis var jeg ikke så kvalm at jeg spydde, og det gikk over etter ca. 12 uker.

Kjenner jeg begynner å bli bittelitt utålmodig nå. hehe. Var rett før jeg tok en test - men så kom jeg på at jeg har bestemt meg for å vente OG at den mest sannsynlig kommer til å være negativ nå. Har jo kun hatt (gull)egget inni meg en uke. Men håper virkelig det har festet seg :shy:

Kjenner jeg begynner å bli bittelitt utålmodig nå. hehe. Var rett før jeg tok en test - men så kom jeg på at jeg har bestemt meg for å vente OG at den mest sannsynlig kommer til å være negativ nå. Har jo kun hatt (gull)egget inni meg en uke. Men håper virkelig det har festet seg :shy:
Skjønner godt utålmodigheten :) jeg har selv regnet ut når første testdag burde være, og allerede forberedt meg på negativt resultat (man klarer jo ikke å vente :p) og jeg har egg i befruktning i Porsgrunn bare :P
Når blir det test? :)

Skjønner godt utålmodigheten :) jeg har selv regnet ut når første testdag burde være, og allerede forberedt meg på negativt resultat (man klarer jo ikke å vente :p) og jeg har egg i befruktning i Porsgrunn bare :p
Når blir det test? :)

Vi er vel alle utålmodige.. Hehe! Kom bare så brått over meg :p test på tirsdag. Men er mitt 1. Forsøk så er innstilt på at det kanskje trengs flere forsøk :pompus:

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp