O'hellige Klagetråd

Klageinnlegg: i dag tror jeg ikke det finnes et sted i mage- og nedre ryggregion jeg ikke har ubehag. :'( Jeg farta nok litt mye i går, noe som har resultert i at magen i dag er enormt spent, mye kynnere, symfyse- og bekkenområdet er superømt, og korsryggen og lårene murrer av menssmerter. Nå er jeg virkelig så klar for å få ut veslegutt, og å få tilbake kroppen min. Nå synes jeg det er tungt, og i dag er jeg enormt sliten og lei.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Har sittet klistra å sett fødeavdelingen sverige på nett tv, som kun har ført til at jeg vil bli mamma nååå!! Og har ikke termin før 5 oktober, er jo så himmla lenge til..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Klageinnlegg: i dag tror jeg ikke det finnes et sted i mage- og nedre ryggregion jeg ikke har ubehag. :'( Jeg farta nok litt mye i går, noe som har resultert i at magen i dag er enormt spent, mye kynnere, symfyse- og bekkenområdet er superømt, og korsryggen og lårene murrer av menssmerter. Nå er jeg virkelig så klar for å få ut veslegutt, og å få tilbake kroppen min. Nå synes jeg det er tungt, og i dag er jeg enormt sliten og lei.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Samma her...
Har så mye vondt om dagen at jeg er helt utslitt.
I tillegg skikkelig gangsperre. Låser seg helt.
Trodde virkelig det var noe på gang i natt.
Masse kynnere og murring konstant.
Og noe så innmari til nedpress. Holdt på ett par timer. Og det har kommet å gått i dag.
Sliten.. :(


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Samma her...
Har så mye vondt om dagen at jeg er helt utslitt.
I tillegg skikkelig gangsperre. Låser seg helt.
Trodde virkelig det var noe på gang i natt.
Masse kynnere og murring konstant.
Og noe så innmari til nedpress. Holdt på ett par timer. Og det har kommet å gått i dag.
Sliten.. :(


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg krysser fingrene for at de små bestemmer seg for å ta turen ut til oss veldig snart. Det må jo være så mye bedre for dem å være ute sammen med oss, enn inne i de trange husene de bor i nå... ;-) Håper denne natten blir bedre for oss begge. :)



Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Sår hals og urinveisinfeksjon var ikkje det som sto på ønskelista no!!! :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
syns det er bortkasta å spise når jeg ikke kjenner smaken på det jeg spiser.. :/ men er litt sulten også :p
 
Huff, føler meg som en skikkelig tåpe her jeg sitter og storgriner for jeg sendte hundene med mamma nå siden det er så nære termin og jeg vil helst føde i "hemmelighet".. :p
Som regel så går det greit at mamma passer de når vi er på feri eller i andre anledninger det ikke passer og ha de med seg eller å ha de hjemme, men det er vell det at nå skal jeg ikke ha de igjen før "lillebror" i magen kommer ut som gjør det ekstra sårt for blir jo ikke tid til bare de lengre.
 
Er og veldig klar til å få ut babyen, vonde ribbein, dårlig søvn, numne/vonde tær og fingre, ikke få til å bøye seg ordentlig eller spise uten å strekke på overkroppen og mange andre ting som samboeren min sikkert er lei av å høre om hehe! Selv om han ikke vil ha babyen ut helt enda, oppussing av hus..! Har litt igjen som hadde vært fint å bli ferdig meg sier han nå er det jo noen heldige allerede her inne som har fått hilse på nurkene sine, satser på at det blir vår tur snart også!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Våkna av noe jeg ikke har hatt siden i vinter - skikkelige sterke mensmurringer og vondt i korsryggen o_O Trodde jeg ikke kom til å kjenne det igjen men jøss det sitter gitt. Begynte faktisk å padle med bena mens jeg lå på siden.
Varte i sikkert en halvtime før det gav seg. Så kroppen forbereder seg tenker jeg! Det er jo bra.
Men altså, smerter er ikke gøy uansett hvor bra man vet det er :p
 
I natt har jeg knapt sovet... var helt fin da jeg la meg, men våkna etter et par timer med skikkelig allergiutbrudd. Måtte til slutt krype til korset og ta allergitabletter uten at jeg kan si at kløe i øyne, nese og hals forsvant av den grunn..... Guttungen kom hjem fra pappaen sin i går kveld og var å hoppa i senga vår en vending før han la seg, så måtte ringe eksen å høre om han hadde vært å rulla i gresset eller om jeg holdt på å bli tullete.... Viste seg at det siste gutten hadde gjort før han kom hit var å bære høy til småkalvene til bestefaren.... Joda, herlig!!!!!! (Kunne vel for f ha sagt det, slik at jeg hadde fått av ungen de klærne fort som fy etter at han kom hit....) :p Trøtt som fy!!!!!!! Men får vel skifte på senga og vaske soverom, tenker jeg, slik at det kanskje blir en bedre natt til natta.... ;-)
 
Våkna av noe jeg ikke har hatt siden i vinter - skikkelige sterke mensmurringer og vondt i korsryggen o_O Trodde jeg ikke kom til å kjenne det igjen men jøss det sitter gitt. Begynte faktisk å padle med bena mens jeg lå på siden.
Varte i sikkert en halvtime før det gav seg. Så kroppen forbereder seg tenker jeg! Det er jo bra.
Men altså, smerter er ikke gøy uansett hvor bra man vet det er :p

Hadde også mye "mens"-smerter og vondt i korsryggen i natt. Har det egentlig enda, men ikke så kraftig som i natt. Håper det betyr at ventetiden ikke er så lang. ;) Hehe. Det går bra med en august-baby også! :p
 
Våkna av noe jeg ikke har hatt siden i vinter - skikkelige sterke mensmurringer og vondt i korsryggen o_O Trodde jeg ikke kom til å kjenne det igjen men jøss det sitter gitt. Begynte faktisk å padle med bena mens jeg lå på siden.
Varte i sikkert en halvtime før det gav seg. Så kroppen forbereder seg tenker jeg! Det er jo bra.
Men altså, smerter er ikke gøy uansett hvor bra man vet det er :p
Spennende!! :)
Har hatt noen sånne netter jeg også. Og i går kjente jeg det mens jeg lå på sofaen.
Begynner å skje noe!! ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ja jm sa at det hørtes ut som "fødselsforberedende kynnere"? At man får det når det nærmer seg fødsel. Ikke vet jeg, kan jo være jeg har fire uker igjen, eller fire timer :p
Hun får nå komme nårsomhelst, hadde bare blitt glad jeg :D Selv om jeg har mye å gjøre denne uka :p
 
Ja jm sa at det hørtes ut som "fødselsforberedende kynnere"? At man får det når det nærmer seg fødsel. Ikke vet jeg, kan jo være jeg har fire uker igjen, eller fire timer :p
Hun får nå komme nårsomhelst, hadde bare blitt glad jeg :D Selv om jeg har mye å gjøre denne uka :p
Hadde mye sånn de to andre svangerskapa. Varte noen uker...
Men akkurat som om kynnerene er mye hardere nå, og det verker i ryggen..
Jeg skal til jordmor i morgen. Spent på hva hun sier. Legen mente jeg skulle være forberedt.
Spennende tid framover.
Babyene kommer når de er klare. ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Våknet i natt av sterk smerte i underlivet, heftigste nedpresset jeg har kjent hittil. Slo hånda over magen til samboeren i ren refleks, skulle egentlig bare kjenne etter om han lå der. Så da våkna jo han også, var skikkelig adrenalinkick for trodde at nå var det noe på gang. Ble kjempevarm i hele kroppen etterpå, dessverre kom det ikke flere "vondter". Ikke at jeg klager altså, det er kjempemorsomt at det endelig begynner å skje noe!

Sitter med kynnere og vondt i musa nå også, men litt mildere variant.. :p
 
Er så trøtt for tiden siden jeg ikke får sove :( Også er det barnehage start på gutten (1 år og 8 mnd) denne uken også som jeg har gruet meg såååå til. Har grått bare jeg har tenkt tanken på at han skal være i barnehagen sammen med mange andre barn å i mine øyne alt for få voksne! Men første dag gikk supert å gutten ville ikke være med hjem engang "/ Blæh føler meg utslitt både psykisk og fysisk "/ Heldigvis bare 12 dager igjen til terminen...
 
Jordmor kjente på leie til babyen i dag og måtte ganske dypt "der nede" for å kjenne hodet. Mye bevegelse på lillemor etterpå, en del kraftige stikk og nå brenner det i symfysen. Blei nok litt irritert over å bli forstyrret sånn der inne!
 
søvn er oppskrytt dag 7 :p ligger ikke godt og baby presser seg nedover.. og sparker ihjel innvollenene mine... Itillegg har jeg feber, og er sykt kvalm.. og jeg håper ikke jeg får omgangssyken i tillegg nå.. Det orker jeg rett og slett ikke! trøtt og sliten, men får ikke sove.. klageklage! :p i mårra må jeg på shopping og fikse gave og kake og middag stæsj til samboern som har bursdag på onsdag :)
 
Back
Topp