Oktober 2016

Status
Stengt for ytterligere svar.
Ble negativ test, gitt:( Vet at testdag egentlig ikke er før mandag, men på rugedag 11 burde det vel bli positiv test hvis jeg var gravid etter fryseforsøk? Ååå, nå er jeg sur kjenner jeg! Tester selvsagt igjen mandag, men nå har jeg helt mistet troen. Må nok belage meg på enda et mislykket forsøk:(

Ikke mist troen enda. Det er alt for tidlig å gjøre det. Troen skal vi ha helt til det motsatte er bevist:rolleyes: Og jeg ville ikke konkludert med at dag 11 skal gi positiv test.. synes du ska forholde deg til avtalt testdag som er på mandag. Men du har lov å vær sur altså;)

Ikke mist troen enda. Det er alt for tidlig å gjøre det. Troen skal vi ha helt til det motsatte er bevist:rolleyes: Og jeg ville ikke konkludert med at dag 11 skal gi positiv test.. synes du ska forholde deg til avtalt testdag som er på mandag. Men du har lov å vær sur altså;)
Takk for oppmuntrende ord! Vet at jeg burde forholde meg til avtalt testdag, så angrer på at jeg testet i dag. Har ikke troen på at det går nå, men da får jeg heller bli positivt overrasket hvis testen viser noe annet mandag..

Ble negativ test, gitt:( Vet at testdag egentlig ikke er før mandag, men på rugedag 11 burde det vel bli positiv test hvis jeg var gravid etter fryseforsøk? Ååå, nå er jeg sur kjenner jeg! Tester selvsagt igjen mandag, men nå har jeg helt mistet troen. Må nok belage meg på enda et mislykket forsøk:(
Åhhh, nei...

Heisann damer :) Jeg venter på EL - for jeg skal ha fryseforsøk (1. IVF forsøk).. Har en syklus på 28-29 dager (veldig regelmessig), og er nå på syklusdag 17 og enda ikke positiv EL-test her.. :( Er det slik at de avbryter forsøk dersom EL kommer veldig sent i syklusen?....

Da har tr meldt sin ankomst:bored: jeg var ikke en av de heldige som opplever at det sitter på 1. forsøk... da blir det fryseforsøk på meg neste gang. Håper det går bedre:rolleyes:

Lykke til alle sammen! Håper håper håper for dere alle sammen :shy:

Da har tr meldt sin ankomst:bored: jeg var ikke en av de heldige som opplever at det sitter på 1. forsøk... da blir det fryseforsøk på meg neste gang. Håper det går bedre:rolleyes:

Så kjipt altså!! Satser på at fryseforsøket ditt går bedre. Ikke stor sjanse her heller etter negativ test i går, men får klamre meg til et halmstrå om positiv test mandag.

Ish.. lykke til men eskimo <3

Medisinfri dag i dag og uttak i morgen:-)

Kontroll i morgen og sannsynligvis uttak onsdag :)

Fytti, skikkelig kvalm og uvel av den lutinusen.. andre som også har opplevd det?

Da ble det negativ test på meg på testdag i dag:( Ikke noen overraskelse, siden jeg var dum nok til å teste allerede fredag. Så selv om jeg var forberedt på det er jeg like skuffet. Legger meg på minnet å ALDRI teste for tidlig igjen. Holder å bli skuffet én gang per forsøk..
Lykke til dere andre som har/har hatt innsett i oktober!!
Jeg regner med at neste fryseforsøk blir i desember, da jeg sikkert må ha en TR nå før jeg kan begynne på medisiner igjen neste TR. BLÆH, så lei jeg er av medisiner, sykehus og negative graviditetstester!!!

Fikk ut 11 egg i dag og er kjempefornøyd:-)

Da ble det negativ test på meg på testdag i dag:( Ikke noen overraskelse, siden jeg var dum nok til å teste allerede fredag. Så selv om jeg var forberedt på det er jeg like skuffet. Legger meg på minnet å ALDRI teste for tidlig igjen. Holder å bli skuffet én gang per forsøk..
Lykke til dere andre som har/har hatt innsett i oktober!!
Jeg regner med at neste fryseforsøk blir i desember, da jeg sikkert må ha en TR nå før jeg kan begynne på medisiner igjen neste TR. BLÆH, så lei jeg er av medisiner, sykehus og negative graviditetstester!!!
Kjedelige greier, man har jo alltid et lite håp.. Ønsker deg lykke til videre på ferden og håper spiren sitter på neste innsett!!

Ingen av de siste 4 eggene klarte seg, så nå håper jeg gullegget sitter godt fast :( nå sank mye av håpet her altså :(

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp