Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var dumt! Krysser fingrene for gullegget ditt! Lykke tilIngen av de siste 4 eggene klarte seg, så nå håper jeg gullegget sitter godt fastnå sank mye av håpet her altså
![]()
Jeg harvikke hatt vondt ved innsett i hvert fallInnsett i morgenDet er vel ikke noe vondt med innsett..?
Innsett i morgenDet er vel ikke noe vondt med innsett..?

Jeg har kjøpt mine på www.billige-tester.noIngen embryo til fryskrysser alt jeg har på positiv test 5.november
De strimlene folk tester md hvor kjøper vi dem?? Å hvor tid begynne folk å teste md d ?
Jeg har kjøpt mine på www.billige-tester.no
Koster lite og de har fungert godt for meg. Jeg starter en uke etter innsett, selv om det kan være altfor tidlig. Lykke til.![]()
Ingen embryo til fryskrysser alt jeg har på positiv test 5.november
De strimlene folk tester md hvor kjøper vi dem?? Å hvor tid begynne folk å teste md d ?
Da ruger jeg på et perfekt egg![]()
Gratulerer begge to, kjempegode nyheter!! Nyt tiden fremover!!Ruger for første gang!![]()

Hvem skulle trodd det, men nå er jeg faktisk ruger. ❤
Fantastisk resultatHurra!
Av 10 egg ut så var 9 modne og 8 ble befruktet (mulig den siste følger etter også). De skal dyrke til blastocyst og innsett blir på tirsdag. Får ny telefon i morgen for å høre hvordan det går med skattene våre![]()